OKquote:
Ik en mijn collega's (veel 20-25 jarigen) gaan morgenmiddag waarschijnlijk losquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt de hele week al foute muziek gedraaid, dus ik kijk er niet eens meer van op...
Ik zou in mijn OP Fipo kunnen roepen, maar ik verlaag me liever niet tot dat niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OK
In het kader van veel was fout in de jaren '90 zo ook de volgorde van de OP. Normaal bevat de eerste reactie de OP maar dat is nu reactie 2
Gelukkig dat je dat niet doet... beetje frontpage niveauquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:02 schreef D.Rose het volgende:
Ik zou in mijn OP Fipo kunnen roepen, maar ik verlaag me liever niet tot dat niveau
Hebben jullie ook nog oude fragmenten kunnen vinden van Rudy op lokale omroepen enzo? Dat zou helemaal leuk zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze jonge god gaat jullie de komende 2 uur enterainen...[ afbeelding ]
Ja dus!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog oude fragmenten kunnen vinden van Rudy op lokale omroepen enzo? Dat zou helemaal leuk zijn.![]()
U wordt op uw wenken bediendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nog oude fragmenten kunnen vinden van Rudy op lokale omroepen enzo? Dat zou helemaal leuk zijn.![]()
Ik, 27, probeer hetzelfde te doen: tussen het werken doorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:01 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik en mijn collega's (veel 20-25 jarigen) gaan morgenmiddag waarschijnlijk los![]()
Het was vandaag al feest, de radio stond op een goed volume
Of ik lees eerst wat Hans zegt natuurlijk. Altijd eerst luisteren naar de man die het bier heeft gehaald.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Kevin is M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language definitief bij het grofvuil gezet? Al is het bedje van het Coldplay liedje ook wel geinig.
God put a smile upon your face van Coldplay?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is dat trompet fragmentje zojuist op de achtergrond. Ligt op het puntje, maar kom er niet op.
Ik dacht dat dat Mark Ronson Ft. The Daptone Horns - God Put A Smile Upon Your Face (of het origineel daarvan) was.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is dat trompet fragmentje zojuist op de achtergrond. Ligt op het puntje, maar kom er niet op.
Idd ! http://www.youtube.com/watch?v=fLp3wbla8pIquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Mark Ronson Ft. The Daptone Horns - God Put A Smile Upon Your Face (of het origineel daarvan) was.
[edit]
't Is inderdaad de Mark Ronson-versie. Die is namelijk volledig instrumentaal.
Laatste slokken, glijden weer naar binnen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
God put a smile upon your face van Coldplay?
Litton-Lanehoop dat het lekker smaakt
Je wil mijn album? Maar die is nog helemaal niet uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
DR. Album, please !
Dat album moet ik toch eens gaan luisteren. (And u got sms van Richard... It`s my life)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
is die Mark Ronson versie. staat op zijn album Versions
Blijf je lang in deze reeks hangen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:14 schreef MadSteven het volgende:
Ach ja. Versions. Ook eens zien staan en gedacht "klinkt interessant", maar nooit aan toegekomen om te beluisteren en op Lowlands ook gemist. Nou ja, als Britpop-gek zou ik het eigenlijk zonder nadenken mee moeten nemen natuurlijk. Dus tja.
Ennuh, die ringtone mixer is inderdaad wel lekker prutsen. Wel jammer dat je er zelf weinig meer aan kan sleutelen verder, maar ja, muzikant/jinglemakers/remixers hebben altijd wel wat te zeiken daarover
Moet je eens in het 90 subforum kijkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is er naast de muziek ook zooo jaren 90?
(dj/ tv/ snacks ets)
Bestaat diequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je eens in het 90 subforum kijken
3x maal raden wat er deze week bezig is...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bestaat die [ afbeelding ]
Ik dacht dat we dat 1x per jaar deden tijdens serious `90 request....
Is ook niet actief nu, maar je kunt er wel lezenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bestaat die [ afbeelding ]
Ik dacht dat we dat 1x per jaar deden tijdens serious `90 request....
Zeg, dat hoort zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Die plaat is krom lijkt wel. Hij klinkt vals....
LOL !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil mijn album? Maar die is nog helemaal niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |