dit wel een betere reactie, dan wat er eerste stond........quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het spelelement verpest.
Wat vindt jij trouwens van DJ Tiesto - Suburban Train? Damn, wat een gruwelijke plaat blijft dat toch!! Vooral het stukje waar dan de "spanning" wordt opgebouwd vind ik zo gruwelijk goed. Een van de betere DJ Tiesto platen, imo.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo maar eens een requestje eruit gooien, weet alleen nog niks
Ja, die staan ook op die cdquote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En als het niet die artiesten zijn dan zijn het wel de Party Animals![]()
Kan je daar niet beter mee wachten tot volgende week? Dan is het 90s request.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:22 schreef borisz het volgende:
Ik ga iets requesten uit de jaren 90 van de vorige eeuw
Was Michiel lang bezig met opnemen? dan zou het natuurlijk best kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"MetMichiel is het elke dag feest" misschien?
* Feivel1 gaat nu even badderen metMichiel op de achtergrond.
Oja, Robin S die kan natuurlijk ook niet ontbreken in het lijstje (met ongetwijfeld nog een paar artiesten).quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, die staan ook op die cd. Samen met Robin S.
* Sirolf staat al vooraan met z'n vlaggetje!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
Is iedereen een beetje wakker?????
Heb zo een leuk berichtje voor jullie....
Heeft het iets met de playboy te maken?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat vindt jij trouwens van DJ Tiesto - Suburban Train? Damn, wat een gruwelijke plaat blijft dat toch!! Vooral het stukje waar dan de "spanning" wordt opgebouwd vind ik zo gruwelijk goed. Een van de betere DJ Tiesto platen, imo.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft het iets met de playboy te maken?![]()
Dat bericht staat al op de FP, Britney komt er niet in namelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft het iets met de playboy te maken?![]()
Nou... ben al vanaf 5:50 wakker dus dat wakker zijn zal wel lukken.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
ja hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
Tiesto vind ik ook niet wat trouwens. Niets bijzonders.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Robin S die kan natuurlijk ook niet ontbreken in het lijstje (met ongetwijfeld nog een paar artiesten).
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat bericht staat al op de FP, Britney komt er niet in namelijk.
Zal eerlijk zeggen dat ik weinig problemen heb met zijn show en hij beantwoord ook keurig zijn e-mail.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef cosmick het volgende:
Tiesto vind ik ook niet wat trouwens. Niets bijzonders.
Maar toch lijkt mij Rabbering een goede gast hoor. Hij bedoelt het goed. Heb 'm van het weekend nog wat drift-filmpjes met BMW"s doorgestuurd (die ie overigens allemaal kende, maar goed
).
Nu vind ik het ook niet zo bijzonder, maar het wat oudere werk vind ik nog wel tofquote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef cosmick het volgende:
Tiesto vind ik ook niet wat trouwens. Niets bijzonders.
Enne als je uitgenodigt wordt, dan krijg je vanzelf een mailtje!!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Volgende week, woensdag 3 oktober, willen we de vaste forummers uitnodigen in de studio!
![]()
Omdat jullie zo trouw luisteren en reageren tijdens MetMichiel. Een klein beetje vanwege de 2e verjaardag van MetMichiel maar ook omdat we het gezellig vinden.
Het wordt een normale uitzending, dus geen groot feest of live muziek vanwege de verjaardag. Voor jullie waarschijnlijk ook veel leuker om een normale uitzending mee te maken!
Om je aan te melden: mail even naar michiel@3fm.nl en zet daarin je Fok! Naam + je echte naam.
Let op de ruimte is beperkt, dus reageer snel!
Een aantal zeuren er al bijna een jaar over, dus erg leuk dat jullie het aandurven om ons als zooitje ongeregeld binnen te laten!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Volgende week, woensdag 3 oktober, willen we de vaste forummers uitnodigen in de studio!
![]()
Omdat jullie zo trouw luisteren en reageren tijdens MetMichiel. Een klein beetje vanwege de 2e verjaardag van MetMichiel maar ook omdat we het gezellig vinden.
Het wordt een normale uitzending, dus geen groot feest of live muziek vanwege de verjaardag. Voor jullie waarschijnlijk ook veel leuker om een normale uitzending mee te maken!
Om je aan te melden: mail even naar michiel@3fm.nl en zet daarin je Fok! Naam + je echte naam.
Let op de ruimte is beperkt, dus reageer snel!
bodygards zijn geregeldquote:Op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een aantal zeuren er al bijna een jaar over, dus erg leuk dat jullie het aandurven om ons als zooitje ongeregeld binnen te laten!![]()
![]()
Er is een station naast het Mediapark 10 minuten vanaf de studio! Station Hilversum Noordquote:Op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke leuk Michiel en Maricha!!! Is het vanaf het station van Hilversum naar de studio nog lang reizen? Moet nml. vanuit Grunn komen en dat is met de trein al 2,5 uur, aldus de NS site.
Zit ook een beetje met werk enzo, het is vrij kort dag om nog wat te regelen.
Je moet station Hilversum Noord hebben, dat ligt bijna OP het mediapark.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke leuk Michiel en Maricha!!! Is het vanaf het station van Hilversum naar de studio nog lang reizen? Moet nml. vanuit Grunn komen en dat is met de trein al 2,5 uur, aldus de NS site.
Zit ook een beetje met werk enzo, het is vrij kort dag om nog wat te regelen.
Ik wens de ander FOK!kers veel plezier toe, ik kom niet, ik woon namelijk heel in Groningen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Enne als je uitgenodigt wordt, dan krijg je vanzelf een mailtje!!!!
Hmm, had ik dan wel mogen gaan, had ik alsnog mn fanshirt niet aankunnen doen, omdat je er niet bentquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn. En stiekem vind ik dat bést jammer...
Have fun, guys!
Dat is prima te doen ja!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
Er is een station naast het Mediapark 10 minuten vanaf de studio! Station Hilversum Noord
Dat is wel lekker makkelijk inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Je moet station Hilversum Noord hebben, dat ligt bijna OP het mediapark.
Ik heb het lekker makkelijk, want er gaat een directe trein van Hoofddorp naar Hilversum Noord.
Aan wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wil je trouwens aan Daniel vragen of hij morgen z'n webcams ook weer meeneemt?
Daniel (Ik heb met hem afgesproken zijn volledige naam niet meer te noemen) waar je morgen DikkeLulFM mee doet.quote:
1, 5? uhhm, volgens de NS site zou dat voor mij 2,5 uur zijn..quote:Op woensdag 26 september 2007 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wens de ander FOK!kers veel plezier toe, ik kom niet, ik woon namelijk heel in Groningen.
Gezien het feit dat ik 14 ben, en de volgende dag weer naar school moet, en ongeveer zo'n 1,5 uur zou moeten reizen.
Hmm, nee, sorry.
Als je met de auto zou gaan, denk ik zo wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1, 5? uhhm, volgens de NS site zou dat voor mij 2,5 uur zijn..![]()
Funda reclame
Oh, hahaha! Is niet morgen, is zaterdagavond pas. Ik zal 't 'm vragenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daniel (Ik heb met hem afgesproken zijn volledige naam niet meer te noemen) waar je morgen DikkeLulFM mee doet.
Pics man, pics!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef -Hans- het volgende:
oeh, Maricha loopt net de studio binnen. Damn, she's looking good today!
Godpeep, ik ben in de war met de dagen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh, hahaha! Is niet morgen, is zaterdagavond pas. Ik zal 't 'm vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |