Had je maar meer moeten bellen/smsen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Is daar ook een bron van, want ik zag het ook bij Rick op z'n site staan in 1 van de reacties.
Zou wel erg zuur zijn trouwens
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Had je maar meer moeten bellen/smsen.
Ja maar, ja maar... !!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar die heeft iig een ring!
Ranking the Stars kijk ik morgen wel terug via de BNN Ledenpagina en de uitslag van de Televizierring zal vast wel door iemand hier gepost wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:05 schreef Seraphina het volgende:
Ik ben dr vanavond ook weer eens bij! Tot half 9 ook. Dan zappen tussen Ranking the Stars en de Televizierring uitreiking.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Zie ik dat nou goed? Michiel en Paul?
Ja, Gerard doet iets met de Televizierring. (AVROquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Zie ik dat nou goed? Michiel en Paul?
Laatste keer dat ie er was, ging ie volgens mij Dennis versieren. Wel grappige uitzending.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel
Ik denk niet dat Paul zo'n Ekstraweekender is
Dat was erg coolquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ie er was, ging ie volgens mij Dennis versieren. Wel grappige uitzending.
Nou.... de opening ging echt goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:09 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel
Ik denk niet dat Paul zo'n Ekstraweekender is
Technohead!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was erg cool![]()
![]()
Paul. Hoop dat ze dan ook weer wat happy hardcore gaan draaien, als Paul dan toch daar is
![]()
DJ Paulquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
*knikt heel enthousiast richting TT*
Nog vier dagen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |