op de site van MM zie ik geen speciale dingen dat hij er niet is en ook niet op zijn log. Dus ik denk dat hij er wel is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef Againzender het volgende:
Vanavond Crowded House in Amsterdam zie ik, betekent dit dat Michiel vanavond even geen uitzending doet?
* Toad denkt ook dat Michiel vanavond in Amsterdam is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef Againzender het volgende:
Vanavond Crowded House in Amsterdam zie ik, betekent dit dat Michiel vanavond even geen uitzending doet?
Fucking eikels, waarom niet in Ahoyquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef Againzender het volgende:
Inderdaad, als er niks op de site of log staat is 'ie er vast gewoon.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef borisz het volgende:
[..]
op de site van MM zie ik geen speciale dingen dat hij er niet is en ook niet op zijn log. Dus ik denk dat hij er wel is.
Muijs doet vanavond de show!quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:08 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad denkt ook dat Michiel vanavond in Amsterdam is.
okquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haaaaai!
Ik verveel me
[..]
Muijs doet vanavond de show!
Ah, dus toch!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haaaaai!
Ik verveel me
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haaaaai!
Ik verveel me
[..]
aaah, daar is hij (lees: Veenstra Veenstra) dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:01 schreef Againzender het volgende:
Die wist ik !quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:51 schreef borisz het volgende:
Op Dario (G) gaat Lantinga er dus uitwel tegen Ekdom
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef Maricha het volgende:
halloooooooo
Vanuit Brabant zwaaien we terug.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef Maricha het volgende:
halloooooooo
dat doen we toch altijd!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Vanuit Brabant zwaaien we terug.
Laat Muijs maar voor een goede muzikale afleiding zorgen, die kan ik wel gebruiken vandaag... (maandag)
Het publiek staat allemaal bij Michiel in Amsterdam.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
Roisin Murphy
Muijs had geen publiek tijdens de pre-latenightdinges.
Arme Muijs ;-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
Roisin Murphy
Muijs had geen publiek tijdens de pre-latenightdinges.
dat eerste wel, maar is wat lastig als je door de week 's avonds werkt (heb ook een limiet aan vrije dagen...) en Crowded House vind ik leuk, maar hoef niet perse naar een concert van zequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
Maricha is niet zo'n concertganger of niet zo into Crowded House, of beide?
I second that...quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Laat Muijs maar voor een goede muzikale afleiding zorgen, die kan ik wel gebruiken vandaag... (maandag)
Tsja... 't is besmettelijk hè...? Ik heb er zelf ook last van.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Arme Muijs ;-)
Wel heel veel GerardImitaties zonet:
* Vlaggetje voor aan
* Nooit meer wat van gehoord.
Gebruikten er vandaag weer een paar een gitaar als tennisracket...?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
I second that...
En ja Maricha, dat doen jullie inderdaad altijd wel, maar net als Litton-Lane heb ik het vandaag echt even nodig.
Wat kan het werken met sommige bepaalde studenten toch slopend zijn zeg.
Nee, dit keer hebben ze mij mentaal gesloopt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gebruikten er vandaag weer een paar een gitaar als tennisracket...?
Voor de verandering idd...quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Joss duurde ff, want FOK! was voor de verandering weer es FOKking traag.
geldt trouwens ook voor de nieuwe schoenen plaat (Paulo nog wat), damn die plaat ben ik zo onwijs zat maar ze blijven 'm maar draaien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Alweer? Da's de derde keer vandaag.
Now Playing: 18. De Smurfen - [Smurf The House #08] - 'k Heb Nieuwe Schoenen [3:46] << Die?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geldt trouwens ook voor de nieuwe schoenen plaat
Oh, niet die dusquote:(Paulo nog wat), damn die plaat ben ik zo onwijs zat maar ze blijven 'm maar draaien.![]()
Ik hoorde "how to save a life" van The Fray ook alweer vandaagquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geldt trouwens ook voor de nieuwe schoenen plaat (Paulo nog wat), damn die plaat ben ik zo onwijs zat maar ze blijven 'm maar draaien.![]()
Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat de nieuwe Anouk megahit wordtquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde "how to save a life" van The Fray ook alweer vandaag.
En honderd keer de nieuwe Anouk. Helemaal niet naar, al begint dat geschreeuw waar ze zo goed in is nu al een heel klein beetje op mijn zenuwen te werken.
Ja, die kans is heel groot. Wat vind jij van dat nummer? Wel lekker uptempo en wel een aardige sound.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een stemmetje in mijn hoofd zegt dat de nieuwe Anouk megahit wordt
Muziek klinkt best aardig inderdaad, al vind ik het net lijken alsof de producers iets teveel Amy Winehouse hebben geluisterd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, die kans is heel groot. Wat vind jij van dat nummer? Wel lekker uptempo en wel een aardige sound.
Ben alleen nooit zo'n fan van geschreeuw.. en sjah, als er iemand kan bléren is zij het wel.
quote:
Ja, die ietwat retro sound met veel breakbeats en trompetten is helemaal hip vandaag de dag.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Muziek klinkt best aardig inderdaad, al vind ik het net lijken alsof de producers iets teveel Amy Winehouse hebben geluisterd.
Maar die stem inderdaad, het wordt steeds erger! Alsof er een ei in haar neus zit ofzo, ze moet echt ergens verschrikkelijk last van hebben om zo te schreeuwen!
Enige positieve punt: het heeft hier wel een einde gemaakt aan een jarenlange duivenoverlastquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dat nummer laatst die ze samen met haar man maakte... mijn god wat schreeuwen. Horrible.
stoomboot versie kan ook wel weer eens andersquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:33 schreef Broekie het volgende:
Nouja zeg, draait ie gewoon de normale versie. Slecht hoor Muijs, 'k had toch op z'n minst de badeend versie verwacht
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:33 schreef Broekie het volgende:
Nouja zeg, draait ie gewoon de normale versie...
Slecht hoor Muijs, 'k had toch op z'n minst de badeend versie verwacht
Nee, want die is echt nog niet onderweg hoor. Zo lang doet een stoomboot er niet over om van Spanje naar Nederland te varenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
stoomboot versie kan ook wel weer eens anders
Morgen: nieuwe ronde nieuwe kansenquote:
Ik ben drie weken geleden nog op de pakjesboot 12 geweest. Die ligt in Muiden.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
stoomboot versie kan ook wel weer eens anders
Is niet! Die ligt gewoon in Spanjequote:Op maandag 15 oktober 2007 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben drie weken geleden nog op de pakjesboot 12 geweest. Die ligt in Muiden.....![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is niet! Die ligt gewoon in Spanje![]()
Dank je wel! En vooral: welkom bij MetMichiel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:02 schreef Piles het volgende:
Complimenten voor de muziek vanavond
Waarom heb ik ooit 538 geluisterd
Alweerquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank je wel! En vooral: welkom bij MetMichiel!
oh....nou 2 keer dan....toen was ik zo druk, heb ik het niet geregistreerd....quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Alweer
Afgelopen donderdag was ik er ook al
boutplaat, veel te vaak gehoord.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde "how to save a life" van The Fray ook alweer vandaag.
1x gehoord en dat is al meer dan genoeg (ben geen Anouk fan).quote:En honderd keer de nieuwe Anouk. Helemaal niet naar, al begint dat geschreeuw waar ze zo goed in is nu al een heel klein beetje op mijn zenuwen te werken.
Hoe lang is dat geleden? Heb je dat trauma al verwerkt?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:02 schreef Piles het volgende:
Complimenten voor de muziek vanavond
Waarom heb ik ooit 538 geluisterd
Oh, sorry. Haal ik je nu uit je fantasie wereldquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is niet! Die ligt gewoon in Spanje![]()
De afgelopen jaren altijd 538, en vanaf afgelopen woensdag 3FMquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden? Heb je dat trauma al verwerkt?![]()
Ik zou hem er op laten staan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
De afgelopen jaren altijd 538, en vanaf afgelopen woensdag 3FM
Ik ken 'm al een paar weken, niet echt nieuw meer dus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe single van The Chemical Brothers, zeg het maar ruk of helemaal goed.![]()
The Chemical Brothers - The Salmon Dance
Clip heel bijzonder en het is weer een erg aparte plaat. Gast die je op een gegeven moment hoort zingen klinkt wel erg als Farrell Williams van N*E*R*D. Ik vind 'm wel goed.
Fok traagheid![]()
Kan heel goed kloppen want de single is in de UK? al maanden uit, maar heb even gezocht en ik weet niet helemaal zeker of dit wel de nieuwe single gaat worden hier in Nederland. Officieel is het nog niet de nieuwe single hier in NLD, maar dat kan volgende week wel anders zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik ken 'm al een paar weken, niet echt nieuw meer dus.
't is inderdaad wel veel van hetzelfde.quote:De beat klinkt best lekker, maar er zit weinig variatie in (het gaat maar door op dezelfde beat met een rap-achtige tekst).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef antiroos het volgende:
zo dan. Ik ben er hoor! :-)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef antiroos het volgende:
en het sms-je is ondertussen geariveerd denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef antiroos het volgende:
ja dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het sms-je is ondertussen geariveerd denk ik
quote:
Ah, je hebt gezellig met haar gebabbeld? In de uitzending of privé ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Roosmarijn is heel aardig aan de telefoon
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen cos, RJ, Againzender & DaMook
Michiel is er niet en het topic is bijna niet opgeschotenOpvallend!
Morning SC.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen cos, RJ, Againzender & DaMook
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef cosmick het volgende:
Aiii....
Wel goed voor je stoelgang, dat "Jesse".
beidequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, je hebt gezellig met haar gebabbeld? In de uitzending of privé ?.
Was jij datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
beideHad voor de zoveelste keer een nummer aangevraagd, en aangezien ze nog geen requestjes ging doen belde ze even of ik met een quizje mee wilde doen. Maar natuurlijk
Alleen wist ik het antwoord niet
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
beideHad voor de zoveelste keer een nummer aangevraagd, en aangezien ze nog geen requestjes ging doen belde ze even of ik met een quizje mee wilde doen. Maar natuurlijk
Alleen wist ik het antwoord niet
Leaf IS goedquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was jij dat, dan heb ik jegehoord
![]()
.
O, welke ook al weer? Was ff aan het bellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is ook een favoriet van je, hè cos?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij wist zeker wel het antwoord?![]()
Sexual Healingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, welke ook al weer? Was ff aan het bellen.
Nou dit vind ik juist erg mooiquote:
Morning.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:40 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Mooie plaat van Ed Hardcord (hoe spel je dat?) Ed Hardcourt!
Ah, dan zal 't dat geweest zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou dit vind ik juist erg mooi.
Die versie die R Kelly er ooit van had gemaakt was echter zum kotsen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:42 schreef cosmick het volgende:
Morning.
http://www.edharcourt.com/.
Abba.
Hij moet sowieso z'n bek houden!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
50 cent
Hij MAG van mij niet eens over lowriders rappen!
Ik twijfel nog of ik Krezip nog erger vindquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
James Blunt met dit nummer is toch wel het meest verschrikkelijke wat de popmuziekwereld ooit heeft voortgebracht!
Mooi gesproken, cos.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:Beyoncé
. Ga naakt in films spelen en val ons niet lastig met dat nare gehuil!
Het waren Jay-Z en Beyoncé.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
T'was J-Lo die ik net hoorde hoor met Crazy in Love
Of heb ik wat gemist?
Dan zullen ze vandaag ook wel bij mij in de brievenbus liggen denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
* Feivel1 heeft zijn MetMichiel pepernoten stickers binnen :-)
Dan moet de postbode nog een stukkie lopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zullen ze vandaag ook wel bij mij in de brievenbus liggen denk ik.
Vorige week (11-10-07)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wanneer besteld Feivel1? (A)
Ah, ik de 12e. Vandaag niks geweest met de post. (sterk nog, helemaal geen post gezien vandaag) Zal morgen wel komen.quote:
Dan komen die van mij ook zo binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Vanochtend heb ik Anouk weer gehoord....Rond 8:15, bij't BP station bij Utrecht op de A12
Damn dat ik dat onthou
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toen ik vanmorgen het mooie "My Best Friend" van The Charlatans in de auto draaie, haalde ik net een rode Golf in met een enorme babe achter het stuur
.
Je bedoelt 'My beautiful friend'? My best friend is van Lois Lane.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toen ik vanmorgen het mooie "My Best Friend" van The Charlatans in de auto draaie, haalde ik net een rode Golf in met een enorme babe achter het stuur
.
Ja sorry, die bedoel ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt 'My beautiful friend'? My best friend is van Lois Lane.
Charlatans!
Je bedoelt hoop ik niet dat niksige popi-nummer van die eendagsvlieg die Giel op bezoek had? ('Leaf' ofzo?)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:26 schreef DaMook het volgende:
Lekker bandje wat er nu is met erg lekkere muziek.
Ik heb de gang naar de brievenbus inmiddels ook gemaakt en daar vond ik idd ook m'n MetMichiel pepernoten stickersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb em nog niet gehoord..wat voor stijl is het? Ze is afgestapt van die commerciele ballads?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't juist wel een leuk nummer van Anouk, totaal niet wat je bij haar verwacht
Ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef borisz het volgende:
Ik heb de mm sticker nog niet
Oeh, ff luisterenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef Vlindur het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=nY2k4DKrvhg
Alleen Geluid.
Ik ook nog niet, maar 'k hoef daarvoor niet in een praatgroep hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.Zullen we een praatgroep oprichten
Welkom bij de club...!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Broekie het volgende:
Oke, nou snap ik waarom bijna iedereen hier zo'n enorme hekel aan Coen en Sander heeft.
Wat een telefoongesprek zeg, zetten ze zo even niet alleen de dame aan de telefoon flink voor lul maar ook nog wat anderen uit die straat. Zo iets laags flik je toch gewoon niet live op de ether?
Laatst ook met een 14 jarig meisje, echt niet grappig.. RdW had er ook wel een handje van maar op een of andere manier kon ik daar wel om lachen, maar met name Sander wekt bij mij de nodige irritatie op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Broekie het volgende:
Oke, nou snap ik waarom bijna iedereen hier zo'n enorme hekel aan Coen en Sander heeft.
Wat een telefoongesprek zeg, zetten ze zo even niet alleen de dame aan de telefoon flink voor lul maar ook nog wat anderen uit die straat. Zo iets laags flik je toch gewoon niet live op de ether?
Wacht maar tot je 'm 3 keer op 1 dag hoort. Dan komt dat gekrijs je de keel uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:46 schreef Glacier het volgende:
Wat een dijk van een plaat is die nieuwe Anouk zeg!![]()
Damn, echt 10.000x beter dan wat ze eerst maakte..ik hoor blazers, ik hoor soulinvloeden!
WOW
Ik luister em nu al voor de 2e keerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef cosmick het volgende:
Wacht maar tot je 'm 3 keer op 1 dag hoort. Dan komt dat gekrijs je de keel uit.
Tja, ik vind Coen en Sander wel leuk, alleen ik vind het bellen onder naam van een ander wel wat minder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Broekie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik luister em nu al voor de 2e keer
Matafix - Darfur (ofzo)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef IedeK. het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Dan had ik hem half, maarja, ik kon het proberen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:58 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mattafix - Living Darfur dus.
Mooi liedje!
Hey M&Mquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
prima!quote:
Nooit meer wat van gehoord!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mooi! Hier ook, dank voor de stickers!
Waar is Michiel's publiek trouwens gebleven?
Haha! wat een soapquote:[Update dinsdag]
Radio 538 ontkent dat Ruud de Wild het radiostation gaat verlaten. "Er is absoluut nog geen sprake van dat Ruud niet terug komt", zo laat een woordvoerster aan RadioFreak.nl weten.
Aaaaah, een Veenstra, in zijn natuurlijke leefomgeving!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Ik vind het zeker geen standaard 'kijk mij eens commercieel met de trend meelopen' plaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef cosmick het volgende:. Best lekkere sound hoor, past goed bij de huidige trend (breakbeats, blazers, wat samples hier en daar). En da's misschien zo jammer. Ze hobbelt met alle trends mee en heeft daardoor geen eigen gezicht. Wel een eigen stem helaas... en persoonlijk vind ik er die niet gezelliger op geworden.
De baas is in de studio, dus moet het wel allemaal eerlijk gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maricha! Pikte je wéér het verkeerde SMSje eruit voor die kaarten
sorry....maar die zit er niet bij!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik hoop dat er een badeend bij mij stickers zit.
Ik had erom gevraagd.
Dan moet ik toch maar een keer meedoen met de popkwis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry....maar die zit er niet bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |