Oeh, ff luisterenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef Vlindur het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=nY2k4DKrvhg
Alleen Geluid.
Ik ook nog niet, maar 'k hoef daarvoor niet in een praatgroep hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ook nog niet.Zullen we een praatgroep oprichten
Welkom bij de club...!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Broekie het volgende:
Oke, nou snap ik waarom bijna iedereen hier zo'n enorme hekel aan Coen en Sander heeft.
Wat een telefoongesprek zeg, zetten ze zo even niet alleen de dame aan de telefoon flink voor lul maar ook nog wat anderen uit die straat. Zo iets laags flik je toch gewoon niet live op de ether?
Laatst ook met een 14 jarig meisje, echt niet grappig.. RdW had er ook wel een handje van maar op een of andere manier kon ik daar wel om lachen, maar met name Sander wekt bij mij de nodige irritatie op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Broekie het volgende:
Oke, nou snap ik waarom bijna iedereen hier zo'n enorme hekel aan Coen en Sander heeft.
Wat een telefoongesprek zeg, zetten ze zo even niet alleen de dame aan de telefoon flink voor lul maar ook nog wat anderen uit die straat. Zo iets laags flik je toch gewoon niet live op de ether?
Wacht maar tot je 'm 3 keer op 1 dag hoort. Dan komt dat gekrijs je de keel uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:46 schreef Glacier het volgende:
Wat een dijk van een plaat is die nieuwe Anouk zeg!![]()
Damn, echt 10.000x beter dan wat ze eerst maakte..ik hoor blazers, ik hoor soulinvloeden!
WOW
Ik luister em nu al voor de 2e keerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef cosmick het volgende:
Wacht maar tot je 'm 3 keer op 1 dag hoort. Dan komt dat gekrijs je de keel uit.
Tja, ik vind Coen en Sander wel leuk, alleen ik vind het bellen onder naam van een ander wel wat minder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Broekie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik luister em nu al voor de 2e keer
Matafix - Darfur (ofzo)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef IedeK. het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Dan had ik hem half, maarja, ik kon het proberen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:58 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mattafix - Living Darfur dus.
Mooi liedje!
Hey M&Mquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
prima!quote:
Nooit meer wat van gehoord!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mooi! Hier ook, dank voor de stickers!
Waar is Michiel's publiek trouwens gebleven?
Haha! wat een soapquote:[Update dinsdag]
Radio 538 ontkent dat Ruud de Wild het radiostation gaat verlaten. "Er is absoluut nog geen sprake van dat Ruud niet terug komt", zo laat een woordvoerster aan RadioFreak.nl weten.
Aaaaah, een Veenstra, in zijn natuurlijke leefomgeving!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Ik vind het zeker geen standaard 'kijk mij eens commercieel met de trend meelopen' plaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef cosmick het volgende:. Best lekkere sound hoor, past goed bij de huidige trend (breakbeats, blazers, wat samples hier en daar). En da's misschien zo jammer. Ze hobbelt met alle trends mee en heeft daardoor geen eigen gezicht. Wel een eigen stem helaas... en persoonlijk vind ik er die niet gezelliger op geworden.
De baas is in de studio, dus moet het wel allemaal eerlijk gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maricha! Pikte je wéér het verkeerde SMSje eruit voor die kaarten
sorry....maar die zit er niet bij!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik hoop dat er een badeend bij mij stickers zit.
Ik had erom gevraagd.
Dan moet ik toch maar een keer meedoen met de popkwis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry....maar die zit er niet bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |