Geboortedatum: 09-12-1987quote:Op zondag 9 december 2007 11:48 schreef Orealo het volgende:
so nobody remembers today?
21...quote:
Je kan ook op MyAnimeList een lijst maken met alle anime die je gezien hebtquote:Op zondag 9 december 2007 01:33 schreef K-lep het volgende:
Ik heb alvast even een lijstje gemaakt van de Anime's die ik tot nu toe heb gezien ( er zullen er vast nog wel wat missen ).
[..]
Pics or it didn't happen!quote:
Om op de oude series terug te komen. Jordy had het idee om een paar anime specials te plaatsen op de weblog.quote:Op zondag 9 december 2007 11:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
OMG! Iemand anders die Speedracer nog WEL kent. Ik begon al bang te worden dat het een vage iets was in mijn herinneringen omdat niemand anders het kende.
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.quote:Op zondag 9 december 2007 14:53 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Om op de oude series terug te komen. Jordy had het idee om een paar anime specials te plaatsen op de weblog.
Zeg maar van het ontstaan, de belangrijkste en invloedrijkste anime tot heden. Zogezegd een timeline in een verhaalvorm.
Iemand ideen, suggesties over welke animes er in moeten of schrijvers die de specials willen maken?
nou je zou wel een "evolutie" kunnen proberen weer te geven qua animaties enzo in de series.. en misschien in de soort verhalen maar meer ook echt niet als je het niet wilt personaliserenquote:Op zondag 9 december 2007 16:36 schreef zquing het volgende:
is zo'n timeline niet vrij persoonlijk?
Nice, een vervolg op Kite!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:50 schreef Jordy-B het volgende:
My Zhime OVA op de planning, Trigun film, vervolg van Kite... woohoo.
Ik ken het probleem....quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.
Hm, jammer. Ik ook niet echt, al heb ik wel wat suggesties van wat er in zou moeten komen:quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb inmiddels m'n ontslag al aangeboden aan de weblogcrew... Heb er eigenlijk geen tijd voor.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef RipCore het volgende:Karas 1-6 is uit van niizk. Eindelijk is ie compleet. Als ik die introscene zie, kan ik niet wachten tot het onvoorkoombare eindgevecht.
Jammer dat het niet in HD is!
Allen, slingert Uw bittorrent aan en gaan!
In Shijuku, near future, consecutive murders occur. The victims were deprived of their body fluid. They know a guy named Eko is the murderer. He used to be “Karas”, a guardian of the town, but before they knew it, he named himself Eko and began to revenge himself on human races.quote:Op maandag 10 december 2007 21:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Goede ideeën trouwens Sh0g!
Oja, DMC moet ik ook nog kijkenquote:Op maandag 10 december 2007 22:06 schreef RipCore het volgende:
[..]
In Shijuku, near future, consecutive murders occur. The victims were deprived of their body fluid. They know a guy named Eko is the murderer. He used to be “Karas”, a guardian of the town, but before they knew it, he named himself Eko and began to revenge himself on human races.
Yurine is the person who directs Karas to save the town. In order to stop murder, she chooses Otoha as a new Karas. Then, a battle of two Karas begins.
Dat zegt natuurlijk niet zoveel... Het is gewoon lekker vaag en mooi (CGI, je moet er van houden) op elkaar inbeuken. Matrix meets Devil May Cry, zoiets...
Afro Samurai is allleen wel een animé die speciaal voor Amerika gemaakt is...quote:Op maandag 10 december 2007 23:43 schreef rakotto het volgende:
Afro Samurai ep 1 gezien. Fucking harde anime is dat.Vind het zelfs harder dan Elfen Lied.
![]()
ik hoor een hoop van een vriend van mij die de manga leest...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:19 schreef cablegunmaster het volgende:
shippuuden 38 was saai XD.... tussen aflevering 39 en 40 komen denk ik meer gevechten in voor
Amerikaans of Japans.. Het boeite me niet, het is lekker bloederig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Afro Samurai is allleen wel een animé die speciaal voor Amerika gemaakt is...
Wat ik ervan gezien heb, vond ik weinig soeps...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |