Hehehehequote:Op dinsdag 4 december 2007 03:06 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik als Bokusatsu fan was daar van op de hoogte en heb de eerste afl. een tijdje terug gezien en download nu de tweede.
Herinner je je deze nog?
[ afbeelding ]
Die character is in de animé nog maar 9 jaar oud.Voel ik me echt zo'n pedo als ik dat pakkie uittrek.
Ik ook... Heb wel 3-4quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:38 schreef koffiegast het volgende:
Ik heb problemen met bokusatsu tenshi dokuro chan 2, eps 1-2, kan hem gewoon niet vinden en alles is dood
Als het over de reactie boven je gaat wil ik ook graag die pmquote:
Wat is er mis met YM? Ik heb in het begin ook 'n andere gevolgd.. Toen moest ik ook maar YM kijken. Eerst met VLC gekeken, walgelijk lelijke subs.. Maar toen ik em vervolgens een keer met Zoom Player keek, waren de subs juist heel mooi.. Ligt gewoon aan de player dus..quote:Op donderdag 29 november 2007 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh, my bad
en ik lees net op forum ayako dat Seto No Hayanomo is gedropped...
iedere TLC die binnenkomt loopt weg van het project![]()
dan moet ik de gruwel van YM tegen aan gaan kijken![]()
ooit schoolrumble gezien van YM?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is er mis met YM? Ik heb in het begin ook 'n andere gevolgd.. Toen moest ik ook maar YM kijken. Eerst met VLC gekeken, walgelijk lelijke subs.. Maar toen ik em vervolgens een keer met Zoom Player keek, waren de subs juist heel mooi.. Ligt gewoon aan de player dus..![]()
Of is het iets anders?
Mja ik kreeg eerst iets niet afgespeeld, toen maar wat wezen googlen en VLC gevonden..quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
VLC? Voor animé?
Ik geloof niet dat er veel fansubbers zijn die VLC aanraden. De meeste fansubbers raden de Combined Community Codec Pack (CCCP) aan en dan meestal met een voorkeur voor Media Player Classic.
SPOILER: Bokusatsu Tenshi Dokuro Chan 3-4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media player draait niet onder Linuxquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:09 schreef Jordy-B het volgende:
VLC? Voor animé?
Ik geloof niet dat er veel fansubbers zijn die VLC aanraden. De meeste fansubbers raden de Combined Community Codec Pack (CCCP) aan en dan meestal met een voorkeur voor Media Player Classic.
aah...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:22 schreef wdn het volgende:
Belldandy Jordy-B ;-)
Het lijkt me een flutfilm, maar wellicht dat er een leuk racespel uitkomt om de film te begeleiden...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Kent iemand nog Speed Racer?
Warchawski Bro's maken een verfilming ervan.. Trailer
OMG! Iemand anders die Speedracer nog WEL kent. Ik begon al bang te worden dat het een vage iets was in mijn herinneringen omdat niemand anders het kende.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Crashcat het volgende:
Kent iemand nog Speed Racer?
Warchawski Bro's maken een verfilming ervan.. Trailer
M'n zusje is jarig...quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Orealo het volgende:
so nobody remembers today?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |