Wat is er?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
OMG!
Uhm. Ja?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, jij vond "wiggle wiggle" wel een klassieker?
Zijn er wel, maar vanwege gezeik met de Buma/Stemra wordt er niet meer naar gelinked. Oftewel, officiëel zijn ze niet meer publiek.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de uitzendingen van 3fm eigenlijk online nog terug te luisteren? Losse fragmentjes van bijvoorbeeld Giel en Paul Rabbering kan ik wel vinden, maar hele uitzendingen niet.
Hoi Glacierquote:
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Zijn de uitzendingen van 3fm eigenlijk online nog terug te luisteren? Losse fragmentjes van bijvoorbeeld Giel en Paul Rabbering kan ik wel vinden, maar hele uitzendingen niet.
* WheeleE voelt zich nu net zo blond als ie isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandag
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
onder uitzending gemist op de 3FM zite staat toch nog wel wat?
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/maandag
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:43 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uhm. Ja?
't is toch uit de 90s?
Smaken verschillen...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weer genieten met onze Latino-nicht uit de 90's, of nie dan!
Dat volstaat. Ik wil vanavond of morgen de uitzending van Paul Rabbering nog ff terug luisteren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terug
ik ga je ff een PM sturenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zijn alleen niet altijd even up to date, en gaan maar een paar dagen terug
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:55 schreef WheeleE het volgende:
Vind ik knap, maar ga je gangquote:
Mail it is thenquote:
Ik kan me nog herinneren bij het uitkomen van deze plaat dat Corné Klijn voorspelde dat RNB alleen maar groter zou gaan worden. Ik dacht van NOOoooooo, mijn dance wat doe je...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Fugees - Killing me softly
Ik had vroeger een schijthekel aan RnB en hiphop (tja ik was zo'n metalhead met oogkleppen voorIs nu totaaaaaaaal anders gelukkig)...Maar wat een prachtig nummer
Ik vind het een naar nummerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Fugees - Killing me softly
Ik had vroeger een schijthekel aan RnB en hiphop (tja ik was zo'n metalhead met oogkleppen voorIs nu totaaaaaaaal anders gelukkig)...Maar wat een prachtig nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |