quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geluidstuin.
Qua sound eigenlijk meer een jaren 80 plaat vind ikquote:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:13 schreef Sirolf het volgende:
In het volgende topic zal het '90's @'-voorvoegsel weer zijn verdwenen gok ik zo.
Lekker bij de buurvrouw douchen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:21 schreef -Hans- het volgende:
Fuck ! geiser is kapot en het wordt pas maandagmiddag (mits we geluk hebben) voordat 'ie het weer doet. Wordt dus lekker douchen met koud water.![]()
26quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:28 schreef Qunix het volgende:
Zojuist was er een bommelding hierwe moesten even naar buiten
Bij welke nummer zijn we nu?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop dat onze geiser ooit nog eens kapot gaat
Kan ik met bij m'n buurmeisje in bad
*Silent belt aan:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn buurmeisje is 17, die speelt niet meer met badeendjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*Silent belt aan:
"Hallo, wil je met mijn badeendje spelen?"
Badeendje was natuurlijk beeldsprakerig bedoeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 17, die speelt niet meer met badeendjes![]()
Ik ben 23, kan wel toch![]()
![]()
hahaha !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
'k heb in de OP op 3FM Fan iig alvast de originele footer image er weer in geslingerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:13 schreef Sirolf het volgende:
In het volgende topic zal het '90's @'-voorvoegsel weer zijn verdwenen gok ik zo.
Dat kunnen we natuurlijk alleen maar beoordelen aan de hand van foto's. Van haar dan wel te verstaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 17, die speelt niet meer met badeendjes![]()
Ik ben 23, kan wel toch![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
Bij mij draait ze ook met de klok mee hoor.
all I need![]()
*bookmarkt*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beth.
http://www.bethhirsch.com/music.htm
Ik kan me niet voorstellen dat je haar níet met de klok mee ziet draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
all I need![]()
bij mij draait ze echt de andere kant opquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je haar níet met de klok mee ziet draaien
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je haar níet met de klok mee ziet draaien
Of zou TheVulture teveel hebben gedronken ?quote:
Ik heb net nog eens zitten kijken, in het begin met de klok mee en daarna ineens tegen de klok inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Of zou TheVulture teveel hebben gedronken ?
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net nog eens zitten kijken, in het begin met de klok mee en daarna ineens tegen de klok in
quote:
Ze draaide bij mij alleen heel even tegen de klok ik toen ik er perongeluk vanuit m'n ooghoek naar keek. Maar toen ik dat doorhad draaide ze alweer met de klok mee omdat ik me er op concentreerde...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
all I need![]()
Ha Nijmegen! Veel plezier vanavond!quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze draaide bij mij alleen heel even tegen de klok ik toen ik er perongeluk vanuit m'n ooghoek naar keek. Maar toen ik dat doorhad draaide ze alweer met de klok mee omdat ik me er op concentreerde...
uuhm apart! 't lukt mij echt niet om haar anders te zien dan dat ze met de klok draait. Zal het zometeen eens met een frisse blik checken en misschien zie ik het dan ook wel anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze draaide bij mij alleen heel even tegen de klok ik toen ik er perongeluk vanuit m'n ooghoek naar keek. Maar toen ik dat doorhad draaide ze alweer met de klok mee omdat ik me er op concentreerde...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kunnen we natuurlijk alleen maar beoordelen aan de hand van foto's. Van haar dan wel te verstaan.
Het wisselt bij mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
Bij mij draait ze ook met de klok meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
all I need![]()
Het lijkt me dat er wel een megahit is voor volgende week jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer komt de Megahit?
Of is dat deze week weer niet?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:01 schreef Glacier het volgende:
Even een goeie indruk maken: binnenkomen met een kwartetje
Shake hands with Glacier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bij mij draait ze ook met de klok mee
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:14 schreef -Hans- het volgende:
Yes! Wonderwall![]()
Keihard meezingen hiero
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:14 schreef -Hans- het volgende:
Yes! Wonderwall![]()
Keihard meezingen hiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen *braak*
Sander *braak*
Met hun semi-intellectuele hoor-mij-es-alles-weten-maar-eigenlijk-lees-ik-alles-van-Wikipedia-voor-gewauwel![]()
.
Wat? Edwin Evers vanavond op de radio?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Niet allemaal van dat gelach om niets en overdreven gedoe
Jij vindt dit gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Coen!
Sander!
Gezellig radio, dat is het! Niet allemaal van dat gelach om niets en overdreven gedoe wat er vanavond weer is (hiermee trap ik veel mensen op hun teentjes, maar dat is mijn mening he)
Ik denk dat die in Ekstra Weekend bekend wordt gemaakt, aangezien ze 'm dan ook weer mogen draaien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer komt de Megahit?
Of is dat deze week weer niet?![]()
Jij vind Ekstra Weekend kut?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Gezellig radio, dat is het! Niet allemaal van dat gelach om niets en overdreven gedoe wat er vanavond weer is (hiermee trap ik veel mensen op hun teentjes, maar dat is mijn mening he)
Daar vind ik het de laatste tijd wel steeds meer op gaan lijken met onze vrienden Veenstra/Ekdom, het begint allemaal wel heel erg veel hetzelfde te worden met het draaiboek, schreeuwen van de namen, lachen alsof dat de 10 beste cabaretiers van NL in de studio staan terwijl het allemaal wel meevalt, etc..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Edwin Evers vanavond op de radio?
quote:
Iemand die C & S gezellig vindt en Ekstra Weekend kut kun je per definitie niet serieus nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij vind Ekstra Weekend kut?
Ik ben het niet met je eens, maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Coen!
Sander!
Ik gok dat die plaat volgende maand nog wel een keer voorbij zal komen, als er iemand op de verbanden-toer is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
Zo, ook weer overleefd. Dat vreselijk dramatische "november rain".
Ik mag het soms wel, het zeuren op elkaar (waarna je ze op de webcam volop ziet lachen) kan ik niet uitstaan. Als je je daar aan ergert begrijp ik dat volop, maar de algemene sfeer in het programma en de omgang met gasten is wat meer mijn humorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef Sirolf het volgende:
Wat vind je dan van het afzeiken dat C&S vaak doen? Dat vind ik nog wel het irritantste.
True.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het walgelijk dat ze bijvoorbeeld op maandag iemand in de studio uitnodigen of opbellen die ze vervolgens op dinsdag volledig gaan zitten afzeiken terwijl ze in het gezicht aardig tegen die lui zitten te doen...zo makkelijk... Goeie voorbeelden hiervan zijn Froukje de Both, Mart Smeets... ik vind het walgelijk makkelijke radio...als je ballen hebt bel je Mart Smeets op en zeg je rechtstreeks in zijn gezicht wat je van 'm vindt... maar toen ze hem aan de lijn hadden was het "Ja mijnheer Smeets, oh mijnheer Smeets wat weet u toch veel"quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik mag het soms wel, het zeuren op elkaar (waarna je ze op de webcam volop ziet lachen) kan ik niet uitstaan. Als je je daar aan ergert begrijp ik dat volop, maar de algemene sfeer in het programma en de omgang met gasten is wat meer mijn humor
Ik zie het al gebeuren in een interview met een van die twee "Wat is uw grootste inspirator?", en dan als antwoord ene Robert J....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat ze bijvoorbeeld op maandag iemand in de studio uitnodigen of opbellen die ze vervolgens op dinsdag volledig gaan zitten afzeiken terwijl ze in het gezicht aardig tegen die lui zitten te doen...zo makkelijk... Goeie voorbeelden hiervan zijn Froukje de Both, Mart Smeets... ik vind het walgelijk makkelijke radio...als je ballen hebt bel je Mart Smeets op en zeg je rechtstreeks in zijn gezicht wat je van 'm vindt... maar toen ze hem aan de lijn hadden was het "Ja mijnheer Smeets, oh mijnheer Smeets wat weet u toch veel"
Veeeeeel te vaak gehoord inderdaad ( al blijft het wel een bijzondere plaat ).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
correctie: behalve deze danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Welk lijstje je ook maakt, het zijn altijd dezelfde juweeltjes die bovenaan komen
Ik denk dat het er 1, hooguit 2 worden, aangezien er vandaag geen webcam bij is en dat scheelt vaak nogal in het aantal posts.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijd voor een pol!
Poll: Hoeveel 3FM topics gaan er vol tijdens deze EkstraWeekend?1 2 3 4 5 6
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hier kan ik me wel in vinden ja... Sander haalt Coen omlaag, Sander haalt alles omlaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind de C&S show een soort van toneelstukje. Ze spelen elk hun rol waarbij ze het ene moment elkaars bilmaatje spelen en de andere keer doen ze alsof ze een gigantische hekel aan elkaar hebben. Ik vond het een tijdje wel gappig, maar op een gegeven moment kende ik het spelletje wel. Ik vind Coen ook een stuk leukere en authentiekere radio maken als hij in zn eentje is. Over Sander kan ik dat niet zeggen. Die zit zelfs als Coen er niet is nauwelijks aan de knoppen.
Zet Sander maar lekker op TV neer, daar hoort 'ie een stuk meer thuis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja... Sander haalt Coen omlaag, Sander haalt alles omlaag
Het is gewoon een goed nummer!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat denken jullie, is dat nou juist zo nostalgisch goed omdat ie zichzelf door zijn kop heeft geknald of zou dit ook een klassieker zijn als ie nog wel geleefd zou hebben?
Ik denk toch wel het laatste....
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:54 schreef SlaggY het volgende:
Voorspelbare Nr 1 natuurlijk, maargoed.. het is wel een okay nummer.'t was gezellig hier, ik ben naar huis! Ik kom nog wel 's langs als ik de radio op heb staan (da's niet vaak
).
Cool!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:56 schreef Sirolf het volgende:
Logo van het lokale radiostation hier in de gemeente:
[ afbeelding ]
Zouden ze veel naar Michiel luisteren...?![]()
Er hangen trouwens ook posters met dat eendje in een grote plas met water in Hoofddorp.
Imho heeft Nirvana betere nummers dan dit. Maar je kunt er verschrikkelijk goed van uit je plaat gaan en vrienden van me die vroeger in een bandje zaten zeiden dat dit 1 van de lekkerste nummers is om te spelen omdat je je helemaal uit kunt leven op je instrumenten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat denken jullie, is dat nou juist zo nostalgisch goed omdat ie zichzelf door zijn kop heeft geknald of zou dit ook een klassieker zijn als ie nog wel geleefd zou hebben?
Ik denk toch wel het laatste....
Locatie uitzendingen vind ik vaak niet zo heel bijzonder m.u.v. Lowlands/Pinkpop etc. Verwacht ook niet een heleboel drukte. Dit topic zal nog wel volkomen en het nieuwe topic ook voor een groot deel. Hopelijk blijft Fok! wel een beetje snel tussen 19:00 - 22:00, maar ik heb zo mijn twijfels gezien de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat het er 1, hooguit 2 worden, aangezien er vandaag geen webcam bij is en dat scheelt vaak nogal in het aantal posts.
Ik zie sowieso veel badeenden de laatste tijd. Heeft Michiel een rage ontketend of zag hij een badeend-mania opkomen en was hij erbij voordat het een rage werd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:56 schreef Sirolf het volgende:
Logo van het lokale radiostation hier in de gemeente:
[ afbeelding ]
Zouden ze veel naar Michiel luisteren...?![]()
Er hangen trouwens ook posters met dat eendje in een grote plas met water in Hoofddorp.
Schud terugquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:08 schreef -Hans- het volgende:
Shake hands with Glacier.![]()
Oeh! Lightning crashes
Het gaat nog een uurtje door hoor, met de 90s megamix met Corné Klijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo sluiten ze de 90SR week met het zelfde nummer als ze het opende.lieve 90's...
Ik heb er gelijk een MetMichiel In Badeend bijgevraagd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
@ Tinuzzzz: Ik wel =D
Je moet ook niet hetzelfde doen met je computer als Webhawkjuh met z'n badeend...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:05 schreef Marc63 het volgende:
Lol... net de YouTube filmpjes van MetMichiel afgelopen woensdag teruggekeken. Je mist heel wat als je een paar dagen zonder computer zit...
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:05 schreef Marc63 het volgende:
Lol... net de YouTube filmpjes van MetMichiel afgelopen woensdag teruggekeken. Je mist heel wat als je een paar dagen zonder computer zit...
Kant-en-klare radioprogramma's, zo uit het blik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:11 schreef -Hans- het volgende:
Corne van een bandje.. je hoort het altijd direct aan het ingeblikte geluid.
Ben benieuwd naar de mix
Veel !quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
3FM 90s Request MetMichiel - Bloodhound Gang
3FM 90s Request MetMichiel Raggende Mannen.
Even opwarmen en smullen maar! de eerste happen smaken in elk geval erg goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:12 schreef Sirolf het volgende:
Kant-en-klare radioprogramma's, zo uit het blik!
Met dat brakke gedoe van de laatste tijd had ik die neiging wel. En dan Acer ook nog eens moeilijk doen over een fatsoenlijk antwoord geven op mijn vraag hoe ik mijn laptop kon opsturen (kostte me 4 mails en evenveel weken voordat ik eindelijk duidelijkheid kreeg). Nu maar hopen dat de technici wat sneller zijn dan de mensen bij de helpdesk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je moet ook niet hetzelfde doen met je computer als Webhawkjuh met z'n badeend...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:13 schreef MadSteven het volgende:
A ha. Okee... Neem ik eh... binnenkort door. Tijdens 3voor12 XL of zo?!?
Wees blij dat we je niet aanklagen voor dierenmishandelingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Over 3 jaar hebben jullie het nog over mijn eend hé?
Ik zie het al in de krant staan ja...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wees blij dat we je niet aanklagen voor dierenmishandeling
niet kunnen vinden....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is er een tracklisting?
Je vergeet de reclame! Maar toch...quote:
De reclame telt ook mee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je vergeet de reclame! Maar toch...
Je smeet met eendjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zie het al in de krant staan ja...
Mijn verweer in de rechtbank: Maar.. het was een ongeluk![]()
Ik wel iigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft iedereen al stickers besteld?
IK LIET HEM VALLEN! (2 meter verticaal en toen 10 meter horizontaal)quote:
Moet je morgen ofzo even hierop klikken:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:48 schreef Piles het volgende:
Als leek op 3fm-gebied, is die mix ook later terug te luisteren?
Je bedoelt denk ik andersomquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
IK LIET HEM VALLEN! (2 meter verticaal en toen 10 meter horizontaal)
Euh... ja dat!quote:
Komt hij niet in de "niet bestaande"podcast map te staan dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Piles het volgende:
Tinuzzz_Talpa en MadSteven: Thanks
Heeft zo z'n voordelen, publieke omroep
Uiteraard. Weg met die pepernoten tot Sinterklaas er is!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft iedereen al stickers besteld?
Nee, alleen de BNN-dir doet het volgens mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Komt hij niet in de "niet bestaande"podcast map te staan dan?
Da's nog de oude hostquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Nee, alleen de BNN-dir doet het volgens mij.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
Wat? Wietplantage? Hier in de buurt?
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
JEZUS wat een verbinding zeg! over een 56kbps verbinding ofzo?
Jammer dat zijn nieuwe plaat niet gedraaid werd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:07 schreef Impry het volgende:
Mika is dan wel weer ff lekker na zo'n week!
Het geluid is gewoon kut.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:08 schreef Broekie het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het geluid zo slecht?
Ik heb vandaag slechtere (test-)uitzendingen gehoord...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:08 schreef Broekie het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het geluid zo slecht?
Klinkt alsof de lage tonen iets clippen.
Altijd al beter dan Grace Kellyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jammer dat zijn nieuwe plaat niet gedraaid werd.
Daarom was het ook een test uitzendingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag slechtere (test-)uitzendingen gehoord...![]()
Ik kom ook op mn uitspraak terug...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daarom was het ook een test uitzending.
En ondanks dat die inderdaad niet al te best klonk, was dat naar mijn mening beter dan dit...
Ik stap over op de TV, dit klinkt echt voor geen meter zo.
Mjah ach, een uitzending doen vanaf een vreemde locatie is altijd moeilijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:12 schreef Impry het volgende:
TeringDit is toch geen Publieke Omroep-waardige kwaliteit
In de nieuwe baggerlayout is het geen probleem!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hm... Ik moet eens aan de layout gaan denken!
Oh, een testuitzending van een niet nader te noemen Radiostation In Oprichting van een niet nader te noemen opleiding van een niet nader te noemen Hogeschool.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens... Wat voor testuitzending?
PM Maar! (aub, ik ben eigenlijk toch wel benieuwd)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, een testuitzending van een niet nader te noemen Radiostation In Oprichting van een niet nader te noemen opleiding van een niet nader te noemen Hogeschool.
En nee Marc63, je gaat het linkje niet posten!
(Anders haal ik namelijk gewoon de file offline)
Dat linkje posten... is niet grappig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, een testuitzending van een niet nader te noemen Radiostation In Oprichting van een niet nader te noemen opleiding van een niet nader te noemen Hogeschool.
En nee Marc63, je gaat het linkje niet posten!
(Anders haal ik namelijk gewoon de file offline)
Gerard heeft meer bas in z'n stem, dus daardoor beter te horen gok ik zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef Feivel1 het volgende:
Echt een galmbak.
Het klinkt wel vet.
Ondanks horen we Gerard wel beter dan Michiel.
Kennelijk moet Michiel dus ook maar aan de siquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard heeft meer bas in z'n stem, dus daardoor beter te horen gok ik zo.
Heeft totaal geen nut. Het is slechts bedoeld voor enkele mensen die het wat aan gaat en ik betwijfel of ik daar zelf wel toe behoor. Maar als er naar mn mening gevraagd wordt dan geef ik die natuurlijk wel ff.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
PM Maar! (aub, ik ben eigenlijk toch wel benieuwd)
Ik vind een megafoon toch nét wat effectiever...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kennelijk moet Michiel dus ook maar aan de siga
ret
ten
Kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind een megafoon toch nét wat effectiever...
Ik, aan mn:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie wil er de groeten doen?
ALERT! 538-fan ALERT!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:32 schreef Qunix het volgende:
Tros momenten.......... Lijkt Midden In De Nacht Rick wel
Naäpers
Een miljoen en dat wast.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
538? Daar kun je toch een miljoen verdienen?
Nee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kun je nu ook niet SMS-en of bellen naar de 3FM-studio kantine?
Orson - Ain't No Partyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoe heet dit nummert nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |