Zie je wel, ik wist wel dat ik iets vergeten ben vandaag....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
Boek uit Maricha?
ja hoor! Vanmorgen uitgelezen (gisterenavond niet meer)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:12 schreef MutZ het volgende:
Boek uit Maricha?
Ik gisteravond nog, was voor middennacht klaar met het boek... Kom jij ook op de presentatie btw?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja hoor! Vanmorgen uitgelezen (gisterenavond niet meer)
Ga je zitten schamen in een hoekje!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist wel dat ik iets vergeten ben vandaag....![]()
Boekpresentatie? Wanneer is die?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik gisteravond nog, was voor middennacht klaar met het boek... Kom jij ook op de presentatie btw?
Ik ben het niet vergeten, heb echt nog even gezocht bij de Bruna op Utrecht Centraal en beide Ako's op Amersfoort Centraal, maar ze hadden hem echt nog niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist wel dat ik iets vergeten ben vandaag....![]()
Mijn vraag ook!quote:
Doe ik...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ga je zitten schamen in een hoekje!
2 novemberquote:
Ik rij morgen trouwens rond het begin van EW vanuit Amsterdam weer terug naar Brabant. Afslag Hilversum en een handtekening op mijn boek laten zetten....quote:
Heb je ook genoeg tijd om hem uit te lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn vraag ook!
[..]
Doe ik...
Maar ik ben morgen vrij...![]()
ik luister veel 3fm maar ook MIDNRquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen we Borisz uit de 3FM-topics bannen?
Daarom ga ik maar in jouw plaatsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
Ik had bij die boekpresentatie kunnen zijn..en ik was er ook geweest als ik op die middag geen tentamen had
* Glacier baalt ontzettend
Natuurlijk ben ik daar! (mijn verjaardagquote:
Lijkt me logisch. Ik dacht alleen dat ie al geweest was. Normaal gesproken wordt het eerste exemplaar dan toch uitgereikt?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik daar! (mijn verjaardag) Maar ik wil niet lullig zijn, maar de presentatie is niet vrij toegankelijk. Die is echt voor de pers bedoeld......
I know, ik mag die toch wel redelijk bekende radio nieuws site vertegenwoordigen (weet ik ook pas sinds vandaag, heb ik dat boek toch niet voor niets zo snel uitgelezen)quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik daar! (mijn verjaardag) Maar ik wil niet lullig zijn, maar de presentatie is niet vrij toegankelijk. Die is echt voor de pers bedoeld......
ah! Duidelijkquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
I know, ik mag die toch wel redelijk bekende radio nieuws site vertegenwoordigen
We nodigen die programma's wel uit, maar of ze dan ook interesse hebben in een gesprek is afwachten natuurlijk. Ik heb al helaas wel 2 programma's moeten afzeggen omdat hun live-uitzending danwel opname samenviel met mijn eigen programma...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:33 schreef borisz het volgende:
Michiel, kom je ook nog in shows als DWDD, P&W ofzo ?
Dat is het probleem idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
We nodigen die programma's wel uit, maar of ze dan ook interesse hebben in een gesprek is afwachten natuurlijk. Ik heb al helaas wel 2 programma's moeten afzeggen omdat hun live-uitzending danwel opname samenviel met mijn eigen programma...
Dat is wel jammer dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
We nodigen die programma's wel uit, maar of ze dan ook interesse hebben in een gesprek is afwachten natuurlijk. Ik heb al helaas wel 2 programma's moeten afzeggen omdat hun live-uitzending danwel opname samenviel met mijn eigen programma...
Tijd om Domien weer eens uit de nacht te trekken dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder voor programma's wordt uitgenodigd vlak voor of vlak na zo'n reis. Een boek is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk gaat een gesprek over NoordpoolFM toch meer over de uitzendingen dan over het boek zelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is wel leuke promotie en daarnaast gebeurt het natuurlijk niet vaak dat iemand z'n ervaringen op papier zet...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder voor programma's wordt uitgenodigd vlak voor of vlak na zo'n reis. Een boek is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk gaat een gesprek over NoordpoolFM toch meer over de uitzendingen dan over het boek zelf.
Wat mij betreft mag Domien flink wat in gaan vallen overdagquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Tijd om Domien weer eens uit de nacht te trekken dan.
De meeste van die programma's zijn natuurlijk 's avonds, dus anders kom je bijna nergens omdat je zelf uitzending hebt.
dan moet het niet zomer zijn want dan is het de Heer en veenstra FMquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag Domien flink wat in gaan vallen overdag
Het Lunch tijdvak was toch "Veenstra's Vreetvermaak"?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet het niet zomer zijn want dan is het de Heer en veenstra FM
Lunch --> De Heer
![]()
en sochtends natuurlijk ook Veenstraquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het Lunch tijdvak was toch "Veenstra's Vreetvermaak"?
Heb je het al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze hebben hier een nieuw fietspad aangelegd
[ afbeelding ]
Die komt de laatste tijd vaak controleren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit M&M, de baas in de studio!
(Als ik Jurre goed herken tenminste)
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Ze hebben hier een nieuw fietspad aangelegd
[ afbeelding ]
klopt! Gezellig hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Kijk maar uit M&M, de baas in de studio!
(Als ik Jurre goed herken tenminste)
Daar is ook al een logo voor gemaakt.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moet het niet zomer zijn want dan is het de Heer en veenstra FM
Giel -->De Heer
AV --> veenstra
Lunch --> De Heer
Rab --> Veenstra
C&S --> De Heer
![]()
ja, dat is toch lastig dat die opnames, live of niet, bijna altijd 's avonds zijn...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daar had Sirolf dus al een oplossing voor, gewoon Domien die avonden achter de microfoon zetten (MetDomien), dan kan Michiel op de TV verschijnenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is toch lastig dat die opnames, live of niet, bijna altijd 's avonds zijn...
dat is toch raar! Wel op tv verschijnen en niet je eigen programma presenteren??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar had Sirolf dus al een oplossing voor, gewoon Domien die avonden achter de microfoon zetten (MetDomien), dan kan Michiel op de TV verschijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |