Your anime compatibility rating with bura is:quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef Bura het volgende:
[..]
Mee eens*
Ik post ook maar weer ns in dit topicHier is overigens mijn animelist account; http://myanimelist.net/animelist/bura Alleen nog even updaten
waar vind je dat?quote:Op zondag 18 november 2007 20:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Your anime compatibility rating with bura is:
Medium-Low
1.93
Waaaaaaaaaaaaaaah Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan 2quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef Bura het volgende:
[..]
Mee eens*
Ik post ook maar weer ns in dit topicHier is overigens mijn animelist account; http://myanimelist.net/animelist/bura Alleen nog even updaten
Damn.. Zat net na lange tijd ff forum te checken en ik zie gelijk mijn naam.:oquote:Op maandag 19 november 2007 10:36 schreef RipCore het volgende:
Heeft iemand hier nog een linkje naar de onion.zip van Crashcat? Ik heb de Search gebruikt, maar dat werkt voor geen reet.
Zeer mooi jah..quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Damn.. Zat net na lange tijd ff forum te checken en ik zie gelijk mijn naam.:o
Ik heb nog iets beter voor je.. De site met veel meer plaatjes van onion boy
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Claymore is al afgelopenquote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoeveel eps van claymore zijn er tot nu toe?
quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig zeg, iemand kwam hier een paar dagen terug ook al mee aan in de irc channel van Shinsen-radio. Na een beetje speurwerk kwamen we erachter dat ze Yuu heet en emo is.quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
Boeiend. Als ze er zo:quote:Op maandag 19 november 2007 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Toevallig zeg, iemand kwam hier een paar dagen terug ook al mee aan in de irc channel van Shinsen-radio. Na een beetje speurwerk kwamen we erachter dat ze Yuu heet en emo is.![]()
Suicide poems ftw.![]()
Met elk mooi koppie is wel wat mis. Nu nog borderline erbij en dan is het plaatje compleet, schijnt nogal hip in deze dagen te zijn onder jonge vrouwen.![]()
Edit: verrek, als je naar het photobucket linkje kijkt van de 2e foto zie je ook al dat ze Yuu heet.
Opgelost, slotje.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Final Fantasy VII Advent Children staat er op het eerste plaatje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
I love you!!!![]()
Ik heb een paar emo's op msn, maar dit is GEWELIDIG!!!![]()
Is hier ook een Manga/Anime van?![]()
Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:29 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Final Fantasy VII Advent Children staat er op het eerste plaatje.
En zij is zeker geen emo. Een paar gedichtjes over krassen maakt je echt geen emo.
Self-proclaimed emo's zijn de ergsten. Meestal van die 15-jarigen die geen ballen verstand hebben van de stroming die toch zekers al 20-25 jaar bestaat en gewoon meegaan met een hype omdat 'ie toevallig 'populair' is. Jammer is dat.
Wat is wuxia?quote:Op zondag 18 november 2007 16:20 schreef mecano het volgende:
Ik volg ook Saiunkoku Monogatari. Alleen jammer dat het licensed is. Het duurt echt een maand ofzo voordat 1 episode uitgebracht is. Ik vind wuxia series altijd al erg leuk. Alleen jammer dat Shurei niet kan vechten.
Oooh emoticons. Zeg dat danquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:17 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen.
Ik had het over de link Onion Boy, ik heb gebruik daar al een aantal emo's (emotieicoontjes) op msn van die Onion Boy. Ik was ook al heel lang daar naar op zoek, ik wist alleen niet de naam van het figuurtje. Nu is dus eindelijk de collectie compleet.
Dat meisje is gewoon lekker, maakt mij niet uit wat voor levenstijl zij heeft.
Dus nu nogmaals de vraag, is er een Anime/Manga van Onion Boy?
Die is allang helemaal uit. Alleen niet in HD.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef Bakakame het volgende:
Wie oh wie heeft er Byousoku 5 CM helemaal gezien? Of wacht iedereen net als ik vol verwachting?
Ja?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:42 schreef RipCore het volgende:
[..]
Die is allang helemaal uit. Alleen niet in HD.
Ik heb hem gezien, ondertiteling moest ik er wel bijzoeken, maar die had ik ook redelijk snel gevonden..quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:38 schreef Bakakame het volgende:
Wie oh wie heeft er Byousoku 5 CM helemaal gezien? Of wacht iedereen net als ik vol verwachting?
dude! daar gebruik je toch cruel intensions voor? kan je ook meteen batsen!quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, ondertiteling moest ik er wel bijzoeken, maar die had ik ook redelijk snel gevonden..
Mooi film trouwens, kwa animatie etc. Maar jah het verhaal is wel erg cliche, desalnietemin leuke film om een chick mee te versieren :p..
Bah! Ik heb gister dus alledrie de films aan elkaar gedownload.. Heb ik er Spaanse of weet-ik-het subs bij.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef Broezer het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien, ondertiteling moest ik er wel bijzoeken, maar die had ik ook redelijk snel gevonden..
Mooi film trouwens, kwa animatie etc. Maar jah het verhaal is wel erg cliche, desalnietemin leuke film om een chick mee te versieren :p..
Hellsing.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:43 schreef Sh0g het volgende:
Eindelijk gisteren R.O.D. TV helemaal afgekeken. Er zitten een paar ergerlijke dingen in, dus een beetje een tegenvaller.
Weet nog niet precies welke serie ik nu ga kijken, maar ik zat te denken aan Getbackers, Shakugan no Shana of Hellsing en dan ook gelijk Moyashimon erbij.
Waar gaat DMC over? Heb de naam al wel vaker voorbij zien komen, maar nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:44 schreef wdn het volgende:
Hellsing!
En als je DMC nog niet hebt gezien dan die er meteen achteraan!
devil may cry
Wat heb je allemaal al gekeken?quote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef sanakthe het volgende:
Joehoee, ik ben nu ook verslaafd aan Anime, dus even tvp.
Hier staat alles wat ik heb gekekenquote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben dus echt net bezig he!
Ik ben nu bezig met 'Naruto' en ik ga morgen beginnen aan 'Bleach'. 'Avatar' heb ik helemaal afgekeken. Plus, ik krijg morgen een DVD met alle 'Blue Gender' episodes van een vriend.
Dus nog veel te kijken, maar het is echt heel leuk! Hebben jullie nog tips voor wat gore/emotionele Anime?
Ik heb gehoord dat 'Hellsing' best ziek was!
Avatar is geen animé.quote:Op zondag 25 november 2007 20:58 schreef sanakthe het volgende:
Ik ben dus echt net bezig he!
Ik ben nu bezig met 'Naruto' en ik ga morgen beginnen aan 'Bleach'. 'Avatar' heb ik helemaal afgekeken. Plus, ik krijg morgen een DVD met alle 'Blue Gender' episodes van een vriend.
Dus nog veel te kijken, maar het is echt heel leuk! Hebben jullie nog tips voor wat gore/emotionele Anime?
Ik heb gehoord dat 'Hellsing' best ziek was!
quote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef wdn het volgende:
Elfenlied! Hellsing is goed. Devil may cry. Monster. Blood+
en als het emotioneel moet kan ik je Beck en Nana aanraden als je dat soort emotieel bedoeld
(gaan over muziek en relaties).
Oh enne in mijn ogen DE 2 hits van het begin van het jaar en waarschijnlijk het hele jaar:
Death Note
Claymore
Thanks voor je lijst. Ik zal het morgen eens bekijkenquote:Op zondag 25 november 2007 21:08 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hier staat alles wat ik heb gekeken
Bleach en Naruto kijk ik zelf ook en Hellsing vond ik ook leuk
Kijk daar maar even rond
Jij ook bedankt. Zal die Deathnote en Claymore eens opzoeken danquote:Op zondag 25 november 2007 21:10 schreef wdn het volgende:
Elfenlied! Hellsing is goed. Devil may cry. Monster. Blood+
en als het emotioneel moet kan ik je Beck en Nana aanraden als je dat soort emotieel bedoeld
(gaan over muziek en relaties).
Oh enne in mijn ogen DE 2 hits van het begin van het jaar en waarschijnlijk het hele jaar:
Death Note
Claymore
Oke, ik wist niet dat Avatar geen anime was. (kan het pas anime zijn als er een manga van is?)quote:Op zondag 25 november 2007 22:04 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Elfen Lied is zowel gore als emotioneel (beetje). Kimi ga Nozomu Eien en Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora zijn behoorlijk emo. En Bokusatsu Tenshi Dokuro-Chan is weer gore, maar dan met veel absurde humor.
Het begint met een gigantische huntertest waar mensen tot het uiterste moeten gaan, een extreem nog-een-aflevering gehaltequote:Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef wdn het volgende:
HxH heb ik al tijden op mijn hdd staan en kom er maar niet aan toe
Istie echt zo goed?
quote:Op maandag 26 november 2007 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het begint met een gigantische huntertest waar mensen tot het uiterste moeten gaan, een extreem nog-een-aflevering gehalte![]()
De OVA's zijn ook goed, een soort van WoW in real life waar ze in terecht komen
1) ik heb geen figuresquote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
Zouden jullie met je figures naar buiten gaan en fotograferen zoals deze gast??
[ afbeelding ]
't Ziet er wel grappig uit, toch?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, waarom niet?quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Wel met mijn mooiere figuren...quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef Crashcat het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:32 schreef rakotto het volgende:
Claire.
Btw, alles van bleach in de afgelopen 3 weken gezien. Ben nu dus up to date met het volgen van de serie.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:03 schreef Crashcat het volgende:
Hier zitten pas meesterlijk composities tussen.
Foto's
Foto's 2
Gundam 00 en Naruto atm.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nice!![]()
Welke anime volg je nog meer?
Ik geloof dat die kerel die het wetenschappelijke deel voor z'n rekening neemt, het nogal druk heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:09 schreef Bakakame het volgende:
Allebei erg mooi
Oh en kijk ik verkeerd of duurt het wel érg lang voordat Moyashimon 5 uitkomt?![]()
Guyver.quote:Op woensdag 28 november 2007 07:04 schreef wdn het volgende:
GuyverDat was 1 van mijn eerste animes. Huurde ze in de videotheek (vhs banden was dat toen).
Ik heb ze hier zelfs op dvd liggen
Ik kan je full metal alchemist ook aanraden trouwens. En Blood+ mocht je die nog niet hebben gezien,
Wil em al tíjden kijken! Heb em ooit in de Van Leest zien liggen, leek me super!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie Paprika gezien?
Mysterie, scifi, fantasy, detective, crimequote:Op donderdag 29 november 2007 11:48 schreef rakotto het volgende:
Wat voor genre is het? Het leek me zo onintressant toen ik de dvd zag liggen bij de MM.
Graçias!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:01 schreef MaxiTitan het volgende:Oh, was er iemand nog op zoek naar dat zipje met die onion boy plaatjes 'van toen'?
Hier, toevallig slingerde die nog op mijn HD rond...
Detective and crime ala Death Note?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mysterie, scifi, fantasy, detective, crime
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Detective and crime ala Death Note?
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nee, meer ala Ghost in the Shell meets Spirited Away.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spirited Away was leuk. Ghost in the Shell nog niet gezien.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee, meer ala Ghost in the Shell meets Spirited Away.
Nigga, please..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ghost in the Shell nog niet gezien.
mogen smaken niet verschillen ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Blasfemie. En dat noemt zich otaku.
Ik had het meer tegen die mensen die GITS nog niet gezien hadden.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
mogen smaken niet verschillen ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |