nog steeds luister ik tussen 12 en 3 Rick van Vquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vorig week was ie er volgens mij ook al..
Opzich wel lekker, Zoey was wel erg afgezaagd de laatste tijd..
Hij zegt inderdaad overal open voor te staan, maar wel niet alleen voor het geld een overstap te maken. Hij wil dezelfde vrijheid in muziekkeuze en dezelfde gezelligheid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:31 schreef Toad het volgende:
Broekie, Giel zegt daar niet zoveel andere dingen als hij nu zegt. 'Hij staat overal open voor'.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:53 schreef paultjuhhh het volgende:
DITN UMMER HOE HEET DEZE !!! NU OP RADIO 3
Die ??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:47 schreef R-Alph het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NZ806mlFoMY
we gaan winnen met 0-1 in minuut 90quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:51 schreef Glacier het volgende:
Net was NL ff redelijk bezig
Je moet toch ergens iets positiefs in zien..
Winnen is winnenquote:
het vervelende is dat nu morgen geen eredivisie / buitenlands voetbal is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Winnen is winnen
Maar het Nederlands elftal is meestal niet echt leuk om naar te kijken..
Europa Cup wedstrijden zijn meestal leuker..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:47 schreef R-Alph het volgende:
http://youtube.com/watch?v=NZ806mlFoMY
Vervelender is dat we nu gewoon gaan verliezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:03 schreef borisz het volgende:
het vervelende is dat nu morgen geen eredivisie / buitenlands voetbal is.
maar wel Parijs-Tours![]()
Heb ik in Schotland een tijdje terug zitten volgen. Dat vind ik echt een leuke sport om te kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
over naar het wk rugby
Ben je hier nou alweer met al je vrienden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef MadSteven het volgende:
Ik ga trouwens Eddy Zoey eens een ceedee opsturen vol met dancetracks MET gitaar. Gewoon, ingebouwd. Zoals Gadjo - So Many Times en dat soort tracks. Enfin.
gadjo, saaie plaatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:03 schreef MadSteven het volgende:
Ik ga trouwens Eddy Zoey eens een ceedee opsturen vol met dancetracks MET gitaar. Gewoon, ingebouwd. Zoals Gadjo - So Many Times en dat soort tracks. Enfin.
Kwestie van smaak en opvoeding, vrees ik. Niet iedereen is gek van Deep/Soulful/Beach House.quote:
jawel hoor maar niet gadjo. Op het strand is die misschien wel prettig, maar dan zijn er betere platen dan Gadjo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:27 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Kwestie van smaak en opvoeding, vrees ik. Niet iedereen is gek van Deep/Soulful/Beach House.
helaasquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
OH ik zit in de finale poule voor het prijzenpakket![]()
Ik heb niet geluisterd..wat kun je winnen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:37 schreef borisz het volgende:
OH ik zit in de finale poule voor het prijzenpakket![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |