quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:47 schreef R-Alph het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NZ806mlFoMY
Vervelender is dat we nu gewoon gaan verliezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:03 schreef borisz het volgende:
het vervelende is dat nu morgen geen eredivisie / buitenlands voetbal is.
maar wel Parijs-Tours![]()
Heb ik in Schotland een tijdje terug zitten volgen. Dat vind ik echt een leuke sport om te kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
over naar het wk rugby
Ben je hier nou alweer met al je vrienden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef MadSteven het volgende:
Ik ga trouwens Eddy Zoey eens een ceedee opsturen vol met dancetracks MET gitaar. Gewoon, ingebouwd. Zoals Gadjo - So Many Times en dat soort tracks. Enfin.
gadjo, saaie plaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef MadSteven het volgende:
Ik ga trouwens Eddy Zoey eens een ceedee opsturen vol met dancetracks MET gitaar. Gewoon, ingebouwd. Zoals Gadjo - So Many Times en dat soort tracks. Enfin.
Kwestie van smaak en opvoeding, vrees ik. Niet iedereen is gek van Deep/Soulful/Beach House.quote:
jawel hoor maar niet gadjo. Op het strand is die misschien wel prettig, maar dan zijn er betere platen dan Gadjo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:27 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Kwestie van smaak en opvoeding, vrees ik. Niet iedereen is gek van Deep/Soulful/Beach House.
helaasquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
OH ik zit in de finale poule voor het prijzenpakket![]()
Ik heb niet geluisterd..wat kun je winnen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
OH ik zit in de finale poule voor het prijzenpakket![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |