HEIDENE!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef RipCore het volgende:
[..]
Hij weet van niets, als ie EVA ook kut vindt.
![]()
Ik krijg al honger als ik anime ga kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:47 schreef PsyCha het volgende:
Krijgen jullie ook altijd honger als er in anime wordt gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben bij ep. 20 trouwens:')
quote:Op zondag 11 november 2007 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er is één ding wat ik nog niet snap aan gungraveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben bij ep. 20 trouwensSPOILER: Gungrave (en RipCore is 'n eikel)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jordy-B op 11-11-2007 22:38:53 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
OMG OMG OMG JORDY HEEFT GEEN Spoilertitel gebruikt! OMG OMG OMG!quote:
Heb jij toevallig de snoepvoorraad voor Sint Maarten geplunderd? Dat je daarom zo irritant bent?quote:Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef RipCore het volgende:
[..]
OMG OMG OMG JORDY HEEFT GEEN Spoilertitel gebruikt! OMG OMG OMG!![]()
![]()
Wij doen niet aan St. Maarten in Westen des lands.quote:Op zondag 11 november 2007 22:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de snoepvoorraad voor Sint Maarten geplunderd? Dat je daarom zo irritant bent?
En het onderwerp staat nog duidelijk in de quote... Maar vooruit dan maar...
Naruto...quote:Op zondag 11 november 2007 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wist niet dat Db/DBZ/DBGT manga/anime was ?
Iets wat ik vroeger altijd zo veel keek, any idea of er nog een serie kinda het zelfde is?
kijk beter....quote:Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef RipCore het volgende:
[..]
Wij doen niet aan St. Maarten in Westen des lands.![]()
Ja ging over een paar kindjes met robots en een wezen die muntjes at ofzo en dan die robotjes kon oproepen ofzo. was heel wat jaren terug dat ik het gekeken heb <'95quote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wie waren hoofdpersonen en hoe zagen ze eruit? Weet je nog iets van het verhaal?
Er zijn vast zat mensen die 't wel weten
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!! ER IS GEEN TREINSTATION IN WASSENAAR!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 22:33 schreef RipCore het volgende:
[..]
OMG OMG OMG JORDY HEEFT GEEN Spoilertitel gebruikt! OMG OMG OMG!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het gaat over een jongen, die gaat studeren aan een landbouw universiteit. Maar het bijzondere is dat hij een gave heeft waarmee hij bacterieën e.d. kan zien en ermee kan praten. Dit levert erg komische situaties op.
Wat impressies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste 2 eps waren geslaagdquote:
BSSubs is bij aflevering 4 en schijnen betere subs uit te brengen dan shinsen... Nou ja ik volg BSS, iig...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
De eerste 2 eps waren geslaagd![]()
Heel veel humor in de afleveringen.
Er is een grote groep Shinsen haters die alles wat Shinsen subbed, een lage rating geeft.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
BSSubs is bij aflevering 4 en schijnen betere subs uit te brengen dan shinsen... Nou ja ik volg BSS, iig...
Aflevering 4 was tof... drukke aflevering.
Ik download vaak gewoon de subber die het verst is.. Of die die het meest voorkomt, als de serie al af isquote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Er is een grote groep Shinsen haters die alles wat Shinsen subbed, een lage rating geeft.
Het maakt niet uit of je BSS of Shinsen volgt, kijk gewoon welke vertaling voor jou het beste te volgen is.
Als er een nieuwe serie uit is, dan download ik altijd de eerste paar eps van 2 verschillende sub groepen.
Dit om te kijken welke mij het beste bevalt en deze blijf ik dan volgen.
Of die het snelst is. Tenzij ik echt het idee krijg dat het slecht is.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik download vaak gewoon de subber die het verst is.. Of die die het meest voorkomt, als de serie al af is
Veel sub groepen brengen toch vrij snel na elkaar uit dus lang hoef je nooit te wachten op je favoriete versie.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Of die het snelst is. Tenzij ik echt het idee krijg dat het slecht is.
Maar Shinsen heeft ook veel meer projecten lopen dan BSS. Bij Shinsen zal er wel prioritijd liggen om andere series eerder uit te brengen dan om BSS op de voet te volgen met de releases van Moyashimon.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
Het schijnt dat BSS er wat meer werk van gemaakt heeft. Ze geven in ieder geval wel veel ondersteunende info... En hoewel ze vrij traag zijn, zijn ze wel al bij aflevering 4 (Shinsen zit op het moment nog maar bij aflevering 2).
Ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was van BSS... Erg sterk zoals ze de vertalingen in het scherm hebben toegevoegd en ook de hoeveelheid ondersteunende informatie die ze geven...
Hehe, zoetsappig...niet echt.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
school days, is dat niet te zoetsappig en sloom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |