Wat is er?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
OMG!
Uhm. Ja?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, jij vond "wiggle wiggle" wel een klassieker?
Zijn er wel, maar vanwege gezeik met de Buma/Stemra wordt er niet meer naar gelinked. Oftewel, officiëel zijn ze niet meer publiek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de uitzendingen van 3fm eigenlijk online nog terug te luisteren? Losse fragmentjes van bijvoorbeeld Giel en Paul Rabbering kan ik wel vinden, maar hele uitzendingen niet.
Hoi Glacierquote:
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de uitzendingen van 3fm eigenlijk online nog terug te luisteren? Losse fragmentjes van bijvoorbeeld Giel en Paul Rabbering kan ik wel vinden, maar hele uitzendingen niet.
* WheeleE voelt zich nu net zo blond als ie isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandag
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandag
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm. Ja?
't is toch uit de 90s?
Smaken verschillen...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weer genieten met onze Latino-nicht uit de 90's, of nie dan!
Dat volstaat. Ik wil vanavond of morgen de uitzending van Paul Rabbering nog ff terug luisteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terug
ik ga je ff een PM sturenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terug
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Vind ik knap, maar ga je gangquote:
Mail it is thenquote:
Ik kan me nog herinneren bij het uitkomen van deze plaat dat Corné Klijn voorspelde dat RNB alleen maar groter zou gaan worden. Ik dacht van NOOoooooo, mijn dance wat doe je...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Fugees - Killing me softly
Ik had vroeger een schijthekel aan RnB en hiphop (tja ik was zo'n metalhead met oogkleppen voorIs nu totaaaaaaaal anders gelukkig)...Maar wat een prachtig nummer
Ik vind het een naar nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Fugees - Killing me softly
Ik had vroeger een schijthekel aan RnB en hiphop (tja ik was zo'n metalhead met oogkleppen voorIs nu totaaaaaaaal anders gelukkig)...Maar wat een prachtig nummer
godver man, 2 uur hakkuh, niet dit soort troep erdoorheenquote:
Dat was te verwachten, vorig jaar was dat ook al zo. Ik denk dat je op dit tijdstip (overdag) gewoon geen idioot afwijkend formaat mag maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Qunix het volgende:
Weer geen alleen maar hardcore dus
Jammer![]()
Had ik ook niet van je verwachtquote:
Je snapt dat het liedje sarcastisch en over the top is bedoelt he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik ook niet van je verwacht
Genesis...tsja ik heb er weinig mee...t'is een goeie band, maar het doet me weinig...sowieso erger ik me aan die stem voornamelijk in dit nummer
En alleen al "Jesus he knows me" vind ik toch net iets te zoetsappig
Touch the screen.. Touch the screen !!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je snapt dat het liedje sarcastisch en over the top is bedoelt he?is niet zoetsappig bedoelt
Opzich wel grappig steedsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik ook niet van je verwacht
Genesis...tsja ik heb er weinig mee...t'is een goeie band, maar het doet me weinig...sowieso erger ik me aan die stem voornamelijk in dit nummer
En alleen al "Jesus he knows me" vind ik toch net iets te zoetsappig
De clip alleen al is hilarisch met die jaren 70 pakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Touch the screen.. Touch the screen !!
![]()
ja, die moet je er wel even bij denkenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie ineensAlicia Silverstone
en
Liv Tyler
in m'n gedachten verschijnen
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je snapt dat het liedje sarcastisch en over the top is bedoelt he?is niet zoetsappig bedoelt
Behalve dan "James Brown Is Still Alivequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oude zooi van Elstak, van mij mogen ze
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoorde ik net 'Say what you want' van Texas, draaien ze die baggerversie met die blaat-aap er in
Eej niet bitsjen over pearl jam he, beste band ter wereldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Pearl Jam achtige muziek tussendoor
I know... enigszins herontdekt laatste jaren...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eej niet bitsjen over pearl jam he, beste band ter wereld
Dit nummer zal je dan ook raken in je hart. WAT een troep.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eej niet bitsjen over pearl jam he, beste band ter wereld
Goed gezien cossie, hoe durven zequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit nummer zal je dan ook raken in je hart. WAT een troep.
braafquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
I know... enigszins herontdekt laatste jaren...
In de jaren 90 vond ik het juist niks.. maar nu![]()
En dan "I'm still hardcore" zingen over zo'n pipo de clown-beatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goed gezien cossie, hoe durven ze
Tja, op zich moet ik best even grinniken als ik het op de radio hoor, maar langer dan 5 minuten hoef ik het niet aan te horen. Het hoort nu eenmaal bij de jaren 90 en ook bij de Nederlandsche cultuurgeschiedenis of we het nu willen of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef cosmick het volgende:
[..]. "Yo Yo". Texas vind ik wel een leuke band, maar dit is idd toch wel erg jammer.
Wat vind jij van die zogenaamde "hardcore"?
Ik vind het ook niet leukquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Hallo dit is geen happy hardcore waarom doen ze steeds ander soort stijlen er doorheen
En ieder uur dezelfde postquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk
Wel GIEL met 3 uur lang 1 plaat en niet eens 2 uur lang verschillende happy hardcore nummers
Heerlijk die oude nummers van Elstak enzow..... hihi... wat un jeugdsentiment. (en zolang is het niet eens geleden hihi)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk
Wel GIEL met 3 uur lang 1 plaat en niet eens 2 uur lang verschillende happy hardcore nummers
House heeft hier niks meer mee te maken, hoor... Dat draai ik namelijk weer als club-dj. Nou, dat en electro(clash) vooral. En dan ook nog thuis, dat welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef purplerose het volgende:
jezus wat een sprookjes house liedje is dit
Ja, lachen was datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat programma vroegah op TMF: 'Hakkuhhhhh' ofzo? Dat vond ik wel komisch om te zien, al die stuiterende achterbuurtdebielen met die speedoogjes.
So far, I got this hatchbackquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe herkenbaar als '65 Impala bezitter:
I wish I had a rabbit in a hat with a bat
and a '64 Impala
Ja geniaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
So far, I got this hatchback
And everywhere I go, yo I gets laughed at.
Wat jij zegt idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:05 schreef Qunix het volgende:
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days![]()
ik sotnd weer even in de serverruimte... wat gebeurde er?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef ThaBrain het volgende:
-_- ik wil happy hardcore...niet deze muziek -_-
Ekdom kwam ff binnenzetten met het origineel van Wonderful Days uit 1970 ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sotnd weer even in de serverruimte... wat gebeurde er?
Wát een one-linersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:24 schreef Againzender het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Maar deze vind ik wel beter als die van net.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef ThaBrain het volgende:
weer geen happy hardcore *sigh*
zO Dat klonk heel schraal inderdaad...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef Againzender het volgende:
Wat een overgang Paul, nu Iris draaien
Vragen van kaliber appeltje-eitje...quote:
Ik heb de radio op -15 gezet en ik hoop dat Rabbering volgend jaar weer gewoon bij de ziekenomroep werktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een dat vandaag zeg
Wat een nostalgie
Ik word er helemaal vrolijk van
is weer eens wat anders dan een badradioquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Is beter dan een radio in je kut hebben
't Is Flamman. Ken je klassiekersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef Qunix het volgende:
FLAMMEN & ABRAXAS!!!!!
Ja,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is Flamman. Ken je klassiekers.
quote:
Nope, voor morgenavondquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha RW. Nog een lekker flesje wijn klaarliggen voor vanavond?
gek eigenlijk..... Ik ga lekker uit eten straks. Jammer alleen dat ik jaren 90 kneiters moet missen...quote:
Die moet ik dan toch nog maar even gaan terugluisteren dan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:20 schreef rubbereend het volgende:voor de uitzending van Paul Rabbering vandaag, prachtig
Tsja, heb een stukje C & S-show gehoord maar ze zaten een 14 jarig meisje een beetje in de zeik te nemen en toen ging de radio bij mij weer erg snel uit.quote:
zal ik thuis kijken, op deze pc heb ik geen geluidquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
Moi Maricha !![]()
Youtube: Rudy zong gisteren over de boxershort best lachen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, heb een stukje C & S-show gehoord maar ze zaten een 14 jarig meisje een beetje in de zeik te nemen en toen ging de radio bij mij weer erg snel uit.
Ik ben geslaagd met het winkelenquote:
Mogen we je daar niet mee feliciteren dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben geslaagd met het winkelenHad nieuwe laarzen nodig...
Kwam Toad in de stad tegen, zo klein is de wereld dus
Op een paar kleine schoonheidsfoutjes na wel weer erg leuk gedaan. " Kom maar broekje, Rudy zoekt je "quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Maricha het volgende:
zal ik thuis kijken, op deze pc heb ik geen geluid
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mogen we je daar niet mee feliciteren dan?
Het is mij nog nooit geluktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef MutZ het volgende:
[..]Gebeurt zelden dat het zo snel lukt
Wat dacht je van Dingetje met Kaplaarzenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef Cee het volgende:
Feli Mutz!Had je Paolo Nutini met New Shoes moeten aanvragen maar ja, jaren '90 he...
Ik ben ook even een uurtje van de partij.
Goh, hebben ambtenaren ook MP3tjes?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is dan wel ambtenaar, maar werkt best hard hoor
Rednex
"De kaplaarzen"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van Dingetje met Kaplaarzen
quote:
Bewijs dat het goed verdiend, dat dan weer welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Zelfs Ipods en flitsende mobieltjes met teveel toeters en bellen, maar dan praat je wel over de wat jongere lichting ambtenaren.
Ik heb hier ook nog 'de rode schoentjes' en 'de stukgedanste schoentjes' liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja! Kaplaarzen! Fijne, rubberen kaplaarzen!
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:21 schreef Cee het volgende:
Feli Mutz!Had je Paolo Nutini met New Shoes moeten aanvragen maar ja, jaren '90 he...
Ik ben ook even een uurtje van de partij.
zoooooooooo meezing baarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:33 schreef Cee het volgende:
Oooeeeeh N-Trance, Set you free, deze is zooooooooo
Superman Lovers - Starlightquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga ook nog even een requestje verzinnen, aangezien ik niet weer Mr. Oizo wil gaan herhalen.
Jij wil jezelf niet herhalen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga ook nog even een requestje verzinnen, aangezien ik niet weer Mr. Oizo wil gaan herhalen.
fijn om te horen! Graag gedaanquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef Egamer het volgende:
Maricha en Michiel, nog bedankt voor het concert van Air Traffic, afgelopen vrijdag! Het was echt super, ze speelden fantastisch, nogmaals bedankt dat ik op de gastenlijst stond.
I love the MetMichielinbathduckiesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Is er in de 90s niet toevallig een hitje geweest met iets over eendjes?
BadEend Request zeg maar
http://www.musicsonglyric(...)klikeaducklyrics.htmquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
BadEend Request zeg maar
CB Milton met Send me an Angel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
BadEend Request zeg maar
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
CB Milton met Send me an Angel.
Als je heeeeeel goed luistert, zingt ie namelijk
"Send me an eeeendje
set me free"
I Want A New Duckquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:45 schreef Broekie het volgende:
BadEend Request zeg maar
En daar is ie!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
Geef mij Weather With You van Crowded House maar
Daarom woon ik ergens in Groningen, heb nooit last van vervelende DJ'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Die promo!
"Ja schat, da's die Veenstra van hiernaast weer..."
Zo klinkt het echt jaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:04 schreef Cee het volgende:
The Sign! Heb ik het cd-singletje van!
Oi saw the soign!
Heb ik ook nog liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:04 schreef Cee het volgende:
The Sign! Heb ik het cd-singletje van!
Oi saw the soign!
jij bent ook heameauquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, veel liedjes zing ik van begin tot eind mee.
Michiel is werkelijk heel erg tijdens de 90's week merk ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef Broekie het volgende:
Ahhh, wat lief, Michiel zingt Maricha toe.
En ze neemt het nu nog op ook
Ik dacht dat ik de enige 3FM-homo wasquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dik de enige 3FM-homo was
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige van die liedjes van die boybands best te pruimen vond... Ik heb No Matter What aangevraagdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
TheVulture, held.![]()
Ik denk dat ik morgen *NSYNC aan ga vragen.![]()
quote:
Ik kende de tekst lang niet zo goed als Michiel...... maar heb wel hard meegezongenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel goed, Maricha, gewoon stil blijven zitten![]()
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik kende de tekst lang niet zo goed als Michiel...... maar heb wel hard meegezongen
Gefeliciteerd!quote:
Ik heb de helft van de jaren '90 gespendeerd aan het achterna zitten van boybandjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sommige van die liedjes van die boybands best te pruimen vond... Ik heb No Matter What aangevraagd
Inmiddels heb ik daar best wel spijt van eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Broekie het volgende:
Ga gerust je gang, ik heb geen stream recorder aan staan dus van mij heb je in ieder geval niets te vrezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |