quote:Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zit toch nog in New York ofzo?! Ja, dan heb wel even nodig om weer te akklimatiseren.
JeroenV![]()
Hij is vandaag teruggevlogen, morgen doet 'ie de Vitamientjes weer.quote:Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zit toch nog in New York ofzo?! Ja, dan heb wel even nodig om weer te akklimatiseren.
JeroenV![]()
Dat kunnen wij niet zeggen, ik las net in DE dat we de komende dagen nog 25+ mogen verwachten, met op enkele dagen zelfs extremen tot 29 graden...!quote:Op maandag 23 april 2007 21:12 schreef MissHobje het volgende:
Noordpool![]()
Lekker koud zeg en ze hebben sneeuw
Lekker warmquote:Op maandag 23 april 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet zeggen, ik las net in DE dat we de komende dagen nog 25+ mogen verwachten, met op enkele dagen zelfs extremen tot 29 graden...!
Zag op het werk dat Martijn Muijs de show overnam. Maar morgen dus weer Gerard, nice!quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is vandaag teruggevlogen, morgen doet 'ie de Vitamientjes weer.
* -Hans- slaat deze keer ook over.quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik heb geen zin om nu een requestje in te sturen, heb ook niet echt inspiratie.
Ah hete koninginne dag dusquote:Op maandag 23 april 2007 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet zeggen, ik las net in DE dat we de komende dagen nog 25+ mogen verwachten, met op enkele dagen zelfs extremen tot 29 graden...!
Geen last van sloomheid.quote:Op maandag 23 april 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Geen megafoon?
FOK! is sloom trouwens, zouden ze soms de servers verhuisd hebben naar Spitsbergen ofzo?
Misschien komt het doordat ik 3 videostreams tegelijkertijd aan heb staan.quote:Op maandag 23 april 2007 21:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geen last van sloomheid.
Schop je pc eens ofzo
Ja, via www.omroep.nl/live/3fm-noordpoolfm.asxquote:Op maandag 23 april 2007 21:49 schreef JeroenV het volgende:
Zo gaat het dus via internet verder?
Je moet het NOS-journaal op Nederland 3 hebben.quote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
IedeK.![]()
* -Hans- gaat even Nederland 2 kijken want daar komt zometeen het Journaal op met een item over Noordpool FM !
DJ Dennis in de studio, maar ik blijf nog een uurtje Noordpool FM luisteren..
De eerste uitzending zit er op! daar mag inderdaad voor geklapt worden.![]()
Thanks!!quote:Op maandag 23 april 2007 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
22.30 uur bedoelde ik, het NOS Journaal op 3 dus.![]()
Goede vraag ja, wil ik ook wel wetenquote:Op maandag 23 april 2007 22:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil ook bellen (de ware radiofreak komt in mij op). Maar dat doe ik niet.
Wat ik me wel echt afvraag; Jurre, Maikel, Michiel... Wat doet het 24-uur-licht verhaal met jullie gevoel en bioritme?
Wilde het net zeggen Toad, heeft ze daar vandaag wel tijd voor gehad?! Maricha heeft volgens mij behoorlijk lopen rennen om alles in goede banen te leiden.quote:Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef Toad het volgende:
Maricha!
Maar euhm... ik zie daar koffie, cola en water staan. Heb je dat allemaal nou nog opgedronken?
Ervaring leert mij dat dat restanten zijn van 12 nachtjocks, 3 middagproducers, 1 ochtendjock en nog wat technici... Haha!quote:Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef Toad het volgende:
Maricha!
Maar euhm... ik zie daar koffie, cola en water staan. Heb je dat allemaal nou nog opgedronken?
JA ! checkquote:Op maandag 23 april 2007 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Staat de commercial al op YouTube trouwens?
quote:Op maandag 23 april 2007 23:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat dat restanten zijn van 12 nachtjocks, 3 middagproducers, 1 ochtendjock en nog wat technici... Haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |