Shake hands with Glacier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bij mij draait ze ook met de klok mee
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:14 schreef -Hans- het volgende:
Yes! Wonderwall![]()
Keihard meezingen hiero
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:14 schreef -Hans- het volgende:
Yes! Wonderwall![]()
Keihard meezingen hiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen *braak*
Sander *braak*
Met hun semi-intellectuele hoor-mij-es-alles-weten-maar-eigenlijk-lees-ik-alles-van-Wikipedia-voor-gewauwel![]()
.
Wat? Edwin Evers vanavond op de radio?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Niet allemaal van dat gelach om niets en overdreven gedoe
Jij vindt dit gezelligquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Coen!
Sander!
Gezellig radio, dat is het! Niet allemaal van dat gelach om niets en overdreven gedoe wat er vanavond weer is (hiermee trap ik veel mensen op hun teentjes, maar dat is mijn mening he)
Ik denk dat die in Ekstra Weekend bekend wordt gemaakt, aangezien ze 'm dan ook weer mogen draaien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wanneer komt de Megahit?
Of is dat deze week weer niet?![]()
Jij vind Ekstra Weekend kut?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Gezellig radio, dat is het! Niet allemaal van dat gelach om niets en overdreven gedoe wat er vanavond weer is (hiermee trap ik veel mensen op hun teentjes, maar dat is mijn mening he)
Daar vind ik het de laatste tijd wel steeds meer op gaan lijken met onze vrienden Veenstra/Ekdom, het begint allemaal wel heel erg veel hetzelfde te worden met het draaiboek, schreeuwen van de namen, lachen alsof dat de 10 beste cabaretiers van NL in de studio staan terwijl het allemaal wel meevalt, etc..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Edwin Evers vanavond op de radio?
quote:
Iemand die C & S gezellig vindt en Ekstra Weekend kut kun je per definitie niet serieus nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij vind Ekstra Weekend kut?
Ik ben het niet met je eens, maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Impry het volgende:
Coen!
Sander!
Ik gok dat die plaat volgende maand nog wel een keer voorbij zal komen, als er iemand op de verbanden-toer is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
Zo, ook weer overleefd. Dat vreselijk dramatische "november rain".
Ik mag het soms wel, het zeuren op elkaar (waarna je ze op de webcam volop ziet lachen) kan ik niet uitstaan. Als je je daar aan ergert begrijp ik dat volop, maar de algemene sfeer in het programma en de omgang met gasten is wat meer mijn humorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef Sirolf het volgende:
Wat vind je dan van het afzeiken dat C&S vaak doen? Dat vind ik nog wel het irritantste.
True.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het walgelijk dat ze bijvoorbeeld op maandag iemand in de studio uitnodigen of opbellen die ze vervolgens op dinsdag volledig gaan zitten afzeiken terwijl ze in het gezicht aardig tegen die lui zitten te doen...zo makkelijk... Goeie voorbeelden hiervan zijn Froukje de Both, Mart Smeets... ik vind het walgelijk makkelijke radio...als je ballen hebt bel je Mart Smeets op en zeg je rechtstreeks in zijn gezicht wat je van 'm vindt... maar toen ze hem aan de lijn hadden was het "Ja mijnheer Smeets, oh mijnheer Smeets wat weet u toch veel"quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik mag het soms wel, het zeuren op elkaar (waarna je ze op de webcam volop ziet lachen) kan ik niet uitstaan. Als je je daar aan ergert begrijp ik dat volop, maar de algemene sfeer in het programma en de omgang met gasten is wat meer mijn humor
Ik zie het al gebeuren in een interview met een van die twee "Wat is uw grootste inspirator?", en dan als antwoord ene Robert J....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat ze bijvoorbeeld op maandag iemand in de studio uitnodigen of opbellen die ze vervolgens op dinsdag volledig gaan zitten afzeiken terwijl ze in het gezicht aardig tegen die lui zitten te doen...zo makkelijk... Goeie voorbeelden hiervan zijn Froukje de Both, Mart Smeets... ik vind het walgelijk makkelijke radio...als je ballen hebt bel je Mart Smeets op en zeg je rechtstreeks in zijn gezicht wat je van 'm vindt... maar toen ze hem aan de lijn hadden was het "Ja mijnheer Smeets, oh mijnheer Smeets wat weet u toch veel"
Veeeeeel te vaak gehoord inderdaad ( al blijft het wel een bijzondere plaat ).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
correctie: behalve deze danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef TheVulture het volgende:
Welk lijstje je ook maakt, het zijn altijd dezelfde juweeltjes die bovenaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |