Zie je wel, ik wist wel dat ik iets vergeten ben vandaag....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
Boek uit Maricha?
ja hoor! Vanmorgen uitgelezen (gisterenavond niet meer)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
Boek uit Maricha?
Ik gisteravond nog, was voor middennacht klaar met het boek... Kom jij ook op de presentatie btw?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja hoor! Vanmorgen uitgelezen (gisterenavond niet meer)
Ga je zitten schamen in een hoekje!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist wel dat ik iets vergeten ben vandaag....![]()
Boekpresentatie? Wanneer is die?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik gisteravond nog, was voor middennacht klaar met het boek... Kom jij ook op de presentatie btw?
Ik ben het niet vergeten, heb echt nog even gezocht bij de Bruna op Utrecht Centraal en beide Ako's op Amersfoort Centraal, maar ze hadden hem echt nog niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist wel dat ik iets vergeten ben vandaag....![]()
Mijn vraag ook!quote:
Doe ik...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga je zitten schamen in een hoekje!
2 novemberquote:
Ik rij morgen trouwens rond het begin van EW vanuit Amsterdam weer terug naar Brabant. Afslag Hilversum en een handtekening op mijn boek laten zetten....quote:
Heb je ook genoeg tijd om hem uit te lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn vraag ook!
[..]
Doe ik...
Maar ik ben morgen vrij...![]()
ik luister veel 3fm maar ook MIDNRquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen we Borisz uit de 3FM-topics bannen?
Daarom ga ik maar in jouw plaatsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
Ik had bij die boekpresentatie kunnen zijn..en ik was er ook geweest als ik op die middag geen tentamen had
* Glacier baalt ontzettend
Natuurlijk ben ik daar! (mijn verjaardagquote:
Lijkt me logisch. Ik dacht alleen dat ie al geweest was. Normaal gesproken wordt het eerste exemplaar dan toch uitgereikt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik daar! (mijn verjaardag) Maar ik wil niet lullig zijn, maar de presentatie is niet vrij toegankelijk. Die is echt voor de pers bedoeld......
I know, ik mag die toch wel redelijk bekende radio nieuws site vertegenwoordigen (weet ik ook pas sinds vandaag, heb ik dat boek toch niet voor niets zo snel uitgelezen)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik daar! (mijn verjaardag) Maar ik wil niet lullig zijn, maar de presentatie is niet vrij toegankelijk. Die is echt voor de pers bedoeld......
ah! Duidelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know, ik mag die toch wel redelijk bekende radio nieuws site vertegenwoordigen
We nodigen die programma's wel uit, maar of ze dan ook interesse hebben in een gesprek is afwachten natuurlijk. Ik heb al helaas wel 2 programma's moeten afzeggen omdat hun live-uitzending danwel opname samenviel met mijn eigen programma...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:33 schreef borisz het volgende:
Michiel, kom je ook nog in shows als DWDD, P&W ofzo ?
Dat is het probleem idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
We nodigen die programma's wel uit, maar of ze dan ook interesse hebben in een gesprek is afwachten natuurlijk. Ik heb al helaas wel 2 programma's moeten afzeggen omdat hun live-uitzending danwel opname samenviel met mijn eigen programma...
Dat is wel jammer dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
We nodigen die programma's wel uit, maar of ze dan ook interesse hebben in een gesprek is afwachten natuurlijk. Ik heb al helaas wel 2 programma's moeten afzeggen omdat hun live-uitzending danwel opname samenviel met mijn eigen programma...
Tijd om Domien weer eens uit de nacht te trekken dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder voor programma's wordt uitgenodigd vlak voor of vlak na zo'n reis. Een boek is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk gaat een gesprek over NoordpoolFM toch meer over de uitzendingen dan over het boek zelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is wel leuke promotie en daarnaast gebeurt het natuurlijk niet vaak dat iemand z'n ervaringen op papier zet...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder voor programma's wordt uitgenodigd vlak voor of vlak na zo'n reis. Een boek is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk gaat een gesprek over NoordpoolFM toch meer over de uitzendingen dan over het boek zelf.
Wat mij betreft mag Domien flink wat in gaan vallen overdagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om Domien weer eens uit de nacht te trekken dan.
De meeste van die programma's zijn natuurlijk 's avonds, dus anders kom je bijna nergens omdat je zelf uitzending hebt.
dan moet het niet zomer zijn want dan is het de Heer en veenstra FMquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Domien flink wat in gaan vallen overdag
Het Lunch tijdvak was toch "Veenstra's Vreetvermaak"?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet het niet zomer zijn want dan is het de Heer en veenstra FM
Lunch --> De Heer
![]()
en sochtends natuurlijk ook Veenstraquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het Lunch tijdvak was toch "Veenstra's Vreetvermaak"?
Heb je het al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze hebben hier een nieuw fietspad aangelegd
[ afbeelding ]
Die komt de laatste tijd vaak controleren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit M&M, de baas in de studio!
(Als ik Jurre goed herken tenminste)
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze hebben hier een nieuw fietspad aangelegd
[ afbeelding ]
klopt! Gezellig hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit M&M, de baas in de studio!
(Als ik Jurre goed herken tenminste)
Daar is ook al een logo voor gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet het niet zomer zijn want dan is het de Heer en veenstra FM
Giel -->De Heer
AV --> veenstra
Lunch --> De Heer
Rab --> Veenstra
C&S --> De Heer
![]()
ja, dat is toch lastig dat die opnames, live of niet, bijna altijd 's avonds zijn...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daar had Sirolf dus al een oplossing voor, gewoon Domien die avonden achter de microfoon zetten (MetDomien), dan kan Michiel op de TV verschijnenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is toch lastig dat die opnames, live of niet, bijna altijd 's avonds zijn...
dat is toch raar! Wel op tv verschijnen en niet je eigen programma presenteren??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar had Sirolf dus al een oplossing voor, gewoon Domien die avonden achter de microfoon zetten (MetDomien), dan kan Michiel op de TV verschijnen.
Kwestie van prioriteiten stellen. Wil Michiel liever z'n boek promoten op TV (eenmalig) of zijn eigen radioprogramma presenteren en de promotie laten lopen? Dat is zijn keuze natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat is toch raar! Wel op tv verschijnen en niet je eigen programma presenteren??![]()
En hoe belangrijk is Crowded House?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:35 schreef MichielV het volgende:
Ik vind promotie heel belangrijk, maar toch vind ik continuiteit van MetMichiel belangrijker. Uiteindelijk doe ik promotie ter ondersteuning van dat programma en dan moet het nin plaats van zijn, vind ik...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En hoe belangrijk is Crowded House?
Nee, geintje. Ik begrijp wat je bedoeld.
Die van mij wordt volgens mij op dit moment ergens in een doosje gestopt en op de post gegooid. Zal morgen wel hier binnenkomen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:39 schreef MutZ het volgende:
Zijn er inmiddels wat meer FOK!kers die het boek van noordpool.fm hebben?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die van mij wordt volgens mij op dit moment ergens in een doosje gestopt en op de post gegooid. Zal morgen wel hier binnenkomen.
Als ie van BOL komt, is hij hier om de hoek in een doosje geduwd. Pakhuis van Bol ligt hier om de hoek...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die van mij wordt volgens mij op dit moment ergens in een doosje gestopt en op de post gegooid. Zal morgen wel hier binnenkomen.
Dan haal jij hem even voor Florisje, en bezorg je hem op je fiets?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ie van BOL komt, is hij hier om de hoek in een doosje geduwd. Pakhuis van Bol ligt hier om de hoek...![]()
Ze zijn de afgelopen 10 minuten wel flink ingelopen, van 42% naar 54%.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Kom op Hives... nog ff volhouden...
Ik probeer het zelf ook altijd, maar dat mag niet. Ik heb er om de hoek gewerkt. Dus ik zei, ik haal hem wel op. Kom er morgen twee keer langs...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan haal jij hem even voor Florisje, en bezorg je hem op je fiets?
Ik zoek altijd couponcodes op, waardoor ik geen verzendkosten betaal of zelfs nog meer korting krijg.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik probeer het zelf ook altijd, maar dat mag niet. Ik heb er om de hoek gewerkt. Dus ik zei, ik haal hem wel op. Kom er morgen twee keer langs...![]()
Maar het kost maar 1,95 dus dat valt mee...
Paulquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel, wie vervangt morgen Gerard?
Ik ga er trouwens vandoor.
Zo een kreeg ik twee weken geleden ook, geen verzendkosten. Normaal zijn die codes een week of twee geldig, deze maar drie dagen. Had ik er gisteren dus niets meer aanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zoek altijd couponcodes op, waardoor ik geen verzendkosten betaal of zelfs nog meer korting krijg.
Ik heb een tijdje een abbo gehad op de openingsplaatquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:04 schreef Marc63 het volgende:Jeeeej!! Weer de tweede plaat van het requestuur
Kan ik daar een abonnement op nemen?
Veel te weinig gedraaid ook.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dacht dat ik zojuist Coldplay hoorde, maar dat is dus Air trafficmooi!!!
Wel heel scherpquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
En hoe belangrijk is Crowded House?
Nee, geintje. Ik begrijp wat je bedoeld.
Volgens mij wordt Jensen altijd op de uren van MetMichiel opgenomenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel heel scherp
Ik kan me Michiel's standpunt ook wel indenkenEn het blijft ook maar de vraag of je door een tv optreden echt veel extra luisteraars trekt. De doelgroep kijkt waarschijnlijk niet (genoeg) naar de programma's waar je eventueel in zou kunnen verschijnen..
Dan blijft Jensen nog overEn dat kan, want dat wordt altijd van te voren opgenomen
Zei Broekie bij de FOK!-meeting-MetMichiel niet dat de opnames bezig waren toen wij aan kwamen lopen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
Dan blijft Jensen nog overEn dat kan, want dat wordt altijd van te voren opgenomen
Maar daar wil je dan weer niet bij in de show komenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
o, dat schiet dan ook niet opquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef Maricha het volgende:
Volgens mij wordt Jensen altijd op de uren van MetMichiel opgenomen
Is heel verschillend, ze doen er ook vaak genoeg twee op een dag en dan is de eerste opname 's middags al.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:37 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Jensen altijd op de uren van MetMichiel opgenomen
Dat zei ik inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zei Broekie bij de FOK!-meeting-MetMichiel niet dat de opnames bezig waren toen wij aan kwamen lopen?
Jij als tweede, ik de afsluiterquote:
Ja maar, ja maar, ik heb hem al uitquote:
Dan lees je hem toch nog een keer?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik heb hem al uit
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heeft FOK! iig een hele mooie bijdrage geleverd aan dit requestuur
Gaat wat moeilijk, want ik heb hem vanmiddag aan m'n ouders meegegeven voor m'n zusje... Maar die zie ik morgen weer, dus dan kan ik hem weer terugjattenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan lees je hem toch nog een keer?
Zo te horen nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:05 schreef Marc63 het volgende:
Weer een uur lang een bandje?
Komt omdat jij niet meehelptquote:
Zal m'n best weer eens gaan doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Komt omdat jij niet meehelptEn ik ben daarnaast ook nog een poging aan het doen tot studeren
Doe datquote:
Misschien zit 'ie wel ergens anders in een studio (BNN-gebouw ofzo, geen idee verder). Vind het echter ook erg verdacht...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie Coen niet in de studio zitten. Vraag me af hoe hij dan die requests kan draaien...
Ah, je bent het dus niet verleerd merk ik alquote:
Het is net als fietsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ah, je bent het dus niet verleerd merk ik al
Echt?quote:
Lui?quote:
Hoiquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Ej
Giel Beelen de held van de dag! Helemaal goed dat hij 3FM trouw blijft en niet, zoals veel dj's, voor
het grote geld gaat. TOPPER!!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef Glacier het volgende:
Ik heb altijd een zwak voor dit soort nummersMooie plaat van Mattafix
Schitterende plaat en een nog mooiere tekst..word er helemaal stil vanquote:See the nation through the people's eyes,
See tears that flow like rivers from the skies.
Where it seems there are only borderlines
Where others turn and sigh,
You shall rise x2
There's disaster in your past
Boundaries in your path
What do you desire will lift you higher?
You don't have to be extraordinary, just forgiving.
And those who never heard your cries,
You shall rise x2
And look toward the skies.
Where others fail, you prevail in time.
You shall rise.
(You may never know,
If you lay low, lay low) x4
You shall rise x3
Sooner or later we must try... Living
(You may never know,
If you lay low, lay low) x4
See the nation through the people's eyes,
See tears that flow like rivers from the skies.
Where it seems there are only borderlines
Where others turn and sigh,
You shall rise x4
(You may never know,
If you lay low, lay low) 4x
Sooner or later we must try... Living
Ik blijf er bij dat het een verschil is tussen het grote geld, en het nog grotere geldquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Ej
Giel Beelen de held van de dag! Helemaal goed dat hij 3FM trouw blijft en niet, zoals veel dj's, voor
het grote geld gaat. TOPPER!!
Roosjequote:
quote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Ja, ben ondertussen met andere zaken bezig
You're not the only onequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:42 schreef D.Rose het volgende:
Ja, ben ondertussen met andere zaken bezig
Slaap lekkerquote:
Laat ik dat ook maar eens gaan doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:29 schreef Hartox het volgende:
Best nog wel goeie muziek zo laat op de avond.. Maar ik ga ook naar bed!
Yeah, pctje aan, koffie voor je neus, e-mail opgehaald en dan .. ff een moment voor jezelf, een moment voor fokquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje, we postten allemaal redelijk om dezelfde tijd "goeiemorgen"
Leukquote:
Mwah. Er is een gevuld... En een andere vulling is mooi bijgewerktquote:
Ik kan dat nummer echt niet meer horenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Jeremy
Jammer dat we wel weer een uur naar dat outro moeten luisteren
Enige kritiekpuntje op dat nummer (en meerdere van Pearl Jam)
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Heb je het gaatje van Joss Stone gevuld Roel![]()
Of een webredactuer haalt een geintje uit natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:35 schreef MutZ het volgende:
Ik hoorde Paul net zeggen er op een site uitgelekt is dat de radiosterren door Giel & Claudia gewonnen zijn
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of een webredactuer haalt een geintje uit natuurlijk
http://www.avro.nl/radio/(...)nomineerden2007.aspx
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:26 schreef borisz het volgende:
Tentamen, Ik lees straks wel of Rick gewonnen heeft![]()
Jaaaaaaaaaaaaa mijn favoriet!quote:
Hup Giel (en dat terwijl ik geen Giel fan ben haha)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:23 schreef -Hans- het volgende:
Middag
Gerucht over o.a. Giel staat ook op Radio Freak. Radio 2, Giel Beelen en Claudia de Breij winnaars RadioRing
Giel, Giel Beelen
Dus zometeen Pietje Pukquote:
quote:
TVHS, daar is toch geen ruk aan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
Opvallende uitslag!
Geen Giel, geen MIDNR, maar Theater van het Sentiment.
Het Theater van het sentiment wint dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Seraphina het volgende:
Hmmm...zou niet mijn keuze zijn, maar op zich goed dat niet alles door de "jeugd" gedomineerd wordt (om het even zo te stellen).
Weet ik tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het Theater van het sentiment wint dus
Dan toch hopelijk niet in de freaknachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:45 schreef Toad het volgende:
VJ Miljuschka verlaat TMF
Miljuschka zou trouwens zomaar op radiozender 3FM terecht kunnen komen. In de Coen en Sander Show op die zender zei ze dat ze misschien wel een show in de nacht gaat doen.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C817DCB42ABE55.html
Nee tuurlijk niet. Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan toch hopelijk niet in de freaknacht
Geen idee eigenlijk. Was het eerste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Hoezo denk je dat?
Er is binnenkort een gat op de vrijdagavond. Misschien dat het daar wat mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan toch hopelijk niet in de freaknacht
Weer niet Sonny J?quote:
En Giel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Glacier het volgende:
Rick van Velthuysen schijnt maar 50 stemmen meer nodig te hebben gehad om te winnen
Is daar ook een bron van, want ik zag het ook bij Rick op z'n site staan in 1 van de reacties.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Glacier het volgende:
Rick van Velthuysen schijnt maar 50 stemmen meer nodig te hebben gehad om te winnen
Hier bij mij ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:09 schreef Sirolf het volgende:
Toen ik een half uurtje geleden thuiskwam lag er trouwens een pakketje op me te wachten, met daarin het bestelde boek.
Had je maar meer moeten bellen/smsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Is daar ook een bron van, want ik zag het ook bij Rick op z'n site staan in 1 van de reacties.
Zou wel erg zuur zijn trouwens
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Had je maar meer moeten bellen/smsen.
Ja maar, ja maar... !!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar die heeft iig een ring!
Ranking the Stars kijk ik morgen wel terug via de BNN Ledenpagina en de uitslag van de Televizierring zal vast wel door iemand hier gepost wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:05 schreef Seraphina het volgende:
Ik ben dr vanavond ook weer eens bij! Tot half 9 ook. Dan zappen tussen Ranking the Stars en de Televizierring uitreiking.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Zie ik dat nou goed? Michiel en Paul?
Ja, Gerard doet iets met de Televizierring. (AVROquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Zie ik dat nou goed? Michiel en Paul?
Laatste keer dat ie er was, ging ie volgens mij Dennis versieren. Wel grappige uitzending.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel
Ik denk niet dat Paul zo'n Ekstraweekender is
Dat was erg coolquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ie er was, ging ie volgens mij Dennis versieren. Wel grappige uitzending.
Nou.... de opening ging echt goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel
Ik denk niet dat Paul zo'n Ekstraweekender is
Technohead!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was erg cool![]()
![]()
Paul. Hoop dat ze dan ook weer wat happy hardcore gaan draaien, als Paul dan toch daar is
![]()
DJ Paulquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*knikt heel enthousiast richting TT*
Nog vier dagen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |