kimi ga nozomu eienquote:Op zondag 18 november 2007 17:22 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar een soort School days achtige anime? Iemand tips?
Mee eens*quote:
et was wat repetetief maar echt saai? neuh, heb wel saaier gezien...quote:Op zondag 18 november 2007 19:54 schreef RipCore het volgende:
Omdat het allejezus fucking saai was...?
true, das helemaal waar, S2 vond ik op ten duur zelfs vervelend worden (en ben toch wel wat gewend na CCS, Sailor moon en DBZquote:Op zondag 18 november 2007 20:27 schreef torn_Machina het volgende:
Season 2 is wel meer van hetzelfde. Hele tijd veertjes verzamelen en weinig ontwikkeling in het verhaal. Hopelijk maakt S3 veel goed.![]()
Kijk even een paar posts terug, want daar zei ik dat Shinsen net de eerste OVA had gesubbed.quote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef mschol het volgende:
--edit--
lijkt erop alsof de serie eindigd met een OAV? (of ze zorgen dat ze snel verder kunnen met een S3?, geen idee eigenlijk)
Tsubasa Tokyo Revelations (OAV)
--/edit--
Your anime compatibility rating with bura is:quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef Bura het volgende:
[..]
Mee eens*
Ik post ook maar weer ns in dit topicHier is overigens mijn animelist account; http://myanimelist.net/animelist/bura Alleen nog even updaten
waar vind je dat?quote:Op zondag 18 november 2007 20:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Your anime compatibility rating with bura is:
Medium-Low
1.93
Waaaaaaaaaaaaaaah Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan 2quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef Bura het volgende:
[..]
Mee eens*
Ik post ook maar weer ns in dit topicHier is overigens mijn animelist account; http://myanimelist.net/animelist/bura Alleen nog even updaten
Damn.. Zat net na lange tijd ff forum te checken en ik zie gelijk mijn naam.:oquote:Op maandag 19 november 2007 10:36 schreef RipCore het volgende:
Heeft iemand hier nog een linkje naar de onion.zip van Crashcat? Ik heb de Search gebruikt, maar dat werkt voor geen reet.
Zeer mooi jah..quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Damn.. Zat net na lange tijd ff forum te checken en ik zie gelijk mijn naam.:o
Ik heb nog iets beter voor je.. De site met veel meer plaatjes van onion boy
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Claymore is al afgelopenquote:Op maandag 19 november 2007 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoeveel eps van claymore zijn er tot nu toe?
quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevallig zeg, iemand kwam hier een paar dagen terug ook al mee aan in de irc channel van Shinsen-radio. Na een beetje speurwerk kwamen we erachter dat ze Yuu heet en emo is.quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
Boeiend. Als ze er zo:quote:Op maandag 19 november 2007 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Toevallig zeg, iemand kwam hier een paar dagen terug ook al mee aan in de irc channel van Shinsen-radio. Na een beetje speurwerk kwamen we erachter dat ze Yuu heet en emo is.![]()
Suicide poems ftw.![]()
Met elk mooi koppie is wel wat mis. Nu nog borderline erbij en dan is het plaatje compleet, schijnt nogal hip in deze dagen te zijn onder jonge vrouwen.![]()
Edit: verrek, als je naar het photobucket linkje kijkt van de 2e foto zie je ook al dat ze Yuu heet.
Opgelost, slotje.![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 17:19 schreef Crashcat het volgende:
[..]
So cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Final Fantasy VII Advent Children staat er op het eerste plaatje.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:39 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
I love you!!!![]()
Ik heb een paar emo's op msn, maar dit is GEWELIDIG!!!![]()
Is hier ook een Manga/Anime van?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |