ik ken iemand die met je wilt verkerenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
al die breezers met een aarsgewei zijn dan nog wakker
Aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:17 schreef MadSteven het volgende:
Ja, okee... Maar waarom hebben ze dus een webcam en leggen ze contact met Giel?
[vinden ze ook stoer zeker?]
ohnoes!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ken iemand die met je wilt verkeren![]()
?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:21 schreef MadSteven het volgende:
Hihi... Michiel's probleempje wordt eventjes op de radio genoemt. Och och 3FM, wat houd ik soms van jullie.
Ga dan radio makenquote:
[Michiel is toch echt verliefd op Ancilla]quote:
Hijs net een jaar getrouwd!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:23 schreef MadSteven het volgende:
[..]
[Michiel is toch echt verliefd op Ancilla]
Nou, verliefd... zoiets hè. Oogappeltje dan.quote:
De chat is heel erg lame vannacht (hopeloze Ramona-groupies...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:26 schreef paultjuhhh het volgende:
WE GAAN NU ALLEMAAL EEN LEVEN HEBBEN EN NAAR BED!
dat dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:32 schreef MadSteven het volgende:
Peter's gedicht... Hulde!
dan is er toch nix aan de hand pipoquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:28 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Nou, verliefd... zoiets hè. Oogappeltje dan.
Dat zeg ik toch ook nie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
dan is er toch nix aan de hand pipo
SMOESJESquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:39 schreef MadSteven het volgende:
Tsk... Zelfs ik zit op hyves.. maar daar zit ook mijn weblog meteen. Net zo handig.
quote:
Mwoa, hij mag toch wel beetje rondkijken voor die thuiskomt en haar lekker volblaft?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:40 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nie?
Probleempje. Het is wat vervelend als je aan tafel zit en je vrouw schuifelt het eten voor en Michiel heeft geen trek. Toch ene probleempje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |