Het "eigen topic" is een topicreeks geworden, en nog geen 4 maanden later zaten ze al aan de 100: [3FM #100][3FM #100][3FM #100][3FM #100][3FM #100][3FM #100]quote:Dit radioprogramma verdient een eigen topic... iedere vrijdagavond van 19.00 tot 22.00 Ekstra Weekend met Michiel Veenstra en Gerard Ekdom.... 3 uur lang lachen, gieren en brullen aan het begin van je weekend....
quote:Sander de Heer zes weken niet op de radio
Sander de Heer is de komende zes weken niet op de radio te horen. De BNN-dj is op reis en kan daarom zijn programma's op Radio 1, Radio 2 en 3FM niet presenteren. Diverse dj's en presenatoren vervangen hem.
Het reisprogramma 'Weg Met BNN' wordt overgenomen door Timur Perlin. Hij zal op maandag van 20:00 tot 21:00 uur te horen zijn op Radio 1.
Timur neemt tevens het 3FM-programma 'Het Huis van de Heer' op zaterdagochtend vanaf 7:00 uur over. Op zondag presenteren Martijn Muijs en Sander Guis afwisselend het ochtendprogramma op 3FM over.
Tot slot presenteert Toine van Peperstraten op vrijdagavond vanaf 20:00 uur het 'Platenpaleis' op Radio 2.
Jullie ook gefeliciteerd. Zonder jullie was er niet eens 1 topic geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:39 schreef Maricha het volgende:
Mooi aantal mensen! Feli
quote:
Net even gedaanquote:
helaas......die is er nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jullie ook gefeliciteerd. Zonder jullie was er niet eens 1 topic geweest.
Maar ik vroeg mij af... is de pepernoten sticker ook nog ergens te downloaden? Dan kan ik de mailbox van mn vrienden spammen of gewoon de sticker op mn hyves zetten.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jullie ook gefeliciteerd. Zonder jullie was er niet eens 1 topic geweest.
Maar ik vroeg mij af... is de pepernoten sticker ook nog ergens te downloaden? Dan kan ik de mailbox van mn vrienden spammen of gewoon de sticker op mn hyves zetten.
Eeeejjjjj, how`s it hanging!?quote:
ik ben er ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:00 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Eeeejjjjj, how`s it hanging!?
Ben dr nu ook niet, kijk tv, dus zit hier illegaal. Kwam even feliciteren en zeggen dat ik mn enveloppe van de stickers uit `t vuilnis had gehaald hahaha. Ben dr binnenkort wel weer! Latur!
Good old times...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Springuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh !!!!!!!!!!!![]()
ik weet het niet precies, ik vermoed ergens begin december (maar nogmaals, ik weet het niet precies...)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer mogen we voor het glazen huis stemmen?
Hoe zit het nu eigenlijk met Giel? Kan daar ook gewoon op gestemd worden? Ik heb namelijk wat geruchten gehoord dat hij dit jaar niet wilde of mocht omdat ie al 3x is geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet het niet precies, ik vermoed ergens begin december (maar nogmaals, ik weet het niet precies...)
En ik maar denken dat het de mijne wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:24 schreef Sersjee het volgende:
Jeuj, mijn request!
woei, m'n eerste post in een 3FM-topic... ouwe lurker die ik er ben!
Modjeeeeee, ik wil mijn bbcode verbeteren, maar ik heb mn post gelocktquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:27 schreef WebHawkjuh het volgende:![]()
![]()
![]()
3FM@FOK
![]()
![]()
![]()
300 Topics!![]()
![]()
![]()
3FM@FOK
![]()
![]()
![]()
Tijd voor: 3FM #300 - The story so far...
Hier ook. 300quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |