In mijn auto.quote:
Is inderdaad een geweldig lekker nummer van Monaco, hoord ehem tijdens de 90's request gelukkig ook een paar keerquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA de nieuwe van The Gossip en nu die geweldige plaat van MONACO - What do you want from me (liedje heb ik ooit eens gerequest @ MetMichiel) Toffe plaat
Haai!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:06 schreef antiroos het volgende:
haaaaiiiii goedenacht!
En als er eens een jock niet op komt dagen kan 'ie altijd nog DJ Free gaan spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef antiroos het volgende:
ja dat beessie is leuk he?! :-)) DIe is nog van dennis, ik laat m maar staan
Mogge! Eindelijk zelf uit mn programma... Nét toen ik wou stoppen kwam er een hele zooi luisteraars. Dan is het toch té slecht om meteen af te kappen:-)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 01:22 schreef antiroos het volgende:
ja dat beessie is leuk he?! :-)) DIe is nog van dennis, ik laat m maar staan
Op de fiets was het ook niet al te warmquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen deze koude morgen
Ik moest gvd krabben
En lekker glijen hier op het parkeerdak
Gisteren ook alquote:
Je woont aan de kust?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moet binnenkort m'n olie en filter weer eens vervangen, is alweer 20.000 km geledenMoet eigenlijk om de 10.000..
moest er net aan denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:47 schreef cosmick het volgende:
PurpleRose, this is your moment girl.
Ik heb hem nog op een verzamel-LP staan uit 1981.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:16 schreef cosmick het volgende:
Tower!!!
Amazing, al geen eeuwen gehoord. Geweldig!
Ja, vond ik ook. Aardig bombastisch en theatraal. Erg leuk om weer eens te horen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoog ELO-gehalte, valt me nu op.
Wij gaan volgende week met de zaak verhuizen en lanceren gelijk een nieuwe huisstijl en website... dan wil ik idd ook meedoen aan "Bedrijf Van De Dag".. ben bang dat het wel moeilijk is om een geschikte bedrijven Top10 te maken. Fiona Apple, Living End, Plastiscines en dergelijk draaien ze toch nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:18 schreef Againzender het volgende:
Leuk bedrijven top10 dit, moet er ook maar eens eentje gaan maken met mijn collega
N.E.R.D.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Welk nummer???
volgens mij zijn ze zelfs al weer een tijdje gestopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Suede, dat is toch een kei-oldbie-band? Alsin, die bestaat toch al heel lang?
"Goeie ouwe staptijd".. dat nummer is toch amper 4 jaar oud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Justin TimberlakeGoeie ouwe staptijd
Ja, die is wél vet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
When I get You Alone van Thicke uit dezelfde tijd. Disco rules!
Joh. Oké.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef Againzender het volgende:
volgens mij zijn ze zelfs al weer een tijdje gestopt.
Klopt, toen was ik 18/19 en ging ik nog altijd naar dezelfde discotheek en was ik altijd erg blij met dat nummerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Goeie ouwe staptijd".. dat nummer is toch amper 4 jaar oud?
Suede is meer uit mijn pre-marriage-staptijd.
't Is herfst hè? Dan vallen de blaadjes massaal van de bomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:11 schreef cosmick het volgende:
Alweer Leaf???
Zo bijzonder is het nu ook bepaalt weer niet.
schijnt een hele sterke kandidaat tussen te zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met spannend Pop/DJ-Duel!
Ja, Guis is heel goed. Stiekem best zenuwachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
schijnt een hele sterke kandidaat tussen te zitten
Het kan met Rabbering alle kanten op, strax vraagt ie de naam van de rapper van 24/7, het jaar van overlijden van Captain Jack en de Scatman ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met spannend Pop/DJ-Duel!
je had al stiekem een Beatles CD gekocht zag ik, vast ook om je kennis op te poetsen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, Guis is heel goed. Stiekem best zenuwachtig![]()
als je maar alles van Faithless weet, dan komt het goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het kan met Rabbering alle kanten op, strax vraagt ie de naam van de rapper van 24/7, het jaar van overlijden van Captain Jack en de Scatman ofzoof andere oninteressante feiten over non-muziek.
Maar aan de andere kant kan het zo weer over serieuze muziek gaan.
En je ff verdiept hebt in Paul Elstakquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
[..]
als je maar alles van Faithless weet, dan komt het goed![]()
Guiskequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Fuck, gemist, ik was even weg
Tegen wie moest ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |