N.E.R.D.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Welk nummer???
volgens mij zijn ze zelfs al weer een tijdje gestopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Suede, dat is toch een kei-oldbie-band? Alsin, die bestaat toch al heel lang?
"Goeie ouwe staptijd".. dat nummer is toch amper 4 jaar oud?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Justin TimberlakeGoeie ouwe staptijd
Ja, die is wél vet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
When I get You Alone van Thicke uit dezelfde tijd. Disco rules!
Joh. Oké.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef Againzender het volgende:
volgens mij zijn ze zelfs al weer een tijdje gestopt.
Klopt, toen was ik 18/19 en ging ik nog altijd naar dezelfde discotheek en was ik altijd erg blij met dat nummerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Goeie ouwe staptijd".. dat nummer is toch amper 4 jaar oud?
Suede is meer uit mijn pre-marriage-staptijd.
't Is herfst hè? Dan vallen de blaadjes massaal van de bomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:11 schreef cosmick het volgende:
Alweer Leaf???
Zo bijzonder is het nu ook bepaalt weer niet.
schijnt een hele sterke kandidaat tussen te zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met spannend Pop/DJ-Duel!
Ja, Guis is heel goed. Stiekem best zenuwachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
schijnt een hele sterke kandidaat tussen te zitten
Het kan met Rabbering alle kanten op, strax vraagt ie de naam van de rapper van 24/7, het jaar van overlijden van Captain Jack en de Scatman ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:08 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Met spannend Pop/DJ-Duel!
je had al stiekem een Beatles CD gekocht zag ik, vast ook om je kennis op te poetsen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, Guis is heel goed. Stiekem best zenuwachtig![]()
als je maar alles van Faithless weet, dan komt het goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het kan met Rabbering alle kanten op, strax vraagt ie de naam van de rapper van 24/7, het jaar van overlijden van Captain Jack en de Scatman ofzoof andere oninteressante feiten over non-muziek.
Maar aan de andere kant kan het zo weer over serieuze muziek gaan.
En je ff verdiept hebt in Paul Elstakquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
[..]
als je maar alles van Faithless weet, dan komt het goed![]()
Guiskequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Fuck, gemist, ik was even weg
Tegen wie moest ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |