Denk maar de mooie luchtfoto's, misschien dat er dan een kleine glimlach komtquote:
goede morgen! Sorry voor gisterenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:29 schreef lynda het volgende:
Moguh
heb je vanochtend toch al goed gemaaktquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen! Sorry voor gisteren
Maar het gevoel... je ken het wel... beter 1 keer te veel, dan 1 keer te weinigquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef lynda het volgende:
[..]
heb je vanochtend toch al goed gemaakt![]()
* Bellerophon Is aan het visualiseren...quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:35 schreef lynda het volgende:
[..]
heb je vanochtend toch al goed gemaakt![]()
Daar heb je een eigen vriendin voor jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon Is aan het visualiseren...![]()
Hmmquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb je een eigen vriendin voor ja
Ik kan dat altijd heel erg snelquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
ha een lekker koppie thee danke wel Dr Droxz
ik heb nu echt genoeg cijfertjes gezien, dit werk is echt niks voor mij
ow jee een bellerophon die aan het visualiseren is komt vast niet meer aan het werk
Is niet nodig hoor Bellerquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon Is aan het visualiseren...![]()
En je blijft nu wel posten ja!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
ow jee een bellerophon die aan het visualiseren is komt vast niet meer aan het werk
Tjah ben volgens mij drie delen afwezig geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor BellerStaat uitgebreid in het vorige topic wat er 's ochtends gebeurd
en die kwam erquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk maar de mooie luchtfoto's, misschien dat er dan een kleine glimlach komt
Beter oplettenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ben volgens mij drie delen afwezig geweest?
Had het druk dit weekendquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:50 schreef lynda het volgende:
[..]
Beter oplettenAltijd even de roddels snel terug lezen
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
uitegebreid, maar niet alles, laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Is niet nodig hoor BellerStaat uitgebreid in het vorige topic wat er 's ochtends gebeurd
Bwehehe, maar even serieus... hebben jullie nou iets?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uitegebreid, maar niet alles, laten we het daar op houden
Trek je eigen conclusie's maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe, maar even serieus... hebben jullie nou iets?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dat had ik al een tijdje geleden gedaanquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:01 schreef lynda het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Huur een kamerquote:Op dinsdag 4 december 2007 10:11 schreef lynda het volgende:
even uurtje weg! Anders red ik nooooooit me dingen af vandaag!
Hear Hearquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |