abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54524521
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:15 schreef Sprouts het volgende:

Je moet blinden met stok voor laten gaan, en mensen die slecht ter been zijn.
Nee. In mijn theorieboek staat: "Soms is stoppen zowel voor hen als voor u het veiligst. Zorg als u stopt wel dat andere weggebruikers begrijpen waarom u dat doet."
Er is dus geen sprake van voorrang moeten verlenen aan gehandicapten. Je moet alleen erg voorzichtig zijn met blinden, slechthorenden of anderszins gehandicapten, want als ze je niet opmerken kunnen ze opeens de weg op lopen. Dit is wat bedoeld wordt; als je voor alle gehandicapten gaat stoppen belemmer je de verkeersdoorstroming alleen maar.
pi_54524575
Ok, bedankt!

En nou maar hopen dat het morgen goed gaat.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_54528083
morgen afrijden om 08:00 's ochtends...
heb 28 lessen gehad dus ben erg benieuwd.. vind het zelf wel goed gaan (rij erg zelfstandig) maar als het druk is 'stress' ik soms een beetje waardoor ik rare dingen ga doen...
zo had ik donderdag om 08:00 uur een proefexamen waarvoor ik gezakt was, het was superdruk op de weg en 1 of andere debiel had zn auto dwars op de weg staan.. veel getoeter... dus ik rij er omheen maar had dus niet in me spiegels gekeken.. ingreep..

hopen dat het morgen beter gaat!!
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
  zondag 11 november 2007 @ 16:25:32 #54
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_54528924
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:33 schreef Sanderrrr het volgende:
Die hoef je niet voor te laten gaan inderdaad.
Is dat omdat hij gewoon stil kan staan zonder hinder ofzo?

In mijn theorieboek staat trouwens.

Verplichtingen tov andere werggebruikers

Bestuurders:
-moeten blinden, voorzien van een witte stok met één of meer rode ringen, en overigens alle personen die zich moeilijk voortbewegen bijv. ouderen van dagen en gehandicapten voor laten gaan.
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_54529631
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:25 schreef Leinonlein het volgende:

In mijn theorieboek staat trouwens.

Verplichtingen tov andere werggebruikers

Bestuurders:
-moeten blinden, voorzien van een witte stok met één of meer rode ringen, en overigens alle personen die zich moeilijk voortbewegen bijv. ouderen van dagen en gehandicapten voor laten gaan.
Ik heb tijdens een rijles nooit hoeven stoppen voor een bejaarde of gehandicapte, hoewel ik er vast wel enkele ben tegengekomen. Ook in geen enkel oefen(theorie)examen dat ik heb gedaan is dat ooit naar voren gekomen.
pi_54546693
quote:
Op zondag 11 november 2007 15:53 schreef axz0l het volgende:
morgen afrijden om 08:00 's ochtends...
heb 28 lessen gehad dus ben erg benieuwd.. vind het zelf wel goed gaan (rij erg zelfstandig) maar als het druk is 'stress' ik soms een beetje waardoor ik rare dingen ga doen...
zo had ik donderdag om 08:00 uur een proefexamen waarvoor ik gezakt was, het was superdruk op de weg en 1 of andere debiel had zn auto dwars op de weg staan.. veel getoeter... dus ik rij er omheen maar had dus niet in me spiegels gekeken.. ingreep..

hopen dat het morgen beter gaat!!
En hoe is het gegaan?
Ik moet morgen om 08.00 uur op in Arnhem

En ik ben zo zenuwachtig, nu al. Maar heb een spuitbusje rescue spray naast me staan
  Moderator maandag 12 november 2007 @ 11:49:29 #57
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54547208
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:31 schreef ymme het volgende:

[..]

En hoe is het gegaan?
Ik moet morgen om 08.00 uur op in Arnhem

En ik ben zo zenuwachtig, nu al. Maar heb een spuitbusje rescue spray naast me staan
joh...

De eerste keer had ik rooie pilletjes, anti stress pillen van diodermal of what the heck. Ging vrij goed, maar goed, wel gezakt Waarschijnlijk was ik te relekst.

De tweede keer niets gebruikt, gezonde spanning. Ging lekkerder Je moet er gewoon lekker gaan zitten/staan
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54573466
Zo vandaag mijn 2e les gehad. Kreeg aan het einde wel de opmerking dat ik moest afleren om te hard te rijden nu al te hard, gaat de goede kant op ...... verder was het wel een beetje multitasken met remmen, schakelen en alles tegelijkertijd, maar dat komt vast goed!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_54573609
Ik ben gezakt.
Was zo zenuwachtig, dat ik te onzeker reed.
Stak niet snel genoeg de weg over etc.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:14:18 #60
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54573630
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:07 schreef Pietjuh het volgende:
Zo vandaag mijn 2e les gehad. Kreeg aan het einde wel de opmerking dat ik moest afleren om te hard te rijden nu al te hard, gaat de goede kant op ...... verder was het wel een beetje multitasken met remmen, schakelen en alles tegelijkertijd, maar dat komt vast goed!
Had ik de eerste lessen ook hoor. Toen ging ik met 130 over de snelweg omdat ik overal op zat te letten behalve mijn snelheid en ik had wel vertrouwen in m'n instructeur dat hij wel zou helpen als er iets fout zou gaan. Ik zat op het begin ook steeds te kijken waar de versnellingspook zat en in welke positie in hem steeds moest zetten maar dat gaat vanzelf automatisch. Nog 5 lessen te gaan, vrijdagochtend examen.
pi_54573638
Ik heb me rijbewijs gehaald net!!!!
Hele norse man. Zei toen ik klaar was: "linker schouder is ook belangrijk!"
Dus ik meteen van o shit ik heb het neit, maar heb het toch gehad :D
Xbox Live: koenpijl
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:18:40 #62
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54573751
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef ymme het volgende:
Ik ben gezakt.
Was zo zenuwachtig, dat ik te onzeker reed.
Stak niet snel genoeg de weg over etc.
Jammer zeg, mijn instructeur zegt ook steeds dat ik sneller op moet trekken, gisteren zat er 3 meter na een bocht een drempel dus ik bleef gewoon rustig rijden zegt hij dat ik sneller moet zodat ik over die drempel heen stuiter.. Als ik geen haast heb ga ik gewoon op m'n eigen gemak rijden hoor.

En Koen gefeliciteerd! Ze zijn dus niet zo heel streng? Je hoeft niet alles perfect te doen als hij maar het gevoel heeft dat je zelfstandig kunt rijden?
pi_54573872
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Jammer zeg, mijn instructeur zegt ook steeds dat ik sneller op moet trekken, gisteren zat er 3 meter na een bocht een drempel dus ik bleef gewoon rustig rijden zegt hij dat ik sneller moet zodat ik over die drempel heen stuiter.. Als ik geen haast heb ga ik gewoon op m'n eigen gemak rijden hoor.

En Koen gefeliciteerd! Ze zijn dus niet zo heel streng? Je hoeft niet alles perfect te doen als hij maar het gevoel heeft dat je zelfstandig kunt rijden?
Ik heb er heel wat keren over gedaan omdat ik te zenuwachtig ben. Maar ze moeten het gevoel krijgen dat je zonder begeleiding kan rijden, dan is het goed. Je hoeft niet alles goed te doen, als je maar geen gevaar vormt.
Xbox Live: koenpijl
pi_54573902
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:14 schreef Sanderrrr het volgende:
Had ik de eerste lessen ook hoor. Toen ging ik met 130 over de snelweg omdat ik overal op zat te letten behalve mijn snelheid en ik had wel vertrouwen in m'n instructeur dat hij wel zou helpen als er iets fout zou gaan. Ik zat op het begin ook steeds te kijken waar de versnellingspook zat en in welke positie in hem steeds moest zetten maar dat gaat vanzelf automatisch. Nog 5 lessen te gaan, vrijdagochtend examen.
Het schakelen en wegrijden ging opzich nog best ok, heb de auto maar 2x stil laten vallen Had nog vooral moeite met het afremmen en dan tegelijkertijd terug schakelen, en dan daarna gelijk een bocht nemen
Veel succes iig nog met je examen!
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_54575163
And I have got it

Geslaagd dus

[ Bericht 38% gewijzigd door dynamiet op 13-11-2007 18:30:16 ]
pi_54578296
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:23 schreef koen_pijl het volgende:

Je hoeft niet alles goed te doen, als je maar geen gevaar vormt.
Dat is één belangrijk aspect, het andere is 'goed meestromen met het verkeer'. Als je bij een kruispunt gaat staan wachten tot de hele weg vrij is vorm je geen gevaar, maar zak je wel voor je examen.
  Moderator dinsdag 13 november 2007 @ 16:47:16 #67
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54578907
Voor de 1: Balen joh !!! Maar gewoon weer lekker een paar lesjes doen Doet je soms erg goed. De 2e keer was ik iig veeeeel minder zenuwachtig.

E de ander: Tof dat je geslaagd ben
  dinsdag 13 november 2007 @ 20:29:03 #68
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54584551
30/33 lessen gehad nu, ging eindelijk een keer bijna helemaal goed. Pwnde zelfs een keer m'n instructeur toen hij zei dat ik gas moest geven terwijl ik 70 reed op een 70 km/h weg. "Jaaa, maar toch wel gas blijven geven hè.."
pi_54585014
Sorry voor mn late reactie.. ik was even feesten want ik ben ook.. GESLAAGD!
Ging supergoed! Heb mezelf niet op fouten kunnen betrappen (zal ze vast wel gemaakt hebben) en ook de examinator heeft niks gezegd over fouten, hij zei erg goed gereden, je bent geslaagd...
Misschien kwam het doordat ik totaal niet zenuwachtig was...
Hij was wel mn bijzondere verrichtingen vergeten af te nemen, geluk voor mij
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
pi_54588029
Ik ben ook bezig met lessen, alles gaat lekker, alleen op de snelweg mis ik wel vaak de afslag omdat ik op de 1 of andere manier altijd de borden over het hoofd zie. Als ik achter een vrachtwagen rij bijvoorbeeld ga ik meer kijken of ik kan inhalen en vergeet ik iedere keer dat ik ook borden moet kijken, terwijl ik weet dat ik het vergeet, en mis dan dus de afslag

Iemand tips om dit beter op elkaar af te stemmen? Dus eerst rechts kijken voor een bord en dan inhalen? Of wat is jullie strategie?
pi_54588748
Als mijn instructeur zegt dat we de volgende afslag nemen bijvoorbeeld zorg ik ervoor dat we al meteen op de goede rijbaan zitten. Vanaf dat moment haal ik niet meer in en concentreer ik me juist op de borden.

Maar in het begin miste ik ook weleens een afslag op de snelweg, kwestie van oefenen.
Tok.
pi_54590903
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef wibraman het volgende:

Als ik achter een vrachtwagen rij bijvoorbeeld ga ik meer kijken of ik kan inhalen en vergeet ik iedere keer dat ik ook borden moet kijken, terwijl ik weet dat ik het vergeet, en mis dan dus de afslag
Dat komt doordat je nog teveel bezig bent met het rijden zelf. Je zegt zelf al dat je je helemaal aan het focussen bent op kijken, en daardoor heb je geen aandacht meer over voor andere dingen, zoals borden. Dit is iets wat zich vanzelf oplost zodra je wat ervarener bent. Het rijden is dan vanzelfsprekender, zodat je aandacht over hebt die je kunt richten op verkeersborden.

Ter illustratie:
In het begin was ik zelfs bang om in mijn spiegels te kijken: immers, als ik in de spiegels keek, dan keek ik dus niet vooruit en kon ik zo ergens tegenop rijden. Tijdens inhalen wilde ik de 120 km/u wel eens ruim overstijgen omdat ik te zeer bezig was met inhalen om ook nog eens op mijn snelheidsmeter te kunnen letten, en ik kon me niet voorstellen het ooit te gaan durven om de autoradio te bedienen tijdens het rijden.
Inmiddels heb ik al een tijd mijn rijbewijs, dus het is gewoon allemaal goed gekomen.
  woensdag 14 november 2007 @ 14:13:56 #73
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_54600476
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]
Ter illustratie:
In het begin was ik zelfs bang om in mijn spiegels te kijken: immers, als ik in de spiegels keek, dan keek ik dus niet vooruit en kon ik zo ergens tegenop rijden. \
Hehe dit had ik op het begin ook Ik snapte dan ook niet waarom ik na-controle bij kruispunten moest doen als er auto's vlak voor me reden. Toch levensgevaarlijk om dan in je spiegel te kijken!!

Anyway gaat nu allemaal prima. Volgende week zaterdag afrijden.

Ik had gisteren nog wel een kutles. Mijjn instructeur begon bij een stoplicht mee te remmen terwijl dat niet nodig was. Daar kan ik echt niet tegen. Het stoplicht daarop deed hij dat nogmaals en de rest van de tijd ging het gelijk kut omdat ik me irriteerde aan hem.
pi_54606387
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Dat komt doordat je nog teveel bezig bent met het rijden zelf. Je zegt zelf al dat je je helemaal aan het focussen bent op kijken, en daardoor heb je geen aandacht meer over voor andere dingen, zoals borden. Dit is iets wat zich vanzelf oplost zodra je wat ervarener bent. Het rijden is dan vanzelfsprekender, zodat je aandacht over hebt die je kunt richten op verkeersborden.

Ter illustratie:
In het begin was ik zelfs bang om in mijn spiegels te kijken: immers, als ik in de spiegels keek, dan keek ik dus niet vooruit en kon ik zo ergens tegenop rijden. Tijdens inhalen wilde ik de 120 km/u wel eens ruim overstijgen omdat ik te zeer bezig was met inhalen om ook nog eens op mijn snelheidsmeter te kunnen letten, en ik kon me niet voorstellen het ooit te gaan durven om de autoradio te bedienen tijdens het rijden.
Inmiddels heb ik al een tijd mijn rijbewijs, dus het is gewoon allemaal goed gekomen.
Maar jij rijdt over de snelweg en ziet geen borden en er rijdt wel een vrachtwagen voor je redelijk langzaam. Je gaat inhalen, dan schiet er een bord voorbij, jij mist dat, en daardoor dus ook de afslag. Wat doe je?

Ik heb namelijk niet het probleem dat ik een afslag mis vanwege niet durven, maar omdat mijn instructeur tegen mij zegt een plaats aan te houden en dat ik dan zelf moet gaan rijden en op de borden letten. Ik maak dan ook weleens de inschattingsfout om op een punt vlak voor de uitvoegstrook in te halen.

Wellicht iemand tips om deze inschatting beter te maken ?
pi_54607294
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:08 schreef wibraman het volgende:

[..]

Maar jij rijdt over de snelweg en ziet geen borden en er rijdt wel een vrachtwagen voor je redelijk langzaam. Je gaat inhalen, dan schiet er een bord voorbij, jij mist dat, en daardoor dus ook de afslag. Wat doe je?

Ik heb namelijk niet het probleem dat ik een afslag mis vanwege niet durven, maar omdat mijn instructeur tegen mij zegt een plaats aan te houden en dat ik dan zelf moet gaan rijden en op de borden letten. Ik maak dan ook weleens de inschattingsfout om op een punt vlak voor de uitvoegstrook in te halen.

Wellicht iemand tips om deze inschatting beter te maken ?
maar er staan toch wel meer dan een bord waarop de afslag word aangegeven?
  woensdag 14 november 2007 @ 19:23:05 #76
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_54608178
Straks weer 2 uur lessen Eens kijken of het net zo goed gaat als vorige keer
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_54608686
Volgens de vrouw van het gemeente huis kan ik met een beetje geluk mijn rijbewijs maandag avond ophalen , Ik heb zo zin om lekker alleen een keer een stukje te gaan rijden
  woensdag 14 november 2007 @ 20:03:03 #78
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54609248
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef Battlefan het volgende:
Straks weer 2 uur lessen Eens kijken of het net zo goed gaat als vorige keer
Straks? Mijn rijschool lest maar tot 20.00.
  woensdag 14 november 2007 @ 22:00:11 #79
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_54612790
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:03 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Straks? Mijn rijschool lest maar tot 20.00.
Die van mij tot 22:00
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  woensdag 14 november 2007 @ 23:43:02 #80
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54615821
vraagje; klopt het dat voorrangsborden in de bebouwde kom meestal "vlak" voor een kruising staan, en buiten de bebouwde kom "vlak" erna? beetje onlogisch, een voorrangsbord na een kruising
pi_54616132
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:43 schreef Steve_I. het volgende:
vraagje; klopt het dat voorrangsborden in de bebouwde kom meestal "vlak" voor een kruising staan, en buiten de bebouwde kom "vlak" erna? beetje onlogisch, een voorrangsbord na een kruising
klopt. Het is niet meestal zo, maar altijd
You dream it, I live it.
  woensdag 14 november 2007 @ 23:59:07 #82
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54616212
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Meddo het volgende:

[..]

klopt. Het is niet meestal zo, maar altijd
hoezo dat
geld het bord dan buiten de bebouwde kom ook al voor het kruispunt waar hij vlak na staat?
pi_54616288
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:59 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

hoezo dat
geld het bord dan buiten de bebouwde kom ook al voor het kruispunt waar hij vlak na staat?
Nee.
  donderdag 15 november 2007 @ 00:09:50 #84
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54616444
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nee.
en wat nou als het de eerste kruising buiten de bebouwde kom is, maar ze kunnen 'm niet er voor zetten
pi_54616616
Het bord staat achter het kruispunt zodat als je de weg dan oprijdt ziet dat je op een voorrangsweg bent beland. Zelfde geldt voor borden die maximum snelheid aangeven na een kruispunt.
  donderdag 15 november 2007 @ 00:36:20 #86
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54616858
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:18 schreef Tegan het volgende:
Het bord staat achter het kruispunt zodat als je de weg dan oprijdt ziet dat je op een voorrangsweg bent beland. Zelfde geldt voor borden die maximum snelheid aangeven na een kruispunt.
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:09 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

en wat nou als het de eerste kruising buiten de bebouwde kom is, maar ze kunnen 'm niet er voor zetten
Dan is het toch godsonmogelijk om een situatie als deze aan te geven
pi_54617018
Zoiets?

donderdag 15 november 2007 @ 00:50:15 #88
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54617034
alleen die gele vierkanten staan NA een kruising, en die driehoeken staan er wel voor?

thnx
pi_54617047
Dit moet ook al voldoende zijn denk ik?

Deze situatie bij mij in de buurt (alleen is dat kruispunt in de bebouwde kom dan met stoplichten geregeld), zal met rijles morgenochtend wel even opletten voor je of er een bord voor die weg staat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tegan op 15-11-2007 01:06:10 ]
  donderdag 15 november 2007 @ 00:58:01 #90
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54617103
quote:
Op donderdag 15 november 2007 00:52 schreef Tegan het volgende:
Dit moet ook al voldoende zijn denk ik?

[ afbeelding ]

Deze situatie bij mij in de buurt, zal met rijles morgenochtend wel even opletten voor je of er een bord voor die weg staat.
hmmnn lijkt me apart, gezien je het dan wel kan zien door naar andermans weg te kijken zeg maar, maar dat het niet apart voor jou aangegeven staat.

iig vast bedankt
pi_54617149
Mja klopt het is een beetje vreemd. Misschien weet iemand anders een beter antwoord? Maar ik laat wel iets horen want ik ben nu zelf ook benieuwd.
pi_54619930
Oke, nou er stonden echt geen borden. Er stond zo'n stoplicht dat alleen rood en oranje kan zijn, wat alleen rood wordt (in de spits) als het heel druk is, zodat de zijwegen ook de kans hebben de weg op de rijden. Maar op andere tijden is dat stoplicht helemaal uit.
  Moderator donderdag 15 november 2007 @ 17:31:59 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54630264
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:08 schreef Tegan het volgende:
Oke, nou er stonden echt geen borden. Er stond zo'n stoplicht dat alleen rood en oranje kan zijn, wat alleen rood wordt (in de spits) als het heel druk is, zodat de zijwegen ook de kans hebben de weg op de rijden. Maar op andere tijden is dat stoplicht helemaal uit.
Ja oke. Hoe dan ook, het word vast wel aangegeven!
  donderdag 15 november 2007 @ 20:17:50 #94
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54633751
Pff het 1e uur ging net helemaal perfect, 2e uur zo kut als het maar kon; niet stoppen bij een rood licht (dacht dat het niet meer kon), bijna een 1 richting weg van de verkeerde kant in willen gaan, verkeerde rijstrook pakken. Morgenvroeg examen, voor de eerste keer overdag in 1,5 week tijd (snelcursus).
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:30:53 #95
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54646399
Ondanks alles toch geslaagd! Ging echt goed, beter als dat ik had verwacht. Klein foutje bij het fileparkeren maar toen ik opnieuw mocht doen ging het perfect. Was gisteren al zenuwachtig tot op het moment dat ik instapte, toen was ik ineens heel relaxed en daardoor ben ik waarschijnlijk ook geslaagd.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:41:22 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646650
Super! Gefeliciteerd! .
Ik werd pas zenuwachtig toen de instructeur me ophaalde en toen ik eenmaal in de auto zat was ook alles weer goed. Alleen toen het fileparkeren fout ging, ging m'n knie wel ontzettend shaken .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:55:28 #97
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54647072
hoe zit het nou met uitstekende ondeelbare lading ??
pi_54647429
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Ondanks alles toch geslaagd! Ging echt goed, beter als dat ik had verwacht. Klein foutje bij het fileparkeren maar toen ik opnieuw mocht doen ging het perfect. Was gisteren al zenuwachtig tot op het moment dat ik instapte, toen was ik ineens heel relaxed en daardoor ben ik waarschijnlijk ook geslaagd.
Feli!

Apart trouwens dat je het fileparkeren opnieuw mocht proberen. Het gaat ze er nl. vooral om of je goed kijkt, en niet zozeer of je de auto wel mooi in het vak krijgt.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:27:18 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54647777
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Feli!

Apart trouwens dat je het fileparkeren opnieuw mocht proberen. Het gaat ze er nl. vooral om of je goed kijkt, en niet zozeer of je de auto wel mooi in het vak krijgt.
Idd.
Ik verprutste het keren op de weg, maar ik wist me er wel goed uit te redden, dus toen was ik alsnog geslaagd. Daar gaat het om, dat je een probleem goed weet op te lossen.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator vrijdag 16 november 2007 @ 12:27:20 #100
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54647778
Tof sndr!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')