Da's dan pech hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:35 schreef DaMook het volgende:
Ok ondanks dat ik te laat was heb ik een leukere TT.
Iddquote:
Hoofdtelefoon... Wij DJ's zijn geen honden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:52 schreef purplerose het volgende:
koptelefoon
Njet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:53 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Hoofdtelefoon... Wij DJ's zijn geen honden.
WAAR IS MIJNES :"(quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:55 schreef MissHobje het volgende:
Moet je kijken wat lief![]()
[ afbeelding ]
ik wist het! Foei!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:54 schreef MadSteven het volgende:
Misschien op sommige fronten af en toe.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:55 schreef MissHobje het volgende:
Moet je kijken wat lief![]()
[ afbeelding ]
M'n ogen wat doe jequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:11 schreef purplerose het volgende:
als ik ga buikdansen... krijg ik dan een prijhijs!?
* purplerose gaat voor paultjuh staan en wiebelt met dr 2buikenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose gaat voor paultjuh staan en wiebelt met dr 2buiken
Da's een nog nooit opgelost vraagstuk...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:15 schreef MadSteven het volgende:
Waarom hebben mensen die een webcam hebben in de freaknacht altijd piercings of tatoeages?!?
vinduh ze stoerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:15 schreef MadSteven het volgende:
Waarom hebben mensen die een webcam hebben in de freaknacht altijd piercings of tatoeages?!?
al die breezers met een aarsgewei zijn dan nog wakkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:15 schreef MadSteven het volgende:
ik ken iemand die met je wilt verkerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
al die breezers met een aarsgewei zijn dan nog wakker
Aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:17 schreef MadSteven het volgende:
Ja, okee... Maar waarom hebben ze dus een webcam en leggen ze contact met Giel?
[vinden ze ook stoer zeker?]
ohnoes!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ken iemand die met je wilt verkeren![]()
?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:21 schreef MadSteven het volgende:
Hihi... Michiel's probleempje wordt eventjes op de radio genoemt. Och och 3FM, wat houd ik soms van jullie.
Ga dan radio makenquote:
[Michiel is toch echt verliefd op Ancilla]quote:
Hijs net een jaar getrouwd!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:23 schreef MadSteven het volgende:
[..]
[Michiel is toch echt verliefd op Ancilla]
Nou, verliefd... zoiets hè. Oogappeltje dan.quote:
De chat is heel erg lame vannacht (hopeloze Ramona-groupies...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:26 schreef paultjuhhh het volgende:
WE GAAN NU ALLEMAAL EEN LEVEN HEBBEN EN NAAR BED!
dat dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:32 schreef MadSteven het volgende:
Peter's gedicht... Hulde!
dan is er toch nix aan de hand pipoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:28 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Nou, verliefd... zoiets hè. Oogappeltje dan.
Dat zeg ik toch ook nie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is er toch nix aan de hand pipo
SMOESJESquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:39 schreef MadSteven het volgende:
Tsk... Zelfs ik zit op hyves.. maar daar zit ook mijn weblog meteen. Net zo handig.
quote:
Mwoa, hij mag toch wel beetje rondkijken voor die thuiskomt en haar lekker volblaft?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:40 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nie?
Probleempje. Het is wat vervelend als je aan tafel zit en je vrouw schuifelt het eten voor en Michiel heeft geen trek. Toch ene probleempje
Kan, of zoiets als erm http://fotoboek.fok.nl/user/purplerosequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 04:08 schreef MadSteven het volgende:
Een fobo? Oh zoiets als dit bedoel je: http://picasaweb.google.nl/superrrdingie
dat is dr originele haar kleur (rood iig) ze heeft bij mn vorige werkgever gewerkt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:46 schreef MadSteven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik dus overigens. En ik vind ze mooier met d'r originele haarkleur eigenlijk.
Is hier nog uitleg over voor iemand die het niet heeft gevolgd?quote:
Vorig week was ie er volgens mij ook al..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:58 schreef borisz het volgende:
Timur valt in deze week.
trouwens lollig filmpje staat al vaker op het forum.
http://www.youtube.com/watch?v=yCZKeF87vg4
HALLOquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:16 schreef paultjuhhh het volgende:
DAAR BEN IK WEER LIEFIES
Timur Perlin en z'n sidekick Ramon.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie zijn deze presentators
Ze zijn wel slecht een btje
Geweldigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:28 schreef Broekie het volgende:
Deze is hier volgens mij nog niet langs gekomen:
Ekstra Weekend TV 5 oktober 2007
Blijft een briljant fragment/radioquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:53 schreef paultjuhhh het volgende:
hihihi ik luister je fragmentje van giel die word gepijpt
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijft een briljant fragment/radio![]()
" Ik ben 22 jaar dus als je met een taart van 40 komt aanzetten wordt ik gek "
En dan ook verbaast zijn dat het die dame niets deed, geweldig !
nog steeds luister ik tussen 12 en 3 Rick van Vquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vorig week was ie er volgens mij ook al..
Opzich wel lekker, Zoey was wel erg afgezaagd de laatste tijd..
Hij zegt inderdaad overal open voor te staan, maar wel niet alleen voor het geld een overstap te maken. Hij wil dezelfde vrijheid in muziekkeuze en dezelfde gezelligheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:31 schreef Toad het volgende:
Broekie, Giel zegt daar niet zoveel andere dingen als hij nu zegt. 'Hij staat overal open voor'.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:53 schreef paultjuhhh het volgende:
DITN UMMER HOE HEET DEZE !!! NU OP RADIO 3
Die ??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:47 schreef R-Alph het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NZ806mlFoMY
we gaan winnen met 0-1 in minuut 90quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:51 schreef Glacier het volgende:
Net was NL ff redelijk bezig
Je moet toch ergens iets positiefs in zien..
Winnen is winnenquote:
het vervelende is dat nu morgen geen eredivisie / buitenlands voetbal is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Winnen is winnen
Maar het Nederlands elftal is meestal niet echt leuk om naar te kijken..
Europa Cup wedstrijden zijn meestal leuker..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:47 schreef R-Alph het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NZ806mlFoMY
Vervelender is dat we nu gewoon gaan verliezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:03 schreef borisz het volgende:
het vervelende is dat nu morgen geen eredivisie / buitenlands voetbal is.
maar wel Parijs-Tours![]()
Heb ik in Schotland een tijdje terug zitten volgen. Dat vind ik echt een leuke sport om te kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
over naar het wk rugby
Ben je hier nou alweer met al je vrienden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef MadSteven het volgende:
Ik ga trouwens Eddy Zoey eens een ceedee opsturen vol met dancetracks MET gitaar. Gewoon, ingebouwd. Zoals Gadjo - So Many Times en dat soort tracks. Enfin.
gadjo, saaie plaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef MadSteven het volgende:
Ik ga trouwens Eddy Zoey eens een ceedee opsturen vol met dancetracks MET gitaar. Gewoon, ingebouwd. Zoals Gadjo - So Many Times en dat soort tracks. Enfin.
Kwestie van smaak en opvoeding, vrees ik. Niet iedereen is gek van Deep/Soulful/Beach House.quote:
jawel hoor maar niet gadjo. Op het strand is die misschien wel prettig, maar dan zijn er betere platen dan Gadjo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:27 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Kwestie van smaak en opvoeding, vrees ik. Niet iedereen is gek van Deep/Soulful/Beach House.
helaasquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
OH ik zit in de finale poule voor het prijzenpakket![]()
Ik heb niet geluisterd..wat kun je winnen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
OH ik zit in de finale poule voor het prijzenpakket![]()
je kon een hoop cd's winnen, weet niet meer precies watquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd..wat kun je winnen?
quote:Weekend Rick verdwijnt van Radio 538
Radio 538 stopt eind deze maand met 'Weekend Rick'. Het weekendprogramma van Rick van Velthuysen is 28 oktober voor het laatste de horen op de zender. Welk programma er voor in de plaats komt is nog niet duidelijk.
In eerste instantie zou 'Weekend Rick' al in augustus verdwijnen van de zender. Jeroen Nieuwenuize zou het tijdslot overnemen, maar dit ging uiteindelijk op het laatste moment niet door. Nieuwenhuize zou volgens geruchten hebben bedankt voor een weekendprogramma.
Nu zal 'Weekend Rick' dus alsnog stoppen. Rick van Velthuysen blijft wel te horen met 'MiddenInDeNachtRick', een programma waar de laatste maanden ook al veel om te doen is geweest. Erik-Jan Rosendahl verdween bij het programma na een beslissing van bovenaf en sindsdien voeren luisteraars continu actie voor de terugkeer van de side-kick. Tevens is het nachtprogramma genomineerd voor de Gouden Radioring.
Ik lig er niet van wakker.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:32 schreef borisz het volgende:
Ik ben boos. Het was te verwachten maar ja
[..]
![]()
jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Feivel1 het volgende:
Is Barbara zwanger?
quote:Teuntje in de rug....
Teuntje in de rug...
Vaak neem ik het op voor mensen die het nodig hebben maar ik ga nu even wat vertellen over iemand die niet zielig is of medelijden nodig heeft maar dit keer wel een steuntje in de rug kan gebruiken.
Jaren heb ik met hem samengewerkt op de radio en nu is het dan zo dat hij met zijn nachtelijke programma Midden In De Nacht Rick (MIDNR) is genomineerd voor een Gouden RadioRing 2007.
Inderdaad gaat het hier om 538 DJ Rick van Velthuysen.
Ook ik heb een aantal keer meegewerkt aan MIDNR, waar altijd een doldwaze sfeer hing, die sfeer snoof de luisteraar dan ook op en leide tot deze nominatie.
Wat op zich al een hele prestatie is voor een nachtprogramma maar toch, kan hij tegen Giel Beelen en een radio 2 programma op ?
Wel als wij hem steunen !
Want momenteel word door een kwaadaardig gezwel zo,n beetje alles en iedereen die hem lief is en mede verantwoordelijk voor zijn succes zonder mededogen om hem heen neergemaaid !
Kortom, hoogste tijd om onze blauwe jurk aan te trekken en een flotsje positieve energie over te brengen.
Dat kun je het beste doen op 25 oktober want dan kun je per telefoon en/of sms stemmen voor Rick en het MIDNR team !
Op www.radioring.nl vind je er alles over en natuurlijk houd ik je ook op de hoogte.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
------
[..]
Oh hier allemaal Rick van V Stemmen![]()
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Feivel1 het volgende:
Is Barbara zwanger?
Hoor ik daar een cowbell...?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, de nieuwe single van The Gossip zit eraan te komen!
In België is de single ' Listen Up ' reeds uitgebracht en Nederland zal ongetwijfeld snel? volgen. De vorige single ' Standing in The Way of control ' werd door aardig wat lezers/schrijvers van de 3FM-topic reeks met open armen omarmd en de single is ook regelmatig gedraaid op uw Nationale popzender, Radio 3FM.
De videoclip van ' Listen Up ' oogt wat professioneler dan Standing in the way of control, imo. Overigens is de nieuwe single niet echt te vergelijken met zijn voorganger. Persoonlijk vind ik ' Listen Up ' vrij braafjes en ik mis het achtbaan gevoel, wat ik bij de vorige single kreeg, ook wel een beetje.
Ben benieuwd wat de nieuwe single hier zal gaan doen. In elk geval is de plaat wel wat meer toegankelijker en de clip ziet er wat beter uit dus wie weet...
YouTube: oordeel zelf
Verrekt je hebt gelijk er zit een cowbell in het liedje, cool !quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
Hoor ik daar een cowbell...?![]()
Ik vind er eigenlijk niet zo heel erg veel aan, het dreunt maar door op dezelfde toon en is weinig variatie in te ontdekken.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef cosmick het volgende:
Wel aardig die Anouk. Maar ja, het is Anouk. En ik ben bang dat dit nummer nog minimaal 3 miljoen keer voorbij komt de komende maanden.
Ha RJ & SC.
Klonk best lekker idd. Maar ik ben benieuwd hoe ie na 3 keer klinkt. Time will tellquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind't wel een leuke plaat, weer eens wat anders van Anouk
Ze heeft het nogal hoog in d'r bol idd... Ze heeft wel wat vreselijke nummers gemaakt (Michel bijv.. ).quote:Ik heb niks tegen Anouk's muziek trouwensHaar als persoon vind ik wel wat minder
Nieuwe single van Alain Clark...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:21 schreef cosmick het volgende:
Editors blijven leuk. Hopelijk blijven wij deze week gespeend van die happy hardcorerommel.
Wat is de megahit eigenlijk?
En "Michel" van Anouk vind je wél leukquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
Editors vind ik toch een stuk minder
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
Door die '90's week was ik ff vergeten dat Mika er ook nog was... Relax
wat een baggernummer...
Dit is dan wel een mooi nummerquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owww, dit is mooi.
En ja, cos, dit is U2
ook noooooit meer wat van gehoordquote:
Volgens wikipedia:quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Serieus, had begrepen dat men niet echt weet waar zij nu is en wat ze doet.
nou, dat is dan makkelijk, even alle zwembaden nabellenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens wikipedia:
In 2007 werd gezegd dat Leila K werkt als badjuffrouw in een regionaal zwembad in het oosten van Zweden.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook noooooit meer wat van gehoord
Serieus, had begrepen dat men niet echt weet waar zij nu is en wat ze doet.
en de Engelsequote:Leila K (6 september 1971 als Leila El Khalifi) is een Zweedse Hiphouse en eurodance zangeres van Marokkaanse afkomst.
Ze is geboren in Bergsjön, Göteborg en kreeg al jong problemen op school. Haar ouders stuurden haar naar een school in Marokko, maar omdat ze niet in het systeem paste was ze na een jaar weer terug in Zweden.
Ze werd ontdekt door het muziekduo Rob 'n' Raz toen ze meedeed aan een zangwedstrijd. Ze vonden haar muziek goed en boden haar een contract aan in 1988. Samen met Rob 'n' Raz had ze haar eerste hit in 1989 met Got to get.
In de eerste jaren van haar carrière scoorde ze grote hits en werd haar muziek veel in Europa gedraaid. Ze verbrak de samenwerking met Rob 'n' Raz en ging alleen naar Ibiza, waar ze als een superster onthaald werd en enkele concerten gaf. Haar solocarrière begon in 1991 met de single Time, gevolgd door veel andere populaire singles, zoals haar grootste hit Open sesame. In 1993 was ze de best verkopende zangeres van Europa.
Leila K's wilde levensstijl bracht haar in financiële problemen. In 1994 verdiende ze niet veel geld en aan het eind van het jaar had de Zweedse belasting nog zo'n 14.000 euro van haar tegoed.
In 1995 was Leila K terug met de single Electric. Ze bracht muziek uit tot 1997, sindsdien is er niets nieuws meer van haar uitgebracht.
In 1998 maakte de staatszender SVT een documentaire over het verloop van Leila K's carrière, genaamd Fuck you, fuck you very much. De naam verwijst naar een uitspraak van haar tijdens de Zweedse Grammis awards in 1996.
In 2003 meldde de Zweedse krant Expressen dat Leila K tegenwoordig dakloos leeft in de straten van Stockholm en moet stelen om eten te kunnen betalen.
In 2004 werd gezegd dat ze in de gevangenis zit.
In 2007 werd gezegd dat Leila K werkt als badjuffrouw in een regionaal zwembad in het oosten van Zweden.
Kortom nooit meer wat van gehoord.quote:She was born in Bergsjön, Gothenburg. Her parents decided to send her to a school in Morocco, but she did not fit into the system so after one year she returned to Sweden.
She was discovered by the musical duo Rob'n'Raz when singing in a music contest. They liked her music and offered her a recording contract in 1988. Together with Rob'n'Raz she had her first hit in 1989 with the song "Got To Get" (#8 UK, #3 Germany).
During the first years of her career she had many chart-topping hits and her music was played all over Europe. She broke up with Rob'n'Raz and went on her own to Ibiza, where she was treated like a superstar and managed to set up concerts on her own. Her solo career started in 1991 with the single "Time" which she followed up with many other popular singles, such as her biggest hit "Open Sesame" (#23 UK, #5 Germany) and a cover version of Plastic Bertrand's "Ça plane pour moi" (#13 Germany). In 1993 she was the best selling female artist in Europe.
In 1995 Leila K was back on the music scene with the hit single "Electric". She kept releasing new music until 1997, but since then nothing new has been released by her.
In 1998, SVT made a documentary about Leila K's claim for stardom called Fuck you, fuck you very much. The event focuses on an incident that happened during the 1996 Swedish Grammis awards.
In 2000, she appeared on Daisy Dee's "Open Sesame" video, a cover of her own 1991 hit. Daisy Dee was the presenter of the show "Viva Club Rotation" at the time.
In 2005, the Swedish cartoonist Martin Kellerman conducted an interview with her for his own Comic book magazine Rocky.
In 2007, she opened a new official homepage at MySpace[1]. Also, on June 15 of the same year, Swedish media reported[2] that she turned up as a surprise guest at a release party for the gay blog Bögjävlar, performing the songs "Ça plane pour moi", and her old hit, Electric. She was said to still be living as a homeless person.
Geweldige bakquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
Even wat tijd vullen
Ik heb gister mijn dag nuttig besteed! Flink wat olie verstookt, er is immers toch zat olie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
BMWSorry
Meestal zijn het de BMW rijders waar ik me aan stoor
Ziet er netjes uit
Aardig inderdaad. Maar voor mij; meer ook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:56 schreef cosmick het volgende:
Wel aardig die Anouk. Maar ja, het is Anouk. En ik ben bang dat dit nummer nog minimaal 3 miljoen keer voorbij komt de komende maanden.
Ha RJ & SC.
Mensen die met 100 op de snelweg voor je gaan rijden moeten gewoon aan de kantquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regel
Wel valt me op dat alle BMW rijders vinden dat iedereen in de weg rijdt![]()
Net zoals dat ze altijd bumperklevers voor zich hebben rijden
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geweldige bak.
Gisteren mijn auto maar eens aan de binnenkant onderhanden genomen. Altijd naar werk, dat leer behandelen maar ja.
[ afbeelding ]
die zou je zelfs erg lekker kunnen noemenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef cosmick het volgende:
Die nieuwe Orson is ook niet verkeerd trouwens.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
die zou je zelfs erg lekker kunnen noemen
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Mag van mij wel de megahit worden/ zijn:![]()
Yeah! Lekker meeschreeuw nummer ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een geluid
Wat een gitaar
Prachtig
Die live-versie van "Still Got The Blues"quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook zo'n geluid in m'n Gibson
Dat ding heeft trouwens echt knetterhard gestaan in de studio voor dat geluid!
GVD wat mooi!
Dit is het betere gitaarwerk
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een geluid
Wat een gitaar
Prachtig
Nee, KT. Best aardig eigenlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe Charlie Dée dit?
Volgens mij ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, KT Tunstall. Ook niks mis mee.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:12 schreef Sirolf het volgende:
Badeend!
[ link | afbeelding ]
Ik kom op weg naar m'n school dagelijks lang die reclameborden, en moet steeds aan Michiel denken op die momenten...
quote:
lekkere uitjediptipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |