quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geluidstuin.
Qua sound eigenlijk meer een jaren 80 plaat vind ikquote:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:13 schreef Sirolf het volgende:
In het volgende topic zal het '90's @'-voorvoegsel weer zijn verdwenen gok ik zo.
Lekker bij de buurvrouw douchen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:21 schreef -Hans- het volgende:
Fuck ! geiser is kapot en het wordt pas maandagmiddag (mits we geluk hebben) voordat 'ie het weer doet. Wordt dus lekker douchen met koud water.![]()
26quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:28 schreef Qunix het volgende:
Zojuist was er een bommelding hierwe moesten even naar buiten
Bij welke nummer zijn we nu?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoop dat onze geiser ooit nog eens kapot gaat
Kan ik met bij m'n buurmeisje in bad
*Silent belt aan:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn buurmeisje is 17, die speelt niet meer met badeendjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*Silent belt aan:
"Hallo, wil je met mijn badeendje spelen?"
Badeendje was natuurlijk beeldsprakerig bedoeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 17, die speelt niet meer met badeendjes![]()
Ik ben 23, kan wel toch![]()
![]()
hahaha !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
'k heb in de OP op 3FM Fan iig alvast de originele footer image er weer in geslingerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:13 schreef Sirolf het volgende:
In het volgende topic zal het '90's @'-voorvoegsel weer zijn verdwenen gok ik zo.
Dat kunnen we natuurlijk alleen maar beoordelen aan de hand van foto's. Van haar dan wel te verstaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is 17, die speelt niet meer met badeendjes![]()
Ik ben 23, kan wel toch![]()
![]()
Bij mij ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
Bij mij draait ze ook met de klok mee hoor.
all I need![]()
*bookmarkt*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Beth.
http://www.bethhirsch.com/music.htm
Ik kan me niet voorstellen dat je haar níet met de klok mee ziet draaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
all I need![]()
bij mij draait ze echt de andere kant opquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je haar níet met de klok mee ziet draaien
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je haar níet met de klok mee ziet draaien
Of zou TheVulture teveel hebben gedronken ?quote:
Ik heb net nog eens zitten kijken, in het begin met de klok mee en daarna ineens tegen de klok inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Of zou TheVulture teveel hebben gedronken ?
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net nog eens zitten kijken, in het begin met de klok mee en daarna ineens tegen de klok in
quote:
Ze draaide bij mij alleen heel even tegen de klok ik toen ik er perongeluk vanuit m'n ooghoek naar keek. Maar toen ik dat doorhad draaide ze alweer met de klok mee omdat ik me er op concentreerde...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
all I need![]()
Ha Nijmegen! Veel plezier vanavond!quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze draaide bij mij alleen heel even tegen de klok ik toen ik er perongeluk vanuit m'n ooghoek naar keek. Maar toen ik dat doorhad draaide ze alweer met de klok mee omdat ik me er op concentreerde...
uuhm apart! 't lukt mij echt niet om haar anders te zien dan dat ze met de klok draait. Zal het zometeen eens met een frisse blik checken en misschien zie ik het dan ook wel anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze draaide bij mij alleen heel even tegen de klok ik toen ik er perongeluk vanuit m'n ooghoek naar keek. Maar toen ik dat doorhad draaide ze alweer met de klok mee omdat ik me er op concentreerde...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat kunnen we natuurlijk alleen maar beoordelen aan de hand van foto's. Van haar dan wel te verstaan.
Het wisselt bij mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
Bij mij draait ze ook met de klok meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:48 schreef -Hans- het volgende:
dit al gezien ?
all I need![]()
Het lijkt me dat er wel een megahit is voor volgende week jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer komt de Megahit?
Of is dat deze week weer niet?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:01 schreef Glacier het volgende:
Even een goeie indruk maken: binnenkomen met een kwartetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |