Dan zullen ze vandaag ook wel bij mij in de brievenbus liggen denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
* Feivel1 heeft zijn MetMichiel pepernoten stickers binnen :-)
Dan moet de postbode nog een stukkie lopenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zullen ze vandaag ook wel bij mij in de brievenbus liggen denk ik.
Vorige week (11-10-07)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wanneer besteld Feivel1? (A)
Ah, ik de 12e. Vandaag niks geweest met de post. (sterk nog, helemaal geen post gezien vandaag) Zal morgen wel komen.quote:
Dan komen die van mij ook zo binnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef SilentChaos het volgende:
Vanochtend heb ik Anouk weer gehoord....Rond 8:15, bij't BP station bij Utrecht op de A12
Damn dat ik dat onthou
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toen ik vanmorgen het mooie "My Best Friend" van The Charlatans in de auto draaie, haalde ik net een rode Golf in met een enorme babe achter het stuur
.
Je bedoelt 'My beautiful friend'? My best friend is van Lois Lane.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Toen ik vanmorgen het mooie "My Best Friend" van The Charlatans in de auto draaie, haalde ik net een rode Golf in met een enorme babe achter het stuur
.
Ja sorry, die bedoel ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt 'My beautiful friend'? My best friend is van Lois Lane.
Charlatans!
Je bedoelt hoop ik niet dat niksige popi-nummer van die eendagsvlieg die Giel op bezoek had? ('Leaf' ofzo?)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:26 schreef DaMook het volgende:
Lekker bandje wat er nu is met erg lekkere muziek.
Ik heb de gang naar de brievenbus inmiddels ook gemaakt en daar vond ik idd ook m'n MetMichiel pepernoten stickersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb em nog niet gehoord..wat voor stijl is het? Ze is afgestapt van die commerciele ballads?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't juist wel een leuk nummer van Anouk, totaal niet wat je bij haar verwacht
Ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef borisz het volgende:
Ik heb de mm sticker nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |