Het begint met een gigantische huntertest waar mensen tot het uiterste moeten gaan, een extreem nog-een-aflevering gehaltequote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef wdn het volgende:
HxH heb ik al tijden op mijn hdd staan en kom er maar niet aan toe
Istie echt zo goed?
quote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begint met een gigantische huntertest waar mensen tot het uiterste moeten gaan, een extreem nog-een-aflevering gehalte![]()
De OVA's zijn ook goed, een soort van WoW in real life waar ze in terecht komen
1) ik heb geen figuresquote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
Zouden jullie met je figures naar buiten gaan en fotograferen zoals deze gast??
[ afbeelding ]
't Ziet er wel grappig uit, toch?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, waarom niet?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel met mijn mooiere figuren...quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:32 schreef rakotto het volgende:
Claire.
Btw, alles van bleach in de afgelopen 3 weken gezien. Ben nu dus up to date met het volgen van de serie.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Crashcat het volgende:
Hier zitten pas meesterlijk composities tussen.
Foto's
Foto's 2
Gundam 00 en Naruto atm.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice!![]()
Welke anime volg je nog meer?
Ik geloof dat die kerel die het wetenschappelijke deel voor z'n rekening neemt, het nogal druk heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Bakakame het volgende:
Allebei erg mooi
Oh en kijk ik verkeerd of duurt het wel érg lang voordat Moyashimon 5 uitkomt?![]()
Guyver.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:04 schreef wdn het volgende:
GuyverDat was 1 van mijn eerste animes. Huurde ze in de videotheek (vhs banden was dat toen).
Ik heb ze hier zelfs op dvd liggen
Ik kan je full metal alchemist ook aanraden trouwens. En Blood+ mocht je die nog niet hebben gezien,
Wil em al tíjden kijken! Heb em ooit in de Van Leest zien liggen, leek me super!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie Paprika gezien?
Mysterie, scifi, fantasy, detective, crimequote:Op donderdag 29 november 2007 11:48 schreef rakotto het volgende:
Wat voor genre is het? Het leek me zo onintressant toen ik de dvd zag liggen bij de MM.
Graçias!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef MaxiTitan het volgende:Oh, was er iemand nog op zoek naar dat zipje met die onion boy plaatjes 'van toen'?
Hier, toevallig slingerde die nog op mijn HD rond...
Detective and crime ala Death Note?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mysterie, scifi, fantasy, detective, crime
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Detective and crime ala Death Note?
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nee, meer ala Ghost in the Shell meets Spirited Away.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spirited Away was leuk. Ghost in the Shell nog niet gezien.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, meer ala Ghost in the Shell meets Spirited Away.
Nigga, please..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ghost in the Shell nog niet gezien.
mogen smaken niet verschillen ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blasfemie. En dat noemt zich otaku.
Ik had het meer tegen die mensen die GITS nog niet gezien hadden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mogen smaken niet verschillen ofzo?![]()
ahh, my badquote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had het meer tegen die mensen die GITS nog niet gezien hadden.
Hey hey! De film staat nu op de download lijst voor dit weekend!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blasfemie. En dat noemt zich otaku.
dat klinkt best blondquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef Crashcat het volgende:
Grrrr.... Had wat figuren schoongemaakt...
Valt er een glazen plaat op Mireille van Noir.. Kras op de laars, vinger en een stukje lok afgebroken.
Het is nog resin ook... Dat is moeilijker weg te werken, zonder bij te werken.. GVD.
Plaat me el niet van.. Ik wold el gek van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:42 schreef rakotto het volgende:
Je doet je naam wel eer aan Crashcat.
Okay.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Plaat me el niet van.. Ik wold el gek van.
Het is een Chinees toetsenbord.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Okay.Maar zo te zien heb jij jou toetsenbord kapot gemaakt.
Want de R is opeens een L.
Ik hoopte eigenlijk dat jij z'n nummer zou hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Orealo het volgende:
Iemand Outcast al eens gesproken?
Of iemand die mij zijn nummer even kan mailen?
Ja heb ik ook, had nog niet in oude telefoon gekeken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij z'n nummer zou hebben...
True that!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
om half twaalf? Hij zou zich kapot schrikken, mocht er niets aan de hand zijn...
Ik zal morgenmiddag even bellen, als je wil... stuur maar even.
En toch is het een geweldige seriequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb laatst Rurouni Kenshin geprobeerd te kijken, maar jezus wat een gay serie. Ik ben na aflevering 16 gestopt, wordt hij nooit meer de killer samourai die hij eerst was?
Zal ik volhouden met kijken of maar opgeven?
o j, o w komtquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb o_w gebeld... Niets aan de hand, hij komt morgen even langshuppelen.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb laatst Rurouni Kenshin geprobeerd te kijken, maar jezus wat een gay serie. Ik ben na aflevering 16 gestopt, wordt hij nooit meer de killer samourai die hij eerst was?
Zal ik volhouden met kijken of maar opgeven?
phew!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |