ik ook en ook nog aantal vinylquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaan we samen, ik had een heuse originele cassette![]()
Ofcourse!quote:
Das wel minder..over een paar maanden ook nog?quote:
Ik heb schijt aan iedereen op me werk... Morgen staat hij op hoog volume!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Busje komt zo
Dat ik die nog ooit eens op 3FM zou horen
Zo jammer dat ik hakkûhdag morgen niet kan luisteren
Ik heb een paar jaar geleden Joey nog ontmoet toen ie op Broadway speelde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ook en ook nog aantal vinylplakboeken vol met plaatjes
ze hadden ook een fotoboek uitgegeven, die heb ik uiteraard ook
Donnie was de lekkerste
quote:
ja dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen DJ Paul, Life is like a dance?! dat zou vet zijn
Hey pascal, jij hier?quote:
je kunt de stream toch terugluisterenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef Timo20 het volgende:
Busje komt zo
Dat ik die nog ooit eens op 3FM zou horen
Zo jammer dat ik hakkûhdag morgen niet kan luisteren
Chronische knie klachten en drie operatie`s verder aan de linker knie. Dus jammer genoeg ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Das wel minder..over een paar maanden ook nog?
Want ik was niet van plan de sneeuw weg te laten smelten
* Glacier gaat zo slapen
Moet ik ook tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt de stream toch terugluisteren![]()
Ja idd ja, zag hem opeens voorbij komen schuiven in boston public als leraarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden Joey nog ontmoet toen ie op Broadway speelde.![]()
Jongen is goed opgedroogd!![]()
Nee, dat is my name is the Lord. Met die sample van PulpFiction...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Mensen Kevin is in het huis
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DJ Paul woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
LIFE IS LIKE A DANCE !!!!!!!!!!!
De beste plaat van hem, imo dan![]()
Ik weet niet waarom, maar jouw nickname linkte ik aan mannelijk. Maar je bent een vrouw en woont nog om de hoek ook... (ik denk, ik meld het even...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden Joey nog ontmoet toen ie op Broadway speelde.![]()
Jongen is goed opgedroogd!![]()
Heel vet idd !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Nee, dat is my name is the Lord. Met die sample van PulpFiction...![]()
Aiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Chronische knie klachten en drie operatie`s verder aan de linker knie. Dus jammer genoeg ja.
Maar apres skyen mag ik wel....![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar jouw nickname linkte ik aan mannelijk. Maar je bent een vrouw en woont nog om de hoek ook... (ik denk, ik meld het even...)
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu pas in je profile dat je geen vrouw bent, wat ik wel dacht. Dus wat dat betreft zijn we allebei net zo'nkuiken.
![]()
Ik vond die clip in-der-tijd echt vetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:04 schreef Cee het volgende:
Sabotage! Speelden C&S ook al vandaag. Maar, blijft een goeie.
Rudy aan der studiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
check dit dan...
[ afbeelding ]
Alles is jaren '90 hieraan, van 't kapsel tot het dekbed tot het etui'tje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
check dit dan...
[ afbeelding ]
Kansloosquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
http://sites.3fm.nl/page/90s07_ringtonemixer
Kies - dj - Kies - Gerard die Lucht![]()
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef Qunix het volgende:
Het moet worden KLF - Last Train To Trance Central!!!!!!
Killer, papa was a rolling stone... (?)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte
Welke was het van Adamski?
Cee![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
http://sites.3fm.nl/page/90s07_ringtonemixer
Kies - dj - Kies - Gerard die Lucht![]()
Ben nu helemaal blij dat het KLF is gewordenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Killer, papa was a rolling stone... (?)
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben nu helemaal blij dat het KLF is geworden![]()
Maak jij er voor ook 1 open, hij is weer leeg...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier !![]()
Potverdikkie zeg wat zit ik te wachten op de uurafsluiter van uur 1 en uuropener van uur 2
Tuurlijk, rondje van de zaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Maak jij er voor ook 1 open, hij is weer leeg...![]()
Spelletje wat 3FM dus verzonnen heeft dus... Jammer... Kan ik wel beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
die intro hebben we niet zelf geproduceerd...wij hadden het nooit zo makkelijk gemaakt natuurlijk
'82... mooi jaar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
Volgens mij heb ik die nog op 7" ergens liggen, Snap!... Erg is dat als je beseft dat ik 1982 geboren ben
Het is nu alleen nog wachten op een dopingschandaal bij een radio-DJ.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Weer een doping schandaal. Nu bij een hardloopster... (Net op Ned 3)
`80quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef -Hans- het volgende:
Snap![]()
Trusten Qunix !![]()
[..]
'82... mooi jaar!
Die gaan we spammen. Die is idd leuk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:54 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens dat Mr. Oizo - Flat Beat nog niet langs is gekomen deze week. Is toch ook wel een gave plaat uit de 90s.
Niet zo piepen ik ben van 74quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef MadSteven het volgende:
Volgens mij heb ik die nog op 7" ergens liggen, Snap!... Erg is dat als je beseft dat ik 1982 geboren ben
Er wordt de hele week al foute muziek gedraaid, dus ik kijk er niet eens meer van op...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:56 schreef DJKoster het volgende:
Toch best wel fout..
I'm serious as cancer
when I say
rhythm is a dancer!
Wel een lekker nummertje![]()
Dan laat ik het zo staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:22 schreef -Hans- het volgende:
D.Rose ik heb de OP even in mijn reactie gezet, leuk voor de verandering![]()
OKquote:
Ik en mijn collega's (veel 20-25 jarigen) gaan morgenmiddag waarschijnlijk losquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt de hele week al foute muziek gedraaid, dus ik kijk er niet eens meer van op...
Ik zou in mijn OP Fipo kunnen roepen, maar ik verlaag me liever niet tot dat niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OK
In het kader van veel was fout in de jaren '90 zo ook de volgorde van de OP. Normaal bevat de eerste reactie de OP maar dat is nu reactie 2
Gelukkig dat je dat niet doet... beetje frontpage niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik zou in mijn OP Fipo kunnen roepen, maar ik verlaag me liever niet tot dat niveau
Hebben jullie ook nog oude fragmenten kunnen vinden van Rudy op lokale omroepen enzo? Dat zou helemaal leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze jonge god gaat jullie de komende 2 uur enterainen...[ afbeelding ]
Ja dus!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog oude fragmenten kunnen vinden van Rudy op lokale omroepen enzo? Dat zou helemaal leuk zijn.![]()
U wordt op uw wenken bediendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog oude fragmenten kunnen vinden van Rudy op lokale omroepen enzo? Dat zou helemaal leuk zijn.![]()
Ik, 27, probeer hetzelfde te doen: tussen het werken doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik en mijn collega's (veel 20-25 jarigen) gaan morgenmiddag waarschijnlijk los![]()
Het was vandaag al feest, de radio stond op een goed volume
Of ik lees eerst wat Hans zegt natuurlijk. Altijd eerst luisteren naar de man die het bier heeft gehaald.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Kevin is M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language definitief bij het grofvuil gezet? Al is het bedje van het Coldplay liedje ook wel geinig.
God put a smile upon your face van Coldplay?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is dat trompet fragmentje zojuist op de achtergrond. Ligt op het puntje, maar kom er niet op.
Ik dacht dat dat Mark Ronson Ft. The Daptone Horns - God Put A Smile Upon Your Face (of het origineel daarvan) was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is dat trompet fragmentje zojuist op de achtergrond. Ligt op het puntje, maar kom er niet op.
Idd ! http://www.youtube.com/watch?v=fLp3wbla8pIquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Mark Ronson Ft. The Daptone Horns - God Put A Smile Upon Your Face (of het origineel daarvan) was.
[edit]
't Is inderdaad de Mark Ronson-versie. Die is namelijk volledig instrumentaal.
Laatste slokken, glijden weer naar binnen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
God put a smile upon your face van Coldplay?
Litton-Lanehoop dat het lekker smaakt
Je wil mijn album? Maar die is nog helemaal niet uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
DR. Album, please !
Dat album moet ik toch eens gaan luisteren. (And u got sms van Richard... It`s my life)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
is die Mark Ronson versie. staat op zijn album Versions
Blijf je lang in deze reeks hangen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:14 schreef MadSteven het volgende:
Ach ja. Versions. Ook eens zien staan en gedacht "klinkt interessant", maar nooit aan toegekomen om te beluisteren en op Lowlands ook gemist. Nou ja, als Britpop-gek zou ik het eigenlijk zonder nadenken mee moeten nemen natuurlijk. Dus tja.
Ennuh, die ringtone mixer is inderdaad wel lekker prutsen. Wel jammer dat je er zelf weinig meer aan kan sleutelen verder, maar ja, muzikant/jinglemakers/remixers hebben altijd wel wat te zeiken daarover
Moet je eens in het 90 subforum kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is er naast de muziek ook zooo jaren 90?
(dj/ tv/ snacks ets)
Bestaat diequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je eens in het 90 subforum kijken
3x maal raden wat er deze week bezig is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bestaat die [ afbeelding ]
Ik dacht dat we dat 1x per jaar deden tijdens serious `90 request....
Is ook niet actief nu, maar je kunt er wel lezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bestaat die [ afbeelding ]
Ik dacht dat we dat 1x per jaar deden tijdens serious `90 request....
Zeg, dat hoort zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Die plaat is krom lijkt wel. Hij klinkt vals....
LOL !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil mijn album? Maar die is nog helemaal niet uit
Als ik tzt een kopie kan krijgen dan lijkt me dat wel tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ie af is, krijg je wel een kopietje
Ben er alleen nog niet aan begonnen
Thanks! was er inderdaad al doorheen, proost dan maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Hans, ik hoop dat ie op was, heb een nieuwe voor je mee gebracht
Ik ben in de jaren 90 bij 538 in de studio geweest. Daar klonken ze echt allemaal zo en hetzelfde...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:32 schreef MadSteven het volgende:
Die 90's stem ja... Daar heb ik ook nog op geoefend, erg hè?
In mijn hoofd zit dat altijd als de "Wessel van Diepensound"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben in de jaren 90 bij 538 in de studio geweest. Daar klonken ze echt allemaal zo en hetzelfde...![]()
Ik hoorde buffalo tom nog voorbij komen. Mijn oude baas heeft nog jaren lang instrumenten voor hun bewaard voor de tour die ze nooit meer gedaan hebben....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jazeker, bettie is heel erg jaren 90 zelfs
Hush, tatvaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben die dat liedje "hush" ofzoiets ook. Die is leuk...![]()
En sinds de jaren negentig toch mooi drie albums uitgebracht, heb ik ze nog op Lowlands gezien en kan me zelfs Attagirl! (een van die albums) op de luisterpaal van 3voor12 herinneren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jazeker, bettie is heel erg jaren 90 zelfs
Cover van [en dit moest ik wel weer opzoeken] Joe South.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben die dat liedje "hush" ofzoiets ook. Die is leuk...![]()
Child in timequote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja en ook bekend geworden door deep purple
Zover ik ben geïnformeerd, is dit een versie van uit de kast komen, van de zangeres...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef MadSteven het volgende:
Trouwens ook een halve cover, hè, die More Money, More Problems...
"I'm coming out... I gotta let it know..." Zou dat toen ook al over in de betekenis van gay coming out geschreven zijn? Tegenwoordig klinkt die [originele dus] als een plaats voor teenage lesbo's
(ook avond mook)
'tzelfde!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beste mensen, wij zijn er weer klaar mee voor deze week. veel plezier met annemiek en tot over 7 dagen!
Morgen HAKKUHdag bij Rab wordt ook goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef MadSteven het volgende:
Hehe... Ja, het rare is dat ik dat album waar dit op staat van The Breeders heb en geen album van The Pixies - nog geen Surfer Rosa zelfs. Toch eens wat aan doen wellicht...
Ik weet in ieder geval weer waarom ik na 22:00 3FM luister en niet ervoor. Hoewel ik Michiel dan wel weer erg mag qua presentatiestijl, maar als ie morgen weer zulke singles opzet als vandaag... Iets te safe voor mijn doen, sorry.
Valt tegen, hoor. Ik heb Americana al in bezit, dat wel. Maar daarna heb ik als goed punker die de underground helemaal begon te kennen The Offspring gedistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef MadSteven het volgende:
Even een korte cursus "How To Buy The Offspring" volgen (leest u ook Mojo wel eens?, dan snapt u me)
Mijn max zijn weer schoon...... Ik ben er klaar voor...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgen HAKKUHdag bij Rab wordt ook goed![]()
.
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen mijn Cavello of Australian aan doe naar mijn werkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn max zijn weer schoon...... Ik ben er klaar voor...
Dat plaatje ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:41 schreef MadSteven het volgende:
Volgens mij komt die van een tv-show uit Engeland oorspronkelijk.
Kappa ligt al klaar. Had toen nog niet veel geld voor een aussiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik morgen mijn Cavello of Australian aan doe naar mijn werk, meer denk dat ik het toch maar niet doe
.
Owjah domien als ik hem niet mag gebruiken je plaatje moet je het maar zeggen. Ik host hem zelf dus kost jou niets
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Deze is vet leuk!!!
smaken verschillen he! hihi
Ik had 2 australians en 2 cavello'squote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kappa ligt al klaar. Had toen nog niet veel geld voor een aussie
En ik was de enige met een kappa![]()
OMG DaMookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had 2 australians en 2 cavello's. Ik was een echte
![]()
.
Heb trouwens.
Wat u zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Deze is vet leuk!!!
smaken verschillen he! hihi
Stoer hequote:
Ik zou een klachten mail sturenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stoer he.
Of niet.
Ik krijg trouwens geen smsjes meer terug van 3333 ? blokkeren ze mensen die meer dan 1 smsje per keer sturen ? Ik heb ernamelijk al een paar keer 5 tegelijk gestuurd met mijn prepaid.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:59 schreef MissHobje het volgende:
Ach MadSteven![]()
De naam zegt het al toch![]()
Hihi.. even plagen hoor..
Haha, zou het je lukken.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:12 schreef DaMook het volgende:
Mensen post eens een beetje door.
Ow en Annemic post ook eens.
Ik post nog wel een half uurtje volgas door hoorquote:
Watjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:15 schreef Toad het volgende:
Ik kan jullie niet bijhouden...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:15 schreef Toad het volgende:
Ik kan jullie niet bijhouden...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:24 schreef MadSteven het volgende:
The tamperor ft. Maya is dus ook nergens te vinden. Misschien wordt het tijd voor een nieuwe 3FM compilatie? Zowel the tamperor als Edwyn Collins kunnen prima als arbeidsvitaminenplaat doorgaan (Gerard draait ze beiden regelmatig)... Ik eis een Arbeidsvitaminen collectie #2 !!!
Slaap ze...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:33 schreef DaMook het volgende:
Sorry mensen maar ik ga in bed nog even luisteren en dan toch echt slapen.
Truste
![]()
![]()
![]()
.
Mag Chris Isaak - dan ook wel op. Of noem het Arbeidsvitaminen: The 90's desnoods.quote:
Ojaquote:Op woensdag 10 oktober 2007 03:11 schreef MissHobje het volgende:
Zig and Zag![]()
Woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoorde mooi ff dat stukkie![]()
het is HAKKUH Dag bij rabradio en Elstak is te gast. Dus wat meer van dit soort platenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:43 schreef cosmick het volgende:
Komt die ellende de hele dag voorbij??
Oo, alleen bij Rabbering dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:44 schreef borisz het volgende:
[..]
het is HAKKUH Dag bij rabradio en Elstak is te gast. Dus wat meer van dit soort platen
Culture Beat uiteraard.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:23 schreef Qunix het volgende:
Wie is dit ook al weer?
Tof nummerHoe fout
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Geniet je ook zo van die leuke muziek?
O, nou allebei Duitse crap iigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, dat was nog net Lucilectric, denk ik
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:59 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is nu weer eens de voice-over @ Veronica TV.
En dit keer niet voor De Grote Beurt, maar 'Hot.Doc: Wild en bloot'.
Idd. Als ze dat nu eens niet deden, dan vond ik het misschien ook wel eens wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Beetje jammer dat't eind zo langdradig is thoughMaar dat zijn we gewend van hun
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef Qunix het volgende:![]()
![]()
* Qunix Danst op zijn bureaustoel(draait meer rondjes dan
)
Eens... Ook kwam er zelfs rock enzo... Hopelijk heeft hij vrijheid in die 2 uur.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:23 schreef borisz het volgende:
Hopelijk draait rab wat meer hakkuh/eurodance platen dan vorig jaar tijdens die 2 uur.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef WebHawkjuh het volgende:mogge allemaal... ikkes is terug van weggeweest. (helaas hahaha)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Naar de winkel... voor een nieuwe baggeRouter
Hahaha ik ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:53 schreef WheeleE het volgende:
En uitgerekend vandaag zit ik tussen 14 en 16 uur in een vergadering. Lekker dan!
ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:07 schreef cosmick het volgende:
Daar is ie dan. De meest vreselijke, afgrijselijk kutplaat van de 90's.
Hmm, da's toch wel minder nieuws tijdens deze vrolijke week zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef falloutboy het volgende:
Hoorde trouwens dat Stenders afwezig was omdat er een vriendin van hem in het ziekenhuis ligt.. zou om een hockeydame gaan.
Wat is er?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:35 schreef cosmick het volgende:
OMG!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |