ahh, my badquote:Op donderdag 29 november 2007 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had het meer tegen die mensen die GITS nog niet gezien hadden.
Hey hey! De film staat nu op de download lijst voor dit weekend!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blasfemie. En dat noemt zich otaku.
dat klinkt best blondquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:20 schreef Crashcat het volgende:
Grrrr.... Had wat figuren schoongemaakt...
Valt er een glazen plaat op Mireille van Noir.. Kras op de laars, vinger en een stukje lok afgebroken.
Het is nog resin ook... Dat is moeilijker weg te werken, zonder bij te werken.. GVD.
Plaat me el niet van.. Ik wold el gek van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:42 schreef rakotto het volgende:
Je doet je naam wel eer aan Crashcat.
Okay.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Plaat me el niet van.. Ik wold el gek van.
Het is een Chinees toetsenbord.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
Okay.Maar zo te zien heb jij jou toetsenbord kapot gemaakt.
Want de R is opeens een L.
Ik hoopte eigenlijk dat jij z'n nummer zou hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:22 schreef Orealo het volgende:
Iemand Outcast al eens gesproken?
Of iemand die mij zijn nummer even kan mailen?
Ja heb ik ook, had nog niet in oude telefoon gekeken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij z'n nummer zou hebben...
True that!quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:35 schreef Jordy-B het volgende:
om half twaalf? Hij zou zich kapot schrikken, mocht er niets aan de hand zijn...
Ik zal morgenmiddag even bellen, als je wil... stuur maar even.
En toch is het een geweldige seriequote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb laatst Rurouni Kenshin geprobeerd te kijken, maar jezus wat een gay serie. Ik ben na aflevering 16 gestopt, wordt hij nooit meer de killer samourai die hij eerst was?
Zal ik volhouden met kijken of maar opgeven?
o j, o w komtquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb o_w gebeld... Niets aan de hand, hij komt morgen even langshuppelen.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
Waar?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:56 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb laatst Rurouni Kenshin geprobeerd te kijken, maar jezus wat een gay serie. Ik ben na aflevering 16 gestopt, wordt hij nooit meer de killer samourai die hij eerst was?
Zal ik volhouden met kijken of maar opgeven?
phew!quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
Yay!quote:Op zondag 2 december 2007 20:36 schreef Jordy-B het volgende:
Moyashimon aflevering 5 en 6 zijn eindelijk beschikbaar bij BSSubs...
Ach... Het zit een beetje in z'n natuur om de hele tijd zoek te zijn... Op meetings wel, in ieder geval.quote:Op zondag 2 december 2007 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, ik heb outcast nog niet gezien hoor!
quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net een PM gekregen van o_w...
Jullie krijgen allemaal de groetjes van hem en aardbei een kus...
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 2 december 2007 23:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... Het zit een beetje in z'n natuur om de hele tijd zoek te zijn... Op meetings wel, in ieder geval.
'k vind het belangrijker dat 'ie nog niet onder de groene zoden ligt, enzo...
hijs druk ofzo dattie z'n gezicht niet meer laat zien?quote:Op maandag 3 december 2007 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb net een PM gekregen van o_w...
Jullie krijgen allemaal de groetjes van hem en aardbei een kus...
jep.quote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs druk ofzo dattie z'n gezicht niet meer laat zien?
Yeh, hij's te druk om z'n gezicht te laten zien.quote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs druk ofzo dattie z'n gezicht niet meer laat zien?
Ik als Bokusatsu fan was daar van op de hoogte en heb de eerste afl. een tijdje terug gezien en download nu de tweede.quote:Op maandag 3 december 2007 22:56 schreef Jordy-B het volgende:
Er is een tweede seizoen van Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan. Volgens anidb.net zijn alleen Philantropy Fansubs bezig met een Engelstalige release.
lucky bastard... die tv van me ouders was dood anders had ik et zelfde gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2007 03:12 schreef Sh0g het volgende:
En oja, aangezien mijn ouders een 94cm plasma TV hebben aangeschaft, heb ik hun oude 60cm TV in mijn studentenkamer gepropt en aan de PC gehangen, zodat ik nu vanuit mijn riante (kuch) 2-persoonsbed mooi animé en films kan kijken. En dat is best chill.
Hehehehequote:Op dinsdag 4 december 2007 03:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik als Bokusatsu fan was daar van op de hoogte en heb de eerste afl. een tijdje terug gezien en download nu de tweede.
Herinner je je deze nog?
[ afbeelding ]
Die character is in de animé nog maar 9 jaar oud.Voel ik me echt zo'n pedo als ik dat pakkie uittrek.
Ik ook... Heb wel 3-4quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef koffiegast het volgende:
Ik heb problemen met bokusatsu tenshi dokuro chan 2, eps 1-2, kan hem gewoon niet vinden en alles is dood
Als het over de reactie boven je gaat wil ik ook graag die pmquote:
Wat is er mis met YM? Ik heb in het begin ook 'n andere gevolgd.. Toen moest ik ook maar YM kijken. Eerst met VLC gekeken, walgelijk lelijke subs.. Maar toen ik em vervolgens een keer met Zoom Player keek, waren de subs juist heel mooi.. Ligt gewoon aan de player dus..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, my bad
en ik lees net op forum ayako dat Seto No Hayanomo is gedropped...
iedere TLC die binnenkomt loopt weg van het project![]()
dan moet ik de gruwel van YM tegen aan gaan kijken![]()
ooit schoolrumble gezien van YM?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is er mis met YM? Ik heb in het begin ook 'n andere gevolgd.. Toen moest ik ook maar YM kijken. Eerst met VLC gekeken, walgelijk lelijke subs.. Maar toen ik em vervolgens een keer met Zoom Player keek, waren de subs juist heel mooi.. Ligt gewoon aan de player dus..![]()
Of is het iets anders?
Mja ik kreeg eerst iets niet afgespeeld, toen maar wat wezen googlen en VLC gevonden..quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
VLC? Voor animé?
Ik geloof niet dat er veel fansubbers zijn die VLC aanraden. De meeste fansubbers raden de Combined Community Codec Pack (CCCP) aan en dan meestal met een voorkeur voor Media Player Classic.
SPOILER: Bokusatsu Tenshi Dokuro Chan 3-4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media player draait niet onder Linuxquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
VLC? Voor animé?
Ik geloof niet dat er veel fansubbers zijn die VLC aanraden. De meeste fansubbers raden de Combined Community Codec Pack (CCCP) aan en dan meestal met een voorkeur voor Media Player Classic.
aah...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:22 schreef wdn het volgende:
Belldandy Jordy-B ;-)
Het lijkt me een flutfilm, maar wellicht dat er een leuk racespel uitkomt om de film te begeleiden...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Kent iemand nog Speed Racer?
Warchawski Bro's maken een verfilming ervan.. Trailer
OMG! Iemand anders die Speedracer nog WEL kent. Ik begon al bang te worden dat het een vage iets was in mijn herinneringen omdat niemand anders het kende.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Kent iemand nog Speed Racer?
Warchawski Bro's maken een verfilming ervan.. Trailer
M'n zusje is jarig...quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Orealo het volgende:
so nobody remembers today?
Geboortedatum: 09-12-1987quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Orealo het volgende:
so nobody remembers today?
21...quote:
Je kan ook op MyAnimeList een lijst maken met alle anime die je gezien hebtquote:Op zondag 9 december 2007 01:33 schreef K-lep het volgende:
Ik heb alvast even een lijstje gemaakt van de Anime's die ik tot nu toe heb gezien ( er zullen er vast nog wel wat missen ).
[..]
Pics or it didn't happen!quote:
Om op de oude series terug te komen. Jordy had het idee om een paar anime specials te plaatsen op de weblog.quote:Op zondag 9 december 2007 11:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
OMG! Iemand anders die Speedracer nog WEL kent. Ik begon al bang te worden dat het een vage iets was in mijn herinneringen omdat niemand anders het kende.
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Om op de oude series terug te komen. Jordy had het idee om een paar anime specials te plaatsen op de weblog.
Zeg maar van het ontstaan, de belangrijkste en invloedrijkste anime tot heden. Zogezegd een timeline in een verhaalvorm.
Iemand ideen, suggesties over welke animes er in moeten of schrijvers die de specials willen maken?
nou je zou wel een "evolutie" kunnen proberen weer te geven qua animaties enzo in de series.. en misschien in de soort verhalen maar meer ook echt niet als je het niet wilt personaliserenquote:Op zondag 9 december 2007 16:36 schreef zquing het volgende:
is zo'n timeline niet vrij persoonlijk?
Nice, een vervolg op Kite!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
My Zhime OVA op de planning, Trigun film, vervolg van Kite... woohoo.
Ik ken het probleem....quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.
Hm, jammer. Ik ook niet echt, al heb ik wel wat suggesties van wat er in zou moeten komen:quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef RipCore het volgende:Karas 1-6 is uit van niizk. Eindelijk is ie compleet. Als ik die introscene zie, kan ik niet wachten tot het onvoorkoombare eindgevecht.
Jammer dat het niet in HD is!
Allen, slingert Uw bittorrent aan en gaan!
In Shijuku, near future, consecutive murders occur. The victims were deprived of their body fluid. They know a guy named Eko is the murderer. He used to be “Karas”, a guardian of the town, but before they knew it, he named himself Eko and began to revenge himself on human races.quote:Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Goede ideeën trouwens Sh0g!
Oja, DMC moet ik ook nog kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
In Shijuku, near future, consecutive murders occur. The victims were deprived of their body fluid. They know a guy named Eko is the murderer. He used to be “Karas”, a guardian of the town, but before they knew it, he named himself Eko and began to revenge himself on human races.
Yurine is the person who directs Karas to save the town. In order to stop murder, she chooses Otoha as a new Karas. Then, a battle of two Karas begins.
Dat zegt natuurlijk niet zoveel... Het is gewoon lekker vaag en mooi (CGI, je moet er van houden) op elkaar inbeuken. Matrix meets Devil May Cry, zoiets...
Afro Samurai is allleen wel een animé die speciaal voor Amerika gemaakt is...quote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef rakotto het volgende:
Afro Samurai ep 1 gezien. Fucking harde anime is dat.Vind het zelfs harder dan Elfen Lied.
![]()
ik hoor een hoop van een vriend van mij die de manga leest...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:19 schreef cablegunmaster het volgende:
shippuuden 38 was saai XD.... tussen aflevering 39 en 40 komen denk ik meer gevechten in voor
Amerikaans of Japans.. Het boeite me niet, het is lekker bloederig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Afro Samurai is allleen wel een animé die speciaal voor Amerika gemaakt is...
Wat ik ervan gezien heb, vond ik weinig soeps...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |