Tja, op zich moet ik best even grinniken als ik het op de radio hoor, maar langer dan 5 minuten hoef ik het niet aan te horen. Het hoort nu eenmaal bij de jaren 90 en ook bij de Nederlandsche cultuurgeschiedenis of we het nu willen of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:33 schreef cosmick het volgende:
[..]. "Yo Yo". Texas vind ik wel een leuke band, maar dit is idd toch wel erg jammer.
Wat vind jij van die zogenaamde "hardcore"?
Ik vind het ook niet leukquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Hallo dit is geen happy hardcore waarom doen ze steeds ander soort stijlen er doorheen
En ieder uur dezelfde postquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk
Wel GIEL met 3 uur lang 1 plaat en niet eens 2 uur lang verschillende happy hardcore nummers
Heerlijk die oude nummers van Elstak enzow..... hihi... wat un jeugdsentiment. (en zolang is het niet eens geleden hihi)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk
Wel GIEL met 3 uur lang 1 plaat en niet eens 2 uur lang verschillende happy hardcore nummers
House heeft hier niks meer mee te maken, hoor... Dat draai ik namelijk weer als club-dj. Nou, dat en electro(clash) vooral. En dan ook nog thuis, dat welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef purplerose het volgende:
jezus wat een sprookjes house liedje is dit
Ja, lachen was datquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat programma vroegah op TMF: 'Hakkuhhhhh' ofzo? Dat vond ik wel komisch om te zien, al die stuiterende achterbuurtdebielen met die speedoogjes.
So far, I got this hatchbackquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Hoe herkenbaar als '65 Impala bezitter:
I wish I had a rabbit in a hat with a bat
and a '64 Impala
Ja geniaalquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
So far, I got this hatchback
And everywhere I go, yo I gets laughed at.
Wat jij zegt idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:05 schreef Qunix het volgende:
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days![]()
ik sotnd weer even in de serverruimte... wat gebeurde er?quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef ThaBrain het volgende:
-_- ik wil happy hardcore...niet deze muziek -_-
Ekdom kwam ff binnenzetten met het origineel van Wonderful Days uit 1970 ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sotnd weer even in de serverruimte... wat gebeurde er?
Wát een one-linersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:24 schreef Againzender het volgende:
It's nice to be important, but it's more important to be nice
Maar deze vind ik wel beter als die van net.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef ThaBrain het volgende:
weer geen happy hardcore *sigh*
zO Dat klonk heel schraal inderdaad...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:36 schreef Againzender het volgende:
Wat een overgang Paul, nu Iris draaien
Vragen van kaliber appeltje-eitje...quote:
Ik heb de radio op -15 gezet en ik hoop dat Rabbering volgend jaar weer gewoon bij de ziekenomroep werktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een dat vandaag zeg
Wat een nostalgie
Ik word er helemaal vrolijk van
is weer eens wat anders dan een badradioquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
Is beter dan een radio in je kut hebben
't Is Flamman. Ken je klassiekersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:54 schreef Qunix het volgende:
FLAMMEN & ABRAXAS!!!!!
Ja,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is Flamman. Ken je klassiekers.
quote:
Nope, voor morgenavondquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha RW. Nog een lekker flesje wijn klaarliggen voor vanavond?
gek eigenlijk..... Ik ga lekker uit eten straks. Jammer alleen dat ik jaren 90 kneiters moet missen...quote:
Die moet ik dan toch nog maar even gaan terugluisteren dan...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:20 schreef rubbereend het volgende:voor de uitzending van Paul Rabbering vandaag, prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |