Ik weet 't niet meer zeker, maar volgens mij ben ik begonnen met Trigunquote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Jordy-B het volgende:
Gister weer een episode van Trigun gezien... Toch maar eens proberen om die serie af te kijken...
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Jordy-B het volgende:
Gister weer een episode van Trigun gezien... Toch maar eens proberen om die serie af te kijken...
Wie waren hoofdpersonen en hoe zagen ze eruit? Weet je nog iets van het verhaal?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef ARKON het volgende:
ben hero tales aan kijken maar ik zoek nog steeds die ene mecha anime die ik jaren geleden heb gezien waarvan ik de naam niet weet![]()
Bite me...quote:
Neon Genesis Evangelion? Vision of Escaflowne? Rahxephon?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef ARKON het volgende:
ben hero tales aan kijken maar ik zoek nog steeds die ene mecha anime die ik jaren geleden heb gezien waarvan ik de naam niet weet![]()
vertel er eens wat meer over...quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:08 schreef torn_Machina het volgende:
Gisteren de eerste 2 eps van Moyashimon gekeken.
Ik vind deze serie toch wel een van de verrassingen van dit seizoen.
Ben benieuwd hoe de serie zich verder zal ontwikkelen.![]()
Het gaat over een jongen, die gaat studeren aan een landbouw universiteit. Maar het bijzondere is dat hij een gave heeft waarmee hij bacterieën e.d. kan zien en ermee kan praten. Dit levert erg komische situaties op.quote:
Dat lijkt me sterk...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat je later toe zal geven dat trigun vele malen beter is dan cowboy bebop!
Hij weet van niets, als ie EVA ook kut vindt.quote:
Jordy geeft het dus zijn goedkeuring.quote:
doet me qua stijl een beetje denken aan FMAquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het gaat over een jongen, die gaat studeren aan een landbouw universiteit. Maar het bijzondere is dat hij een gave heeft waarmee hij bacterieën e.d. kan zien en ermee kan praten. Dit levert erg komische situaties op.
Wat impressies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:47 schreef PsyCha het volgende:
Krijgen jullie ook altijd honger als er in anime wordt gegeten?
Meestal ben ik dan al aan het etenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:47 schreef PsyCha het volgende:
HEIDENE!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef RipCore het volgende:
[..]
Hij weet van niets, als ie EVA ook kut vindt.
![]()
Ik krijg al honger als ik anime ga kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:47 schreef PsyCha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben bij ep. 20 trouwens:')
quote:Op zondag 11 november 2007 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is één ding wat ik nog niet snap aan gungraveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben bij ep. 20 trouwensSPOILER: Gungrave (en RipCore is 'n eikel)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 11-11-2007 22:38:53 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
OMG OMG OMG JORDY HEEFT GEEN Spoilertitel gebruikt! OMG OMG OMG!quote:
Heb jij toevallig de snoepvoorraad voor Sint Maarten geplunderd? Dat je daarom zo irritant bent?quote:Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef RipCore het volgende:
[..]
OMG OMG OMG JORDY HEEFT GEEN Spoilertitel gebruikt! OMG OMG OMG!![]()
![]()
Wij doen niet aan St. Maarten in Westen des lands.quote:Op zondag 11 november 2007 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de snoepvoorraad voor Sint Maarten geplunderd? Dat je daarom zo irritant bent?
En het onderwerp staat nog duidelijk in de quote... Maar vooruit dan maar...
Naruto...quote:Op zondag 11 november 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wist niet dat Db/DBZ/DBGT manga/anime was ?
Iets wat ik vroeger altijd zo veel keek, any idea of er nog een serie kinda het zelfde is?
kijk beter....quote:Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Wij doen niet aan St. Maarten in Westen des lands.![]()
Ja ging over een paar kindjes met robots en een wezen die muntjes at ofzo en dan die robotjes kon oproepen ofzo. was heel wat jaren terug dat ik het gekeken heb <'95quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wie waren hoofdpersonen en hoe zagen ze eruit? Weet je nog iets van het verhaal?
Er zijn vast zat mensen die 't wel weten
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!! ER IS GEEN TREINSTATION IN WASSENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef RipCore het volgende:
[..]
OMG OMG OMG JORDY HEEFT GEEN Spoilertitel gebruikt! OMG OMG OMG!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het gaat over een jongen, die gaat studeren aan een landbouw universiteit. Maar het bijzondere is dat hij een gave heeft waarmee hij bacterieën e.d. kan zien en ermee kan praten. Dit levert erg komische situaties op.
Wat impressies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste 2 eps waren geslaagdquote:
BSSubs is bij aflevering 4 en schijnen betere subs uit te brengen dan shinsen... Nou ja ik volg BSS, iig...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
De eerste 2 eps waren geslaagd![]()
Heel veel humor in de afleveringen.
Er is een grote groep Shinsen haters die alles wat Shinsen subbed, een lage rating geeft.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
BSSubs is bij aflevering 4 en schijnen betere subs uit te brengen dan shinsen... Nou ja ik volg BSS, iig...
Aflevering 4 was tof... drukke aflevering.
Ik download vaak gewoon de subber die het verst is.. Of die die het meest voorkomt, als de serie al af isquote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is een grote groep Shinsen haters die alles wat Shinsen subbed, een lage rating geeft.
Het maakt niet uit of je BSS of Shinsen volgt, kijk gewoon welke vertaling voor jou het beste te volgen is.
Als er een nieuwe serie uit is, dan download ik altijd de eerste paar eps van 2 verschillende sub groepen.
Dit om te kijken welke mij het beste bevalt en deze blijf ik dan volgen.
Of die het snelst is. Tenzij ik echt het idee krijg dat het slecht is.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik download vaak gewoon de subber die het verst is.. Of die die het meest voorkomt, als de serie al af is
Veel sub groepen brengen toch vrij snel na elkaar uit dus lang hoef je nooit te wachten op je favoriete versie.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of die het snelst is. Tenzij ik echt het idee krijg dat het slecht is.
Maar Shinsen heeft ook veel meer projecten lopen dan BSS. Bij Shinsen zal er wel prioritijd liggen om andere series eerder uit te brengen dan om BSS op de voet te volgen met de releases van Moyashimon.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Het schijnt dat BSS er wat meer werk van gemaakt heeft. Ze geven in ieder geval wel veel ondersteunende info... En hoewel ze vrij traag zijn, zijn ze wel al bij aflevering 4 (Shinsen zit op het moment nog maar bij aflevering 2).
Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was van BSS... Erg sterk zoals ze de vertalingen in het scherm hebben toegevoegd en ook de hoeveelheid ondersteunende informatie die ze geven...
Hehe, zoetsappig...niet echt.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
school days, is dat niet te zoetsappig en sloom?
oh, gruwelijk dan? vertel?quote:
ik heb er ook eentje aangemaakt, nog niet zo heel boeiend maar ik ben ook nog niet zolang bezigquote:Op woensdag 14 november 2007 17:37 schreef Bakakame het volgende:
Misschien een leuke site: MyAnimeList
Voor degenen die Last.FM kennen: Zoiets, maar dan voor manga en anime
Voor degenen die Last.FM niet kennen: Een site waar je op in kunt vullen welke anime je hebt gezien, je wil gaan kijken, je nu kijkt, enz, en op die manier krijg je allemaal recommendations, wat je misschien ook leuk vindt!
Hier míjn profiel: Funz
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijne: http://myanimelist.net/animelist/Lonewolf2003
Met de rest is het niet bekendquote:Your anime compatibility rating with Lonewolf2003 is:
High
0.92
Hier precies omgekeerd, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
[..]
Met de rest is het niet bekend![]()
YESS!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
De eerste 2 eps waren geslaagd![]()
Heel veel humor in de afleveringen.
Nice! Maar ik blijf toch bij mijn anidb account.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:37 schreef Bakakame het volgende:
Misschien een leuke site: MyAnimeList
Voor degenen die Last.FM kennen: Zoiets, maar dan voor manga en anime
Voor degenen die Last.FM niet kennen: Een site waar je op in kunt vullen welke anime je hebt gezien, je wil gaan kijken, je nu kijkt, enz, en op die manier krijg je allemaal recommendations, wat je misschien ook leuk vindt!
Hier míjn profiel: Funz
Aanrader dus? Klinkt namelijk wel leukquote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Laatste wat ik gezien heb is de film Toki wo Kakeru Shoujo over een meisje die ontdekt dat ze in de tijd kan reizen en dit dan ook doet uit eigen belang, wat uiteindelijk dus ook mis dreigt te gaan. Het is een mooie, komische en zeer leuke film.
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Aanrader dus? Klinkt namelijk wel leuk![]()
Die hoorde je allaaaaaang gekeken te hebben n.a.v. Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hypequote:
Zo lang loop ik volgens mij nog niet meequote:Op donderdag 15 november 2007 20:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
Die hoorde je allaaaaaang gekeken te hebben n.a.v. Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype![]()
![]()
Oja, kan me nog wel herinneren die post, maar wist niet meer dat het van die film was.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
Die hoorde je allaaaaaang gekeken te hebben n.a.v. Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype![]()
![]()
Ik heb em gisteravond nog gekeken, meteen toen ik em binnenhad! Erg leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Oja, kan me nog wel herinneren die post, maar wist niet meer dat het van die film was.
Maar film is een aanrader idd.
Verder valt het me wel op dat de meeste mensen hier met name de nieuwste animé volgen en met het seizoen meegaan. Ik kijk nog steeds oude van 1 tot wel 5 of 6 jaar terug. En dan download ik ondertussen de 'nieuwere' van afgelopen seizoen, wanneer ze compleet zijn.
afkortingen...quote:
TT, jackass.quote:
Ik weet wel waar het voor staat, maar 't is gewoon niet erg overzichtelijk zo, jodocus...quote:
Bleach.quote:Op zondag 11 november 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wist niet dat Db/DBZ/DBGT manga/anime was ?
Iets wat ik vroeger altijd zo veel keek, any idea of er nog een serie kinda het zelfde is?
Doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gebruik dan op z'n minst het goede topic:
[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Was hij niet een maand of twee geleden op vakantie?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:47 schreef zquing het volgende:
weet iemand eigenlijk waar O_W is gebleven?
kimi ga nozomu eienquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar een soort School days achtige anime? Iemand tips?
Mee eens*quote:
et was wat repetetief maar echt saai? neuh, heb wel saaier gezien...quote:Op zondag 18 november 2007 19:54 schreef RipCore het volgende:
Omdat het allejezus fucking saai was...?
true, das helemaal waar, S2 vond ik op ten duur zelfs vervelend worden (en ben toch wel wat gewend na CCS, Sailor moon en DBZquote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef torn_Machina het volgende:
Season 2 is wel meer van hetzelfde. Hele tijd veertjes verzamelen en weinig ontwikkeling in het verhaal. Hopelijk maakt S3 veel goed.![]()
Kijk even een paar posts terug, want daar zei ik dat Shinsen net de eerste OVA had gesubbed.quote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef mschol het volgende:
--edit--
lijkt erop alsof de serie eindigd met een OAV? (of ze zorgen dat ze snel verder kunnen met een S3?, geen idee eigenlijk)
Tsubasa Tokyo Revelations (OAV)
--/edit--
Your anime compatibility rating with bura is:quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef Bura het volgende:
[..]
Mee eens*
Ik post ook maar weer ns in dit topicHier is overigens mijn animelist account; http://myanimelist.net/animelist/bura Alleen nog even updaten
waar vind je dat?quote:Op zondag 18 november 2007 20:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Your anime compatibility rating with bura is:
Medium-Low
1.93
Waaaaaaaaaaaaaaah Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan 2quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef Bura het volgende:
[..]
Mee eens*
Ik post ook maar weer ns in dit topicHier is overigens mijn animelist account; http://myanimelist.net/animelist/bura Alleen nog even updaten
Damn.. Zat net na lange tijd ff forum te checken en ik zie gelijk mijn naam.:oquote:Op maandag 19 november 2007 10:36 schreef RipCore het volgende:
Heeft iemand hier nog een linkje naar de onion.zip van Crashcat? Ik heb de Search gebruikt, maar dat werkt voor geen reet.
Zeer mooi jah..quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Damn.. Zat net na lange tijd ff forum te checken en ik zie gelijk mijn naam.:o
Ik heb nog iets beter voor je.. De site met veel meer plaatjes van onion boy
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Claymore is al afgelopenquote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoeveel eps van claymore zijn er tot nu toe?
quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig zeg, iemand kwam hier een paar dagen terug ook al mee aan in de irc channel van Shinsen-radio. Na een beetje speurwerk kwamen we erachter dat ze Yuu heet en emo is.quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
Boeiend. Als ze er zo:quote:Op maandag 19 november 2007 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Toevallig zeg, iemand kwam hier een paar dagen terug ook al mee aan in de irc channel van Shinsen-radio. Na een beetje speurwerk kwamen we erachter dat ze Yuu heet en emo is.![]()
Suicide poems ftw.![]()
Met elk mooi koppie is wel wat mis. Nu nog borderline erbij en dan is het plaatje compleet, schijnt nogal hip in deze dagen te zijn onder jonge vrouwen.![]()
Edit: verrek, als je naar het photobucket linkje kijkt van de 2e foto zie je ook al dat ze Yuu heet.
Opgelost, slotje.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Final Fantasy VII Advent Children staat er op het eerste plaatje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
I love you!!!![]()
Ik heb een paar emo's op msn, maar dit is GEWELIDIG!!!![]()
Is hier ook een Manga/Anime van?![]()
Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:29 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Final Fantasy VII Advent Children staat er op het eerste plaatje.
En zij is zeker geen emo. Een paar gedichtjes over krassen maakt je echt geen emo.
Self-proclaimed emo's zijn de ergsten. Meestal van die 15-jarigen die geen ballen verstand hebben van de stroming die toch zekers al 20-25 jaar bestaat en gewoon meegaan met een hype omdat 'ie toevallig 'populair' is. Jammer is dat.
Wat is wuxia?quote:Op zondag 18 november 2007 16:20 schreef mecano het volgende:
Ik volg ook Saiunkoku Monogatari. Alleen jammer dat het licensed is. Het duurt echt een maand ofzo voordat 1 episode uitgebracht is. Ik vind wuxia series altijd al erg leuk. Alleen jammer dat Shurei niet kan vechten.
Oooh emoticons. Zeg dat danquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen.
Ik had het over de link Onion Boy, ik heb gebruik daar al een aantal emo's (emotieicoontjes) op msn van die Onion Boy. Ik was ook al heel lang daar naar op zoek, ik wist alleen niet de naam van het figuurtje. Nu is dus eindelijk de collectie compleet.
Dat meisje is gewoon lekker, maakt mij niet uit wat voor levenstijl zij heeft.
Dus nu nogmaals de vraag, is er een Anime/Manga van Onion Boy?
Die is allang helemaal uit. Alleen niet in HD.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef Bakakame het volgende:
Wie oh wie heeft er Byousoku 5 CM helemaal gezien? Of wacht iedereen net als ik vol verwachting?
Ja?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:42 schreef RipCore het volgende:
[..]
Die is allang helemaal uit. Alleen niet in HD.
Ik heb hem gezien, ondertiteling moest ik er wel bijzoeken, maar die had ik ook redelijk snel gevonden..quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef Bakakame het volgende:
Wie oh wie heeft er Byousoku 5 CM helemaal gezien? Of wacht iedereen net als ik vol verwachting?
dude! daar gebruik je toch cruel intensions voor? kan je ook meteen batsen!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, ondertiteling moest ik er wel bijzoeken, maar die had ik ook redelijk snel gevonden..
Mooi film trouwens, kwa animatie etc. Maar jah het verhaal is wel erg cliche, desalnietemin leuke film om een chick mee te versieren :p..
Bah! Ik heb gister dus alledrie de films aan elkaar gedownload.. Heb ik er Spaanse of weet-ik-het subs bij.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, ondertiteling moest ik er wel bijzoeken, maar die had ik ook redelijk snel gevonden..
Mooi film trouwens, kwa animatie etc. Maar jah het verhaal is wel erg cliche, desalnietemin leuke film om een chick mee te versieren :p..
Hellsing.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:43 schreef Sh0g het volgende:
Eindelijk gisteren R.O.D. TV helemaal afgekeken. Er zitten een paar ergerlijke dingen in, dus een beetje een tegenvaller.
Weet nog niet precies welke serie ik nu ga kijken, maar ik zat te denken aan Getbackers, Shakugan no Shana of Hellsing en dan ook gelijk Moyashimon erbij.
Waar gaat DMC over? Heb de naam al wel vaker voorbij zien komen, maar nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:44 schreef wdn het volgende:
Hellsing!
En als je DMC nog niet hebt gezien dan die er meteen achteraan!
devil may cry
Wat heb je allemaal al gekeken?quote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef sanakthe het volgende:
Joehoee, ik ben nu ook verslaafd aan Anime, dus even tvp.
Hier staat alles wat ik heb gekekenquote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben dus echt net bezig he!
Ik ben nu bezig met 'Naruto' en ik ga morgen beginnen aan 'Bleach'. 'Avatar' heb ik helemaal afgekeken. Plus, ik krijg morgen een DVD met alle 'Blue Gender' episodes van een vriend.
Dus nog veel te kijken, maar het is echt heel leuk! Hebben jullie nog tips voor wat gore/emotionele Anime?
Ik heb gehoord dat 'Hellsing' best ziek was!
Avatar is geen animé.quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben dus echt net bezig he!
Ik ben nu bezig met 'Naruto' en ik ga morgen beginnen aan 'Bleach'. 'Avatar' heb ik helemaal afgekeken. Plus, ik krijg morgen een DVD met alle 'Blue Gender' episodes van een vriend.
Dus nog veel te kijken, maar het is echt heel leuk! Hebben jullie nog tips voor wat gore/emotionele Anime?
Ik heb gehoord dat 'Hellsing' best ziek was!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef wdn het volgende:
Elfenlied! Hellsing is goed. Devil may cry. Monster. Blood+
en als het emotioneel moet kan ik je Beck en Nana aanraden als je dat soort emotieel bedoeld
(gaan over muziek en relaties).
Oh enne in mijn ogen DE 2 hits van het begin van het jaar en waarschijnlijk het hele jaar:
Death Note
Claymore
Thanks voor je lijst. Ik zal het morgen eens bekijkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hier staat alles wat ik heb gekeken
Bleach en Naruto kijk ik zelf ook en Hellsing vond ik ook leuk
Kijk daar maar even rond
Jij ook bedankt. Zal die Deathnote en Claymore eens opzoeken danquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef wdn het volgende:
Elfenlied! Hellsing is goed. Devil may cry. Monster. Blood+
en als het emotioneel moet kan ik je Beck en Nana aanraden als je dat soort emotieel bedoeld
(gaan over muziek en relaties).
Oh enne in mijn ogen DE 2 hits van het begin van het jaar en waarschijnlijk het hele jaar:
Death Note
Claymore
Oke, ik wist niet dat Avatar geen anime was. (kan het pas anime zijn als er een manga van is?)quote:Op zondag 25 november 2007 22:04 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Elfen Lied is zowel gore als emotioneel (beetje). Kimi ga Nozomu Eien en Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora zijn behoorlijk emo. En Bokusatsu Tenshi Dokuro-Chan is weer gore, maar dan met veel absurde humor.
Het begint met een gigantische huntertest waar mensen tot het uiterste moeten gaan, een extreem nog-een-aflevering gehaltequote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef wdn het volgende:
HxH heb ik al tijden op mijn hdd staan en kom er maar niet aan toe
Istie echt zo goed?
quote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begint met een gigantische huntertest waar mensen tot het uiterste moeten gaan, een extreem nog-een-aflevering gehalte![]()
De OVA's zijn ook goed, een soort van WoW in real life waar ze in terecht komen
1) ik heb geen figuresquote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
Zouden jullie met je figures naar buiten gaan en fotograferen zoals deze gast??
[ afbeelding ]
't Ziet er wel grappig uit, toch?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, waarom niet?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel met mijn mooiere figuren...quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:32 schreef rakotto het volgende:
Claire.
Btw, alles van bleach in de afgelopen 3 weken gezien. Ben nu dus up to date met het volgen van de serie.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Crashcat het volgende:
Hier zitten pas meesterlijk composities tussen.
Foto's
Foto's 2
Gundam 00 en Naruto atm.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice!![]()
Welke anime volg je nog meer?
Ik geloof dat die kerel die het wetenschappelijke deel voor z'n rekening neemt, het nogal druk heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Bakakame het volgende:
Allebei erg mooi
Oh en kijk ik verkeerd of duurt het wel érg lang voordat Moyashimon 5 uitkomt?![]()
Guyver.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:04 schreef wdn het volgende:
GuyverDat was 1 van mijn eerste animes. Huurde ze in de videotheek (vhs banden was dat toen).
Ik heb ze hier zelfs op dvd liggen
Ik kan je full metal alchemist ook aanraden trouwens. En Blood+ mocht je die nog niet hebben gezien,
Wil em al tíjden kijken! Heb em ooit in de Van Leest zien liggen, leek me super!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie Paprika gezien?
Mysterie, scifi, fantasy, detective, crimequote:Op donderdag 29 november 2007 11:48 schreef rakotto het volgende:
Wat voor genre is het? Het leek me zo onintressant toen ik de dvd zag liggen bij de MM.
Graçias!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef MaxiTitan het volgende:Oh, was er iemand nog op zoek naar dat zipje met die onion boy plaatjes 'van toen'?
Hier, toevallig slingerde die nog op mijn HD rond...
Detective and crime ala Death Note?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mysterie, scifi, fantasy, detective, crime
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Detective and crime ala Death Note?
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nee, meer ala Ghost in the Shell meets Spirited Away.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spirited Away was leuk. Ghost in the Shell nog niet gezien.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, meer ala Ghost in the Shell meets Spirited Away.
Nigga, please..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ghost in the Shell nog niet gezien.
mogen smaken niet verschillen ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blasfemie. En dat noemt zich otaku.
Ik had het meer tegen die mensen die GITS nog niet gezien hadden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mogen smaken niet verschillen ofzo?![]()
ahh, my badquote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had het meer tegen die mensen die GITS nog niet gezien hadden.
Hey hey! De film staat nu op de download lijst voor dit weekend!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blasfemie. En dat noemt zich otaku.
dat klinkt best blondquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef Crashcat het volgende:
Grrrr.... Had wat figuren schoongemaakt...
Valt er een glazen plaat op Mireille van Noir.. Kras op de laars, vinger en een stukje lok afgebroken.
Het is nog resin ook... Dat is moeilijker weg te werken, zonder bij te werken.. GVD.
Plaat me el niet van.. Ik wold el gek van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:42 schreef rakotto het volgende:
Je doet je naam wel eer aan Crashcat.
Okay.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Plaat me el niet van.. Ik wold el gek van.
Het is een Chinees toetsenbord.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Okay.Maar zo te zien heb jij jou toetsenbord kapot gemaakt.
Want de R is opeens een L.
Ik hoopte eigenlijk dat jij z'n nummer zou hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Orealo het volgende:
Iemand Outcast al eens gesproken?
Of iemand die mij zijn nummer even kan mailen?
Ja heb ik ook, had nog niet in oude telefoon gekeken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij z'n nummer zou hebben...
True that!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
om half twaalf? Hij zou zich kapot schrikken, mocht er niets aan de hand zijn...
Ik zal morgenmiddag even bellen, als je wil... stuur maar even.
En toch is het een geweldige seriequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb laatst Rurouni Kenshin geprobeerd te kijken, maar jezus wat een gay serie. Ik ben na aflevering 16 gestopt, wordt hij nooit meer de killer samourai die hij eerst was?
Zal ik volhouden met kijken of maar opgeven?
o j, o w komtquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb o_w gebeld... Niets aan de hand, hij komt morgen even langshuppelen.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb laatst Rurouni Kenshin geprobeerd te kijken, maar jezus wat een gay serie. Ik ben na aflevering 16 gestopt, wordt hij nooit meer de killer samourai die hij eerst was?
Zal ik volhouden met kijken of maar opgeven?
phew!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
Yay!quote:Op zondag 2 december 2007 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moyashimon aflevering 5 en 6 zijn eindelijk beschikbaar bij BSSubs...
Ach... Het zit een beetje in z'n natuur om de hele tijd zoek te zijn... Op meetings wel, in ieder geval.quote:Op zondag 2 december 2007 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, ik heb outcast nog niet gezien hoor!
quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net een PM gekregen van o_w...
Jullie krijgen allemaal de groetjes van hem en aardbei een kus...
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 2 december 2007 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... Het zit een beetje in z'n natuur om de hele tijd zoek te zijn... Op meetings wel, in ieder geval.
'k vind het belangrijker dat 'ie nog niet onder de groene zoden ligt, enzo...
hijs druk ofzo dattie z'n gezicht niet meer laat zien?quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net een PM gekregen van o_w...
Jullie krijgen allemaal de groetjes van hem en aardbei een kus...
jep.quote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs druk ofzo dattie z'n gezicht niet meer laat zien?
Yeh, hij's te druk om z'n gezicht te laten zien.quote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs druk ofzo dattie z'n gezicht niet meer laat zien?
Ik als Bokusatsu fan was daar van op de hoogte en heb de eerste afl. een tijdje terug gezien en download nu de tweede.quote:Op maandag 3 december 2007 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Er is een tweede seizoen van Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan. Volgens anidb.net zijn alleen Philantropy Fansubs bezig met een Engelstalige release.
lucky bastard... die tv van me ouders was dood anders had ik et zelfde gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 03:12 schreef Sh0g het volgende:
En oja, aangezien mijn ouders een 94cm plasma TV hebben aangeschaft, heb ik hun oude 60cm TV in mijn studentenkamer gepropt en aan de PC gehangen, zodat ik nu vanuit mijn riante (kuch) 2-persoonsbed mooi animé en films kan kijken. En dat is best chill.
Hehehehequote:Op dinsdag 4 december 2007 03:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik als Bokusatsu fan was daar van op de hoogte en heb de eerste afl. een tijdje terug gezien en download nu de tweede.
Herinner je je deze nog?
[ afbeelding ]
Die character is in de animé nog maar 9 jaar oud.Voel ik me echt zo'n pedo als ik dat pakkie uittrek.
Ik ook... Heb wel 3-4quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef koffiegast het volgende:
Ik heb problemen met bokusatsu tenshi dokuro chan 2, eps 1-2, kan hem gewoon niet vinden en alles is dood
Als het over de reactie boven je gaat wil ik ook graag die pmquote:
Wat is er mis met YM? Ik heb in het begin ook 'n andere gevolgd.. Toen moest ik ook maar YM kijken. Eerst met VLC gekeken, walgelijk lelijke subs.. Maar toen ik em vervolgens een keer met Zoom Player keek, waren de subs juist heel mooi.. Ligt gewoon aan de player dus..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, my bad
en ik lees net op forum ayako dat Seto No Hayanomo is gedropped...
iedere TLC die binnenkomt loopt weg van het project![]()
dan moet ik de gruwel van YM tegen aan gaan kijken![]()
ooit schoolrumble gezien van YM?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is er mis met YM? Ik heb in het begin ook 'n andere gevolgd.. Toen moest ik ook maar YM kijken. Eerst met VLC gekeken, walgelijk lelijke subs.. Maar toen ik em vervolgens een keer met Zoom Player keek, waren de subs juist heel mooi.. Ligt gewoon aan de player dus..![]()
Of is het iets anders?
Mja ik kreeg eerst iets niet afgespeeld, toen maar wat wezen googlen en VLC gevonden..quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
VLC? Voor animé?
Ik geloof niet dat er veel fansubbers zijn die VLC aanraden. De meeste fansubbers raden de Combined Community Codec Pack (CCCP) aan en dan meestal met een voorkeur voor Media Player Classic.
SPOILER: Bokusatsu Tenshi Dokuro Chan 3-4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media player draait niet onder Linuxquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
VLC? Voor animé?
Ik geloof niet dat er veel fansubbers zijn die VLC aanraden. De meeste fansubbers raden de Combined Community Codec Pack (CCCP) aan en dan meestal met een voorkeur voor Media Player Classic.
aah...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:22 schreef wdn het volgende:
Belldandy Jordy-B ;-)
Het lijkt me een flutfilm, maar wellicht dat er een leuk racespel uitkomt om de film te begeleiden...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Kent iemand nog Speed Racer?
Warchawski Bro's maken een verfilming ervan.. Trailer
OMG! Iemand anders die Speedracer nog WEL kent. Ik begon al bang te worden dat het een vage iets was in mijn herinneringen omdat niemand anders het kende.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Kent iemand nog Speed Racer?
Warchawski Bro's maken een verfilming ervan.. Trailer
M'n zusje is jarig...quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Orealo het volgende:
so nobody remembers today?
Geboortedatum: 09-12-1987quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Orealo het volgende:
so nobody remembers today?
21...quote:
Je kan ook op MyAnimeList een lijst maken met alle anime die je gezien hebtquote:Op zondag 9 december 2007 01:33 schreef K-lep het volgende:
Ik heb alvast even een lijstje gemaakt van de Anime's die ik tot nu toe heb gezien ( er zullen er vast nog wel wat missen ).
[..]
Pics or it didn't happen!quote:
Om op de oude series terug te komen. Jordy had het idee om een paar anime specials te plaatsen op de weblog.quote:Op zondag 9 december 2007 11:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
OMG! Iemand anders die Speedracer nog WEL kent. Ik begon al bang te worden dat het een vage iets was in mijn herinneringen omdat niemand anders het kende.
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Om op de oude series terug te komen. Jordy had het idee om een paar anime specials te plaatsen op de weblog.
Zeg maar van het ontstaan, de belangrijkste en invloedrijkste anime tot heden. Zogezegd een timeline in een verhaalvorm.
Iemand ideen, suggesties over welke animes er in moeten of schrijvers die de specials willen maken?
nou je zou wel een "evolutie" kunnen proberen weer te geven qua animaties enzo in de series.. en misschien in de soort verhalen maar meer ook echt niet als je het niet wilt personaliserenquote:Op zondag 9 december 2007 16:36 schreef zquing het volgende:
is zo'n timeline niet vrij persoonlijk?
Nice, een vervolg op Kite!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
My Zhime OVA op de planning, Trigun film, vervolg van Kite... woohoo.
Ik ken het probleem....quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.
Hm, jammer. Ik ook niet echt, al heb ik wel wat suggesties van wat er in zou moeten komen:quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef RipCore het volgende:Karas 1-6 is uit van niizk. Eindelijk is ie compleet. Als ik die introscene zie, kan ik niet wachten tot het onvoorkoombare eindgevecht.
Jammer dat het niet in HD is!
Allen, slingert Uw bittorrent aan en gaan!
In Shijuku, near future, consecutive murders occur. The victims were deprived of their body fluid. They know a guy named Eko is the murderer. He used to be “Karas”, a guardian of the town, but before they knew it, he named himself Eko and began to revenge himself on human races.quote:Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Goede ideeën trouwens Sh0g!
Oja, DMC moet ik ook nog kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
In Shijuku, near future, consecutive murders occur. The victims were deprived of their body fluid. They know a guy named Eko is the murderer. He used to be “Karas”, a guardian of the town, but before they knew it, he named himself Eko and began to revenge himself on human races.
Yurine is the person who directs Karas to save the town. In order to stop murder, she chooses Otoha as a new Karas. Then, a battle of two Karas begins.
Dat zegt natuurlijk niet zoveel... Het is gewoon lekker vaag en mooi (CGI, je moet er van houden) op elkaar inbeuken. Matrix meets Devil May Cry, zoiets...
Afro Samurai is allleen wel een animé die speciaal voor Amerika gemaakt is...quote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef rakotto het volgende:
Afro Samurai ep 1 gezien. Fucking harde anime is dat.Vind het zelfs harder dan Elfen Lied.
![]()
ik hoor een hoop van een vriend van mij die de manga leest...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:19 schreef cablegunmaster het volgende:
shippuuden 38 was saai XD.... tussen aflevering 39 en 40 komen denk ik meer gevechten in voor
Amerikaans of Japans.. Het boeite me niet, het is lekker bloederig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Afro Samurai is allleen wel een animé die speciaal voor Amerika gemaakt is...
Wat ik ervan gezien heb, vond ik weinig soeps...
Dat als Naruto echt losgaat iedereen pwnt is gewoon een feit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor een hoop van een vriend van mij die de manga leest...
ben errug benieuwd hoe het verder gaat.. (ben bij ep 34 ofzo (net voor de dubble episode), ze gaan net op hun missie)
en sai... tja...
aan de ene kant vind ik em wel grappig, aan de andere kant heb ik iets van: goh hebben naruto & sakura hem nog niet eens in elkaar getimmert?(want das best een feit... als die 2 gaan samen werken staan ze zeeer sterk, zoals de serie er nu voorstaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |