Morning.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Giel had idd een week later op vakantie moeten gaan (want dan zit ik in NY)
Ik wil ook naar NYquote:Op woensdag 26 september 2007 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Giel had idd een week later op vakantie moeten gaan (want dan zit ik in NY)
Je weet R_J, nothing personal. Ik heb er echt he-le-maal niets mee, dat U2. Nooit gehad en zal ook wel nooit komen. Ik vind het allemaal zo voorspelbaar.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef cosmick het volgende:
Heb een filmpje gemonteerd voor mijn werk... en daar Robyn ondergezet. Werkt leuk
.
Te gek man. Ik ben er nog maar een keer geweest (2004).. en dan doe je ook de 'standaard' dingen. We hadden een hotel tegenover Starbucksquote:Op woensdag 26 september 2007 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
New York ga ik heen voor vakantie![]()
9 dagenLekker lang
Wordt voor mij ook de 4e keer dat ik er kom
Ga met een vriend samen, voor hem wordt't de eerste keer, dus een hoop standaarddingen bezoeken en verder naar de bios enzo.
Verder hoorde ik gister dat een vriend van mij uit Los Angeles er ook zit op het moment dat ik er benGoed moment om weer eens af te spreken dacht ik zo
Yeah!!!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: WAAROM komt "radio nowhere" nauwelijks voorbij????quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde ik net een reclame voor de nieuwe cd van Bruce?
Ik heb er ook niks mee, hoewel ik het ook weer 'slecht' vind. Window in the Sky vind ik dan opeens wél weer mooi, net zoals ik Desecration Smile van RHCP dan ook heel mooi vind. RHCP vind ik over het algemeen ook heel weinig aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet R_J, nothing personal. Ik heb er echt he-le-maal niets mee, dat U2. Nooit gehad en zal ook wel nooit komen. Ik vind het allemaal zo voorspelbaar.
Snap 't ook nietquote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah!!!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: WAAROM komt "radio nowhere" nauwelijks voorbij????
quote:Heb dat nummer net onder een ander filmpje gezet..... ben benieuwd wat de klant er van vindt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar wie interesseert het nou een reet dat de zangeres van Everything but the girl vandaag jarig is? Wat een ehtervervuiling is dat toch altijd.
O, zat ik ook in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Starbucks
Ik zit tegenover Times Square dit keer
Maar nu zit ik me ff te verlekkeren op dit
[afbeelding]
HEBBUH![]()
Te modern? Jij hebt wat meer met de 50's en 60's? Ik vind die eind jaren 60, begin jaren 70 altijd wel cool. Eigenlijk ook weer ontzettend lelijk maar gewoon lekker lomp.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Net iets te modern die Cadillac, maar ik zou geen Nee zeggen hoor13" Dayton velgen eronder zoals hierboven en klaar
Ik zit nu in het Carter Hotel.
De eerste keer dat ik in NY kwam zat ik in Milford Plaza, dat is ertegenover
Volgens mij is er echt niemand die dat nummer trekt.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Met die Alicia Keys mogen ze ook wel kappen, wat een bagger
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:39 schreef Againzender het volgende:
De uitvoering van Pino d'Angio vind ik toch leuker dan dit....
waardeloze tvp dit
Ik heb inderdaad meer met jaren '40, '50 en '60 bakkenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Te modern? Jij hebt wat meer met de 50's en 60's? Ik vind die eind jaren 60, begin jaren 70 altijd wel cool. Eigenlijk ook weer ontzettend lelijk maar gewoon lekker lomp.
Hier is het bereik nog best goed. Alleen in de binnenstad van Haarlem is het bereik volkomen ruk.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bereik van 3fm is echt te bagger voor woorden hierbinnen... Tijd dat ze 104.1 overnemen!
http://www.dikkelulfm.nl/quote:Radio Nowhere - Door Domien Verschuuren, woensdag 26 september om 11:01
Het leek radiovrienden Chris, Daniel, Ivo, Niels en mij wel leuk: komende zaterdag een avond uit in Amsterdam en van te voren een uurtje freaken op een fictieve radiozender. Wisten wij veel dat dat laatste zo uit de hand zou lopen!
Inmiddels ligt de vormgeving klaar en zijn de items af. Komende zaterdagavond presenteren we vanaf 23.00 uur, voor één keer, een uur lang chaosradio (op een erg twijfelachtige radiozender) - omdat we dat gewoon leuk vinden.
Neemt u ons vooral niet serieus, dat doen we zelf namelijk ook niet.
In Amsterdam is het signaal van 96.8 ook niet echt denderendquote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is het bereik nog best goed. Alleen in de binnenstad van Haarlem is het bereik volkomen ruk.
Mja, da's het nadeel van de 96.8. De 97.0 is namelijk een zeer populaire piraten-frequentie en daar zit 3FM dus in de randstad vlak naast.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op de snelweg is m' n bereik wel goed, maar zodra ik Rijswijk of Den Haag inrij is het afgelopen!
In Den Haag centrum zit er zelfs een of andere piratenzender naast 3FM en daar komt mijn radiotje uit 1975 niet meer uit hoor
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:15 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Toch echt stukken beter wakker worden, met Sander de Heer zeg
Tikkeltje oubollig, maar vooruit.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken. No Son of Mine
.
yep!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hadden jullie net ook een seconde of twee ruis?
Nee. Ik heb nu wel last van een gigantisch schijtnummer. Weer dat 538 wat stoort denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hadden jullie net ook een seconde of twee ruis?
Rabberings bilmaatje Elstakquote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
wat was de UJDT ?
Één van hen lijkt me niet zo te mogen, dus ik ben bang dat ik een ban heb vóór ik nog ben ingetuned.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.dikkelulfm.nl/
Ik ga luisteren, als ik het niet vergeet tenminste
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Nee, commerciele bagger. Voor zijn pipo-de-clown-house was hij zeker wel goed, ook als dj.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk geen DJ Paul Elstak fan![]()
* -Hans- mag wel graag naar zijn oude platen luisteren
Ik heb het codewoord niet gehoord. Is het 'Hilversum Noord'? Of stiekem toch 'Lutjebroek CS'?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom nou weer stations als codewoord?
Stations op z'n Engels?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het codewoord niet gehoord. Is het 'Hilversum Noord'? Of stiekem toch 'Lutjebroek CS'?
stations was niet het codewoordquote:
En als het niet die artiesten zijn dan zijn het wel de Party Animalsquote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef cosmick het volgende:
Nee, commerciele bagger. Voor zijn pipo-de-clown-house was hij zeker wel goed, ook als dj.
Voorts is het altijd Nakatomi en Elstak wat op woensdag voorbij komt. Heeft Rabbering alleen maar "Move The House XXX" ??
Amy Macdonald.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo maar eens een requestje eruit gooien, weet alleen nog niks
Sorry dat ik het spelelement verpest.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
stations was niet het codewoord![]()
Hij loopt nu ook wat te doen met de Voxpro dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 ziet dat Michiel iets aan het opnemen is aan het omhoogstaande rode schuifje, en het feit dat 'ie zn koptelefoon op heeft.
"MetMichiel is het elke dag feest" misschien?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij loopt nu ook wat te doen met de Voxpro dus dat zou heel goed kunnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |