Zover ik ben geïnformeerd, is dit een versie van uit de kast komen, van de zangeres...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:20 schreef MadSteven het volgende:
Trouwens ook een halve cover, hè, die More Money, More Problems...
"I'm coming out... I gotta let it know..." Zou dat toen ook al over in de betekenis van gay coming out geschreven zijn? Tegenwoordig klinkt die [originele dus] als een plaats voor teenage lesbo's
(ook avond mook)
'tzelfde!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beste mensen, wij zijn er weer klaar mee voor deze week. veel plezier met annemiek en tot over 7 dagen!
Morgen HAKKUHdag bij Rab wordt ook goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:18 schreef MadSteven het volgende:
Hehe... Ja, het rare is dat ik dat album waar dit op staat van The Breeders heb en geen album van The Pixies - nog geen Surfer Rosa zelfs. Toch eens wat aan doen wellicht...
Ik weet in ieder geval weer waarom ik na 22:00 3FM luister en niet ervoor. Hoewel ik Michiel dan wel weer erg mag qua presentatiestijl, maar als ie morgen weer zulke singles opzet als vandaag... Iets te safe voor mijn doen, sorry.
Valt tegen, hoor. Ik heb Americana al in bezit, dat wel. Maar daarna heb ik als goed punker die de underground helemaal begon te kennen The Offspring gedistquote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:04 schreef MadSteven het volgende:
Even een korte cursus "How To Buy The Offspring" volgen (leest u ook Mojo wel eens?, dan snapt u me)
Mijn max zijn weer schoon...... Ik ben er klaar voor...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Morgen HAKKUHdag bij Rab wordt ook goed![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |