Ik ken 'm al een paar weken, niet echt nieuw meer dus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe single van The Chemical Brothers, zeg het maar ruk of helemaal goed.![]()
The Chemical Brothers - The Salmon Dance
Clip heel bijzonder en het is weer een erg aparte plaat. Gast die je op een gegeven moment hoort zingen klinkt wel erg als Farrell Williams van N*E*R*D. Ik vind 'm wel goed.
Fok traagheid![]()
Kan heel goed kloppen want de single is in de UK? al maanden uit, maar heb even gezocht en ik weet niet helemaal zeker of dit wel de nieuwe single gaat worden hier in Nederland. Officieel is het nog niet de nieuwe single hier in NLD, maar dat kan volgende week wel anders zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik ken 'm al een paar weken, niet echt nieuw meer dus.
't is inderdaad wel veel van hetzelfde.quote:De beat klinkt best lekker, maar er zit weinig variatie in (het gaat maar door op dezelfde beat met een rap-achtige tekst).
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef antiroos het volgende:
zo dan. Ik ben er hoor! :-)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef antiroos het volgende:
en het sms-je is ondertussen geariveerd denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:04 schreef antiroos het volgende:
ja dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het sms-je is ondertussen geariveerd denk ik
quote:
Ah, je hebt gezellig met haar gebabbeld? In de uitzending of privé ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Roosmarijn is heel aardig aan de telefoon
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen cos, RJ, Againzender & DaMook
Michiel is er niet en het topic is bijna niet opgeschotenOpvallend!
Morning SC.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:05 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen cos, RJ, Againzender & DaMook
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef cosmick het volgende:
Aiii....
Wel goed voor je stoelgang, dat "Jesse".
beidequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, je hebt gezellig met haar gebabbeld? In de uitzending of privé ?.
Was jij datquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
beideHad voor de zoveelste keer een nummer aangevraagd, en aangezien ze nog geen requestjes ging doen belde ze even of ik met een quizje mee wilde doen. Maar natuurlijk
Alleen wist ik het antwoord niet
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
beideHad voor de zoveelste keer een nummer aangevraagd, en aangezien ze nog geen requestjes ging doen belde ze even of ik met een quizje mee wilde doen. Maar natuurlijk
Alleen wist ik het antwoord niet
Leaf IS goedquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was jij dat, dan heb ik jegehoord
![]()
.
O, welke ook al weer? Was ff aan het bellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is ook een favoriet van je, hè cos?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij wist zeker wel het antwoord?![]()
Sexual Healingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, welke ook al weer? Was ff aan het bellen.
Nou dit vind ik juist erg mooiquote:
Morning.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:40 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Mooie plaat van Ed Hardcord (hoe spel je dat?) Ed Hardcourt!
Ah, dan zal 't dat geweest zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou dit vind ik juist erg mooi.
Die versie die R Kelly er ooit van had gemaakt was echter zum kotsen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:42 schreef cosmick het volgende:
Morning.
http://www.edharcourt.com/.
Abba.
Hij moet sowieso z'n bek houden!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
50 cent
Hij MAG van mij niet eens over lowriders rappen!
Ik twijfel nog of ik Krezip nog erger vindquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
James Blunt met dit nummer is toch wel het meest verschrikkelijke wat de popmuziekwereld ooit heeft voortgebracht!
Mooi gesproken, cos.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef cosmick het volgende:Beyoncé
. Ga naakt in films spelen en val ons niet lastig met dat nare gehuil!
Het waren Jay-Z en Beyoncé.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
T'was J-Lo die ik net hoorde hoor met Crazy in Love
Of heb ik wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |