Wat is er?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
OMG!
Uhm. Ja?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, jij vond "wiggle wiggle" wel een klassieker?
Zijn er wel, maar vanwege gezeik met de Buma/Stemra wordt er niet meer naar gelinked. Oftewel, officiëel zijn ze niet meer publiek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de uitzendingen van 3fm eigenlijk online nog terug te luisteren? Losse fragmentjes van bijvoorbeeld Giel en Paul Rabbering kan ik wel vinden, maar hele uitzendingen niet.
Hoi Glacierquote:
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de uitzendingen van 3fm eigenlijk online nog terug te luisteren? Losse fragmentjes van bijvoorbeeld Giel en Paul Rabbering kan ik wel vinden, maar hele uitzendingen niet.
* WheeleE voelt zich nu net zo blond als ie isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandag
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandag
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm. Ja?
't is toch uit de 90s?
Smaken verschillen...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weer genieten met onze Latino-nicht uit de 90's, of nie dan!
Dat volstaat. Ik wil vanavond of morgen de uitzending van Paul Rabbering nog ff terug luisteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terug
ik ga je ff een PM sturenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terug
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Vind ik knap, maar ga je gangquote:
Mail it is thenquote:
Ik kan me nog herinneren bij het uitkomen van deze plaat dat Corné Klijn voorspelde dat RNB alleen maar groter zou gaan worden. Ik dacht van NOOoooooo, mijn dance wat doe je...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Fugees - Killing me softly
Ik had vroeger een schijthekel aan RnB en hiphop (tja ik was zo'n metalhead met oogkleppen voorIs nu totaaaaaaaal anders gelukkig)...Maar wat een prachtig nummer
Ik vind het een naar nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Fugees - Killing me softly
Ik had vroeger een schijthekel aan RnB en hiphop (tja ik was zo'n metalhead met oogkleppen voorIs nu totaaaaaaaal anders gelukkig)...Maar wat een prachtig nummer
godver man, 2 uur hakkuh, niet dit soort troep erdoorheenquote:
Dat was te verwachten, vorig jaar was dat ook al zo. Ik denk dat je op dit tijdstip (overdag) gewoon geen idioot afwijkend formaat mag maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:10 schreef Qunix het volgende:
Weer geen alleen maar hardcore dus
Jammer![]()
Had ik ook niet van je verwachtquote:
Je snapt dat het liedje sarcastisch en over the top is bedoelt he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik ook niet van je verwacht
Genesis...tsja ik heb er weinig mee...t'is een goeie band, maar het doet me weinig...sowieso erger ik me aan die stem voornamelijk in dit nummer
En alleen al "Jesus he knows me" vind ik toch net iets te zoetsappig
Touch the screen.. Touch the screen !!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je snapt dat het liedje sarcastisch en over the top is bedoelt he?is niet zoetsappig bedoelt
Opzich wel grappig steedsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik ook niet van je verwacht
Genesis...tsja ik heb er weinig mee...t'is een goeie band, maar het doet me weinig...sowieso erger ik me aan die stem voornamelijk in dit nummer
En alleen al "Jesus he knows me" vind ik toch net iets te zoetsappig
De clip alleen al is hilarisch met die jaren 70 pakkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:18 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Touch the screen.. Touch the screen !!
![]()
ja, die moet je er wel even bij denkenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie ineensAlicia Silverstone
en
Liv Tyler
in m'n gedachten verschijnen
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je snapt dat het liedje sarcastisch en over the top is bedoelt he?is niet zoetsappig bedoelt
Behalve dan "James Brown Is Still Alivequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oude zooi van Elstak, van mij mogen ze
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hoorde ik net 'Say what you want' van Texas, draaien ze die baggerversie met die blaat-aap er in
Eej niet bitsjen over pearl jam he, beste band ter wereldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Pearl Jam achtige muziek tussendoor
I know... enigszins herontdekt laatste jaren...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eej niet bitsjen over pearl jam he, beste band ter wereld
Dit nummer zal je dan ook raken in je hart. WAT een troep.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eej niet bitsjen over pearl jam he, beste band ter wereld
Goed gezien cossie, hoe durven zequote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit nummer zal je dan ook raken in je hart. WAT een troep.
braafquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:37 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
I know... enigszins herontdekt laatste jaren...
In de jaren 90 vond ik het juist niks.. maar nu![]()
En dan "I'm still hardcore" zingen over zo'n pipo de clown-beatquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goed gezien cossie, hoe durven ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |