Ja en ik heb ook het 'geluk' dat het CBR-kantoor naast een school staatquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:42 schreef Miss_S het volgende:
nijmegen tijdens de spits altijd leuk [afbeelding]
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:44 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook het 'geluk' dat het CBR-kantoor naast een school staatal die ellendige scholieren die op dat moment naar school gaan om je auto heen
![]()
Fixedquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:07 schreef dynamiet het volgende:
Ik mag 13 november weer afrijden, ben me zelf vergeten tussen het lijstje te zetten. Dat heb ik dus nu direct maar gedaan en direct ff chronologisch neergezet.
Updeet hem dan nog eens met de Wikiquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Fixed![]()
ik heb stiekem een hoofdplaatje/head/banner weet ik het in elkaar gezet, mocht die storen dan haal ik hem wel weg![]()
Ohquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Updeet hem dan nog eens met de Wiki [afbeelding] Ben er net in bezig geweest
Jagaquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:21 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
OhMoment
[edit]
Als het goed is moet nu alles kloppen, right?
Ik vind drukte ook niet zo heel erg. Als het druk is dan rijdt iedereen een stuk langzamer en hoef je niet zo erg op te letten. Alleen irritant als ze 40 rijden waar je 80 magquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:49 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind rijden in de spits veel beter te doen dan overdag rijden, als het zeg maar tussen druk en rustig in zit.
Zoals ik het lees wil hij je nog 10 uur laten rijden voor je examen. Je geeft zelf al aan dat je nog niet klaar bent dus is dat niet zo gek.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:47 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Nog even een vraagje hier...
Mijn instructeur vertelde me gisteren dat hij niet het examen voor me zou aanvragen als ik niet nog eens 10 uren zou inplannen voordat ik het examen heb. Is dit wel normaal? Stel je denkt dat je klaar bent voor het examen en je wilt het aanvragen, maar de wachttijd is nog een maand voordat je examen mag doen bijvoorbeeld, moet je in die tussentijd dan altijd nog lessen inplannen?
Het is wel zo dat ik er nu nog niet klaar voor ben en dat zegt mijn instructeur ook. Ik weet dus niet of hij me ook zou verplichten nog rijlessen te nemen als in het voorbeeld.
Ik ga er gewoon voor zorgen dat we dinsdag op deel 99 zittenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Ha, ik sta bij de geslaagden.
@ Dynamiet: je had je de moeite wel kunnen besparen want tegen de tijd dat we bij deeltje 99 zijn heb je je papiertje vast al binnen.
Had ik ook last van, vooral als ik een bijzondere verrichting had gedaan. Zou ik wegrijden, was m'n koppeling weg. Subtiel signaaltje van m'n instructeur dat ik wat vergeten wasquote:Op woensdag 7 november 2007 11:58 schreef Leinonlein het volgende:
Oh ik had vanmorgen weer 2 uur les en het loopt toch niet zo lekker... op rotondes vergeet / of pak ik te laat de dode hoek mee en voorsorteren gaat ook wel eens fout. Gelukkig heb ik nog 20 uur les, heb 12 uur les gehad. Het is gewoon puur dat stomme kijken wat ik steeds vergeet, zo frustrerend.
Oh God, dat is inderdaad wel heel erg... Dan zat die instructeur ook te suffen? Hopelijk viel het een beetje mee?quote:Maar gister reed ik op de Rijksstraatweg in Haarlem en toen reed een lesauto voor me een fietser aan, dat is me gelukkig nog niet gebeurd
Haha, zo erg, ik kan gewoon niet al die handelingen doen in korte tijd. Ik weet dat ik het weet, maar ik doe het niet, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan af en toequote:Op woensdag 7 november 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had ik ook last van, vooral als ik een bijzondere verrichting had gedaan. Zou ik wegrijden, was m'n koppeling weg. Subtiel signaaltje van m'n instructeur dat ik wat vergeten was.
[..]
Het viel wel mee hoor, zij remde in eerste instantie af waardoor die fietsers gingen oversteken en toen gaf ze ineens weer gas, was heel raar. Niks aan 't handje gelukkig, maar ik schrok wel evenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh God, dat is inderdaad wel heel erg... Dan zat die instructeur ook te suffen? Hopelijk viel het een beetje mee?
Na 3 lessen zou ik me er maar niet zo druk om makenquote:Op woensdag 7 november 2007 12:04 schreef Luco het volgende:
Zal ik mezelf dan ook maar melden...
Net 3 keer mogen lessen, morgen 4e les. Grote probleem is bij mij gewoon m'n rust (En eht over het hoofd zien van mensen bij zebrapaden...). Ik doe alles te gehaast. Hopen dat het morgen beter gaat...
Succes.quote:
40 lessen nu voor mij en 3 keer examen, maar ik maak zelf niet zulke foutenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Succes.![]()
Mijn 2 uur voor vandaag zitten er ook weer op. Eerste uur ging vrij goed, heb de instructeur bijna niet gehoord. Jammer genoeg viel de motor uit net toen we op een superdruk kruispunt stil stonden. Toen ik probeerde te starten viel ´ie weer uit dus ik dacht "wat nou weer?:s" maar na poging 2 reden we gelukkig weg. Even een vluchtige bik op de versnellingskast leerde me dat 'ie dus in z`n 2 i.p.v. 1 stond. Dat was wel erg stom omdat dit me lang niet meer is overkomen.
Het tweede uur ging jammer genoeg zwaar klote. Het regende dus op een gegeven moment maakte de instructeur de opmerking dat ik misschien de ruitenwisser achter aan moest doen. Natuurlijk was ik weer zo dom om allang te zijn vergeten hoe ik dat ook alweer deed dus me concentratie lag bij het zoeken naar de juiste schakelaar.
Gevolg was dat we per ongeluk op de rijbaan naar rechts terechtkwamen i.p.v. rechtdoor dus reden we zo de snelweg op.![]()
Ook had ik nog een tram over het hoofd gezien (ingreep van de instructeur) en reed ik zo een kruispunt over achter een rij auto`s aan zonder goed te hebben gekeken voor bussen/trams/taxi`s.
Ik vraag me af of de mensen die er nu een stuk of 30-40 lessen hebben opzitten ook nog zulke stomme fouten maken. Of ben ik een apart geval?![]()
Houd je hoofd koel.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:55 schreef ymme het volgende:
Ik moet as dinsdag om 08.00 uur op voor mijn rijbewijs
Ik vind het wel heel erg spannend.
Tips!!!!!!!
gewoon zelfvertrouwen hebben, als je niet kon rijden zou je examen nog niet aangevraagd zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 17:55 schreef ymme het volgende:
Ik moet as dinsdag om 08.00 uur op voor mijn rijbewijs
Ik vind het wel heel erg spannend.
Tips!!!!!!!
joh, bij mij liep het gek genoeg ook niet altijd perfect. NIet eens in de laatste lessen. Komt goedquote:Op woensdag 7 november 2007 17:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Succes.![]()
Mijn 2 uur voor vandaag zitten er ook weer op. Eerste uur ging vrij goed, heb de instructeur bijna niet gehoord. Jammer genoeg viel de motor uit net toen we op een superdruk kruispunt stil stonden. Toen ik probeerde te starten viel ´ie weer uit dus ik dacht "wat nou weer?:s" maar na poging 2 reden we gelukkig weg. Even een vluchtige bik op de versnellingskast leerde me dat 'ie dus in z`n 2 i.p.v. 1 stond. Dat was wel erg stom omdat dit me lang niet meer is overkomen.
Het tweede uur ging jammer genoeg zwaar klote. Het regende dus op een gegeven moment maakte de instructeur de opmerking dat ik misschien de ruitenwisser achter aan moest doen. Natuurlijk was ik weer zo dom om allang te zijn vergeten hoe ik dat ook alweer deed dus me concentratie lag bij het zoeken naar de juiste schakelaar.
Gevolg was dat we per ongeluk op de rijbaan naar rechts terechtkwamen i.p.v. rechtdoor dus reden we zo de snelweg op.![]()
Ook had ik nog een tram over het hoofd gezien (ingreep van de instructeur) en reed ik zo een kruispunt over achter een rij auto`s aan zonder goed te hebben gekeken voor bussen/trams/taxi`s.
Ik vraag me af of de mensen die er nu een stuk of 30-40 lessen hebben opzitten ook nog zulke stomme fouten maken. Of ben ik een apart geval?![]()
mijn examen was volgens mij nog korterquote:Op woensdag 7 november 2007 21:04 schreef Renesite het volgende:
Ik reed 20 minuten mijn examen!!
Anyway. Wel tofMaar ook super snel. Maar sommige mensne hebben gewoon de aanleg
Ik heb 30 uur meer gelest
![]()
Zoniet als ik reken ongeveer 1000 euroquote:Op woensdag 7 november 2007 21:11 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Unhuman is een natuur talent! 16 lessen en dan je rijbewijs halen, ik wou dat ik dat kon.Zou me ook nog eens honderden euro`s besparen. ;s
Het rijlessen is denk ik niet echt een ervaring te noemen. Je begint eigenlijk pas met leren als je zelf je rijbewijs hebt. Dan leer je bijvoorbeeld dingen die je tijdens het rijlessen nooit deed, mocht etc. Ik zie op de snelweg namelijk bijna niemand meer om zijn schouder kijken. Gewoon de spiegels om de paar seconden in de gaten houden en je hoeft niet meer om te kijken ook.quote:en lijkt me toch wel fijn om meer ervaring te hebben voordat je het echte verkeer in gaat :
ervaring krijg je pas na je rijbewijs jaquote:Op woensdag 7 november 2007 23:05 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Het rijlessen is denk ik niet echt een ervaring te noemen. Je begint eigenlijk pas met leren als je zelf je rijbewijs hebt. Dan leer je bijvoorbeeld dingen die je tijdens het rijlessen nooit deed, mocht etc. Ik zie op de snelweg namelijk bijna niemand meer om zijn schouder kijken. Gewoon de spiegels om de paar seconden in de gaten houden en je hoeft niet meer om te kijken ook.
En natuurlijk heb je alleen verantwoordelijkheid en heb je niemand naast je die in kan grijpen. En als die steunpilaar dan niet meer naast je zit om in te grijpen leer je denk ik veel beter. Dan word je denk ik veel meer bewust van alles om je heen. Dan kan je je geen fouten permiteren.
En dat ik het in 16 lessen heb gehaald is inderdaad heel erg kostenbesparend geweest! Mijn ouders die waren ook lekker vol vertrouwen, net als een paar vrienden. Die hadden het al over mijn herexamen.. Maar een voordeel was wel dat ik in de zomervakantie op vakantie heel veel heb geoefend met autorijden. Het wegrijden/schakelen, eigenlijk alles wat niet met rijden te maken heeft. Het kijken is het enige wat ik in die 16 hebben gedaan, net als (enkele) bijzonder verrichtingen. Dus niet hoeven leren schakelen, laten opkomen enzo scheelt denk ik ook al een hoop als je dat van tevoren bij iemand oefent op een parkeerterrein/industrieterrein!
mijn 1e auto was ook een bestelauto, verder eigenlijk weinig last van gehad, je moet altijd goed oplettenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:26 schreef Sanderrrr het volgende:
Volgende week vrijdag examen.Met nog 9 lessen te gaan. Gaat in het algemeen wel goed alleen hier en daar wat kleine foutjes, gisteravond was wel een mindere les omdat ik een half uur in de stormende regen heb gefietst waardoor mijn spieren ijskoud waren en ik het gaspedaal niet eens voelde, dat rijdt echt niet fijn.
Mijn 1e auto wordt trouwens waarschijnlijk een Citroen Berlingo (bestelauto), dan betaalt mijn vader misschien een beetje mee als hij er soms gebruik van mag maken als ie iets moet vervoeren en kan ik mijn hond beter meenemen. Maar is dat eigenlijk lastiger te rijden als een normale personenauto? Omdat je dan minder zicht hebt op wat achter je en langs je gebeurd? Iemand ervaring met een bestelauto als 1e auto?
Daarom reed ik de laatste tijd ook weer een aantal keren 1 uur. Daarna weer 1.5 uurquote:Op donderdag 8 november 2007 14:11 schreef Sanderrrr het volgende:
Mij gaat het 2e uur meestal ook minder, vooral als er één ding fout gaat na 1 uur gaat het alleen maar slechter.
Het hangt ervan af of de auto achterin zijruiten heeft. Mijn vader heeft een VW Caddy zonder zijruiten achterin, en daarbij is de dode hoek ook écht een dode hoek. Het heeft geen zin om over je schouder te kijken, want dan kijk je tegen de binnenkant van de auto aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:26 schreef Sanderrrr het volgende:
Mijn 1e auto wordt trouwens waarschijnlijk een Citroen Berlingo (bestelauto), dan betaalt mijn vader misschien een beetje mee als hij er soms gebruik van mag maken als ie iets moet vervoeren en kan ik mijn hond beter meenemen. Maar is dat eigenlijk lastiger te rijden als een normale personenauto? Omdat je dan minder zicht hebt op wat achter je en langs je gebeurd? Iemand ervaring met een bestelauto als 1e auto?
Nee. In mijn theorieboek staat: "Soms is stoppen zowel voor hen als voor u het veiligst. Zorg als u stopt wel dat andere weggebruikers begrijpen waarom u dat doet."quote:Op zondag 11 november 2007 13:15 schreef Sprouts het volgende:
Je moet blinden met stok voor laten gaan, en mensen die slecht ter been zijn.
Is dat omdat hij gewoon stil kan staan zonder hinder ofzo?quote:Op zondag 11 november 2007 13:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Die hoef je niet voor te laten gaan inderdaad.
Ik heb tijdens een rijles nooit hoeven stoppen voor een bejaarde of gehandicapte, hoewel ik er vast wel enkele ben tegengekomen. Ook in geen enkel oefen(theorie)examen dat ik heb gedaan is dat ooit naar voren gekomen.quote:Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef Leinonlein het volgende:
In mijn theorieboek staat trouwens.
Verplichtingen tov andere werggebruikers
Bestuurders:
-moeten blinden, voorzien van een witte stok met één of meer rode ringen, en overigens alle personen die zich moeilijk voortbewegen bijv. ouderen van dagen en gehandicapten voor laten gaan.
En hoe is het gegaan?quote:Op zondag 11 november 2007 15:53 schreef axz0l het volgende:
morgen afrijden om 08:00 's ochtends...
heb 28 lessen gehad dus ben erg benieuwd.. vind het zelf wel goed gaan (rij erg zelfstandig) maar als het druk is 'stress' ik soms een beetje waardoor ik rare dingen ga doen...
zo had ik donderdag om 08:00 uur een proefexamen waarvoor ik gezakt was, het was superdruk op de weg en 1 of andere debiel had zn auto dwars op de weg staan.. veel getoeter... dus ik rij er omheen maar had dus niet in me spiegels gekeken.. ingreep..
hopen dat het morgen beter gaat!!
joh...quote:Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef ymme het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan?
Ik moet morgen om 08.00 uur op in Arnhem
En ik ben zo zenuwachtig, nu al. Maar heb een spuitbusje rescue spray naast me staan
Had ik de eerste lessen ook hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:07 schreef Pietjuh het volgende:
Zo vandaag mijn 2e les gehad. Kreeg aan het einde wel de opmerking dat ik moest afleren om te hard te rijdennu al te hard, gaat de goede kant op ...... verder was het wel een beetje multitasken met remmen, schakelen en alles tegelijkertijd, maar dat komt vast goed!
Jammer zeg, mijn instructeur zegt ook steeds dat ik sneller op moet trekken, gisteren zat er 3 meter na een bocht een drempel dus ik bleef gewoon rustig rijden zegt hij dat ik sneller moet zodat ik over die drempel heen stuiter..quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef ymme het volgende:
Ik ben gezakt.
Was zo zenuwachtig, dat ik te onzeker reed.
Stak niet snel genoeg de weg over etc.
Ik heb er heel wat keren over gedaan omdat ik te zenuwachtig ben. Maar ze moeten het gevoel krijgen dat je zonder begeleiding kan rijden, dan is het goed. Je hoeft niet alles goed te doen, als je maar geen gevaar vormt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jammer zeg, mijn instructeur zegt ook steeds dat ik sneller op moet trekken, gisteren zat er 3 meter na een bocht een drempel dus ik bleef gewoon rustig rijden zegt hij dat ik sneller moet zodat ik over die drempel heen stuiter..Als ik geen haast heb ga ik gewoon op m'n eigen gemak rijden hoor.
![]()
En Koen gefeliciteerd! Ze zijn dus niet zo heel streng? Je hoeft niet alles perfect te doen als hij maar het gevoel heeft dat je zelfstandig kunt rijden?
Het schakelen en wegrijden ging opzich nog best ok, heb de auto maar 2x stil laten vallenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:14 schreef Sanderrrr het volgende:
Had ik de eerste lessen ook hoor.Toen ging ik met 130 over de snelweg omdat ik overal op zat te letten behalve mijn snelheid en ik had wel vertrouwen in m'n instructeur dat hij wel zou helpen als er iets fout zou gaan.
Ik zat op het begin ook steeds te kijken waar de versnellingspook zat en in welke positie in hem steeds moest zetten maar dat gaat vanzelf automatisch.
Nog 5 lessen te gaan, vrijdagochtend examen.
![]()
Dat is één belangrijk aspect, het andere is 'goed meestromen met het verkeer'. Als je bij een kruispunt gaat staan wachten tot de hele weg vrij is vorm je geen gevaar, maar zak je wel voor je examen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:23 schreef koen_pijl het volgende:
Je hoeft niet alles goed te doen, als je maar geen gevaar vormt.
Dat komt doordat je nog teveel bezig bent met het rijden zelf. Je zegt zelf al dat je je helemaal aan het focussen bent op kijken, en daardoor heb je geen aandacht meer over voor andere dingen, zoals borden. Dit is iets wat zich vanzelf oplost zodra je wat ervarener bent. Het rijden is dan vanzelfsprekender, zodat je aandacht over hebt die je kunt richten op verkeersborden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef wibraman het volgende:
Als ik achter een vrachtwagen rij bijvoorbeeld ga ik meer kijken of ik kan inhalen en vergeet ik iedere keer dat ik ook borden moet kijken, terwijl ik weet dat ik het vergeet, en mis dan dus de afslag
Hehe dit had ik op het begin ookquote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ter illustratie:
In het begin was ik zelfs bang om in mijn spiegels te kijken: immers, als ik in de spiegels keek, dan keek ik dus niet vooruit en kon ik zo ergens tegenop rijden.\
Maar jij rijdt over de snelweg en ziet geen borden en er rijdt wel een vrachtwagen voor je redelijk langzaam. Je gaat inhalen, dan schiet er een bord voorbij, jij mist dat, en daardoor dus ook de afslag. Wat doe je?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat komt doordat je nog teveel bezig bent met het rijden zelf. Je zegt zelf al dat je je helemaal aan het focussen bent op kijken, en daardoor heb je geen aandacht meer over voor andere dingen, zoals borden. Dit is iets wat zich vanzelf oplost zodra je wat ervarener bent. Het rijden is dan vanzelfsprekender, zodat je aandacht over hebt die je kunt richten op verkeersborden.
Ter illustratie:
In het begin was ik zelfs bang om in mijn spiegels te kijken: immers, als ik in de spiegels keek, dan keek ik dus niet vooruit en kon ik zo ergens tegenop rijden.Tijdens inhalen wilde ik de 120 km/u wel eens ruim overstijgen omdat ik te zeer bezig was met inhalen om ook nog eens op mijn snelheidsmeter te kunnen letten, en ik kon me niet voorstellen het ooit te gaan durven om de autoradio te bedienen tijdens het rijden.
Inmiddels heb ik al een tijd mijn rijbewijs, dus het is gewoon allemaal goed gekomen.
maar er staan toch wel meer dan een bord waarop de afslag word aangegeven?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:08 schreef wibraman het volgende:
[..]
Maar jij rijdt over de snelweg en ziet geen borden en er rijdt wel een vrachtwagen voor je redelijk langzaam. Je gaat inhalen, dan schiet er een bord voorbij, jij mist dat, en daardoor dus ook de afslag. Wat doe je?
Ik heb namelijk niet het probleem dat ik een afslag mis vanwege niet durven, maar omdat mijn instructeur tegen mij zegt een plaats aan te houden en dat ik dan zelf moet gaan rijden en op de borden letten. Ik maak dan ook weleens de inschattingsfout om op een punt vlak voor de uitvoegstrook in te halen.
Wellicht iemand tips om deze inschatting beter te maken?
Straks? Mijn rijschool lest maar tot 20.00.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef Battlefan het volgende:
Straks weer 2 uur lessenEens kijken of het net zo goed gaat als vorige keer
Die van mij tot 22:00quote:Op woensdag 14 november 2007 20:03 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Straks? Mijn rijschool lest maar tot 20.00.
klopt. Het is niet meestal zo, maar altijdquote:Op woensdag 14 november 2007 23:43 schreef Steve_I. het volgende:
vraagje; klopt het dat voorrangsborden in de bebouwde kom meestal "vlak" voor een kruising staan, en buiten de bebouwde kom "vlak" erna? beetje onlogisch, een voorrangsbord na een kruising
hoezo datquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
klopt. Het is niet meestal zo, maar altijd![]()
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:59 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
hoezo dat
geld het bord dan buiten de bebouwde kom ook al voor het kruispunt waar hij vlak na staat?
en wat nou als het de eerste kruising buiten de bebouwde kom is, maar ze kunnen 'm niet er voor zettenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:18 schreef Tegan het volgende:
Het bord staat achter het kruispunt zodat als je de weg dan oprijdt ziet dat je op een voorrangsweg bent beland. Zelfde geldt voor borden die maximum snelheid aangeven na een kruispunt.
Dan is het toch godsonmogelijk om een situatie als deze aan te gevenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
en wat nou als het de eerste kruising buiten de bebouwde kom is, maar ze kunnen 'm niet er voor zetten![]()
hmmnn lijkt me apart, gezien je het dan wel kan zien door naar andermans weg te kijken zeg maar, maar dat het niet apart voor jou aangegeven staat.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:52 schreef Tegan het volgende:
Dit moet ook al voldoende zijn denk ik?
[ afbeelding ]
Deze situatie bij mij in de buurt, zal met rijles morgenochtend wel even opletten voor je of er een bord voor die weg staat.
Ja oke. Hoe dan ook, het word vast wel aangegeven!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef Tegan het volgende:
Oke, nou er stonden echt geen borden. Er stond zo'n stoplicht dat alleen rood en oranje kan zijn, wat alleen rood wordt (in de spits) als het heel druk is, zodat de zijwegen ook de kans hebben de weg op de rijden. Maar op andere tijden is dat stoplicht helemaal uit.
Feli!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Ondanks alles toch geslaagd!Ging echt goed, beter als dat ik had verwacht. Klein foutje bij het fileparkeren maar toen ik opnieuw mocht doen ging het perfect. Was gisteren al zenuwachtig tot op het moment dat ik instapte, toen was ik ineens heel relaxed en daardoor ben ik waarschijnlijk ook geslaagd.
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Feli!
Apart trouwens dat je het fileparkeren opnieuw mocht proberen. Het gaat ze er nl. vooral om of je goed kijkt, en niet zozeer of je de auto wel mooi in het vak krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |