quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:26 schreef borisz het volgende:
Tentamen, Ik lees straks wel of Rick gewonnen heeft![]()
Jaaaaaaaaaaaaa mijn favoriet!quote:
Hup Giel (en dat terwijl ik geen Giel fan ben haha)quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:23 schreef -Hans- het volgende:
Middag
Gerucht over o.a. Giel staat ook op Radio Freak. Radio 2, Giel Beelen en Claudia de Breij winnaars RadioRing
Giel, Giel Beelen
Dus zometeen Pietje Pukquote:
quote:
TVHS, daar is toch geen ruk aan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
Opvallende uitslag!
Geen Giel, geen MIDNR, maar Theater van het Sentiment.
Het Theater van het sentiment wint dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:46 schreef Seraphina het volgende:
Hmmm...zou niet mijn keuze zijn, maar op zich goed dat niet alles door de "jeugd" gedomineerd wordt (om het even zo te stellen).
Weet ik tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het Theater van het sentiment wint dus
Dan toch hopelijk niet in de freaknachtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:45 schreef Toad het volgende:
VJ Miljuschka verlaat TMF
Miljuschka zou trouwens zomaar op radiozender 3FM terecht kunnen komen. In de Coen en Sander Show op die zender zei ze dat ze misschien wel een show in de nacht gaat doen.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C817DCB42ABE55.html
Nee tuurlijk niet. Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan toch hopelijk niet in de freaknacht
Geen idee eigenlijk. Was het eerste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Hoezo denk je dat?
Er is binnenkort een gat op de vrijdagavond. Misschien dat het daar wat mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan toch hopelijk niet in de freaknacht
Weer niet Sonny J?quote:
En Giel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Glacier het volgende:
Rick van Velthuysen schijnt maar 50 stemmen meer nodig te hebben gehad om te winnen
Is daar ook een bron van, want ik zag het ook bij Rick op z'n site staan in 1 van de reacties.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef Glacier het volgende:
Rick van Velthuysen schijnt maar 50 stemmen meer nodig te hebben gehad om te winnen
Hier bij mij ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:09 schreef Sirolf het volgende:
Toen ik een half uurtje geleden thuiskwam lag er trouwens een pakketje op me te wachten, met daarin het bestelde boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |