-Hans-, wat doe je nu?quote:
Dan moet je ook gewoon meedoenquote:
Jaaaa ik realiseer het mij nu ook dat ik de spelbreker ben. Sorry!!!!quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaa ik realiseer het mij nu ook dat ik de spelbreker ben. Sorry!!!!
Naja, om het een beetje goed te maken dan![]()
Nog steeds dezelfde reeks hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Broekie het volgende:
Nieuwe reeks:
Doei Michiel en Maricha, tot morgen!![]()
Ik ga ook zo. Maar 'zo' is een relatief begrip. Dus ik zal er wel tegen half 1 in liggenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
Oja, ik ging zo naar bed zei ik dus, en toen sloot Hans het vorige deel
Ja, omdat jullie niet met mij mee doenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde reeks hoor.
Awwquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, omdat jullie niet met mij mee doen![]()
ik maak er max. nog een uurtje van. Val nu al bijna omquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Maar 'zo' is een relatief begrip. Dus ik zal er wel tegen half 1 in liggen.
En dat is?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
MENSEN IK HEB GEWELDIG NIEUWS !!!!!
quote:Hiphop-programma VPRO op 3FM stopt
Het hiphop-programma '3VOOR12XL' van de VPRO stopt bij 3FM. Het programma wordt op vrijdagavond gepresenteerd door Kees de Koning, Andrew Makkinga en Mr. Wix, maar haalt niet genoeg luisteraars. Hiernaast is er door muzikale herprofilering geen ruimte meer voor hiphop op de zender.
Tot eind dit jaar zal het programma nog te horen zijn op de publieke popzender. De laatste uitzending is op 28 december en tijdens die uitzending wordt de Gouden Greep uitgereikt.
Het is niet de eerste keer dat een VPRO-programma van 3FM moet verdwijnen. Het rockprogramma 'Alt.3VOOR12' moest twee jaar geleden al het veld ruimen en vorig jaar werden '3VOOR12FM'-dj's Luc Jansen en Job de Wit ingeruild voor Dennis Weening.
Ik stem voorquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Trek de champagne maar uit de kast want het volgende bericht staat op RadioFreak.nl
[..]
![]()
Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
Goed nieuwsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Trek de champagne maar uit de kast want het volgende bericht staat op RadioFreak.nl
[..]
![]()
Ik stem tegenquote:Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
MOOOOOOOOOOOOOI einde van de avondquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
quote:Kneuzenprogramma op 3FM stopt
Het kneuzenprogramma 'Coen & Sander Show' van BNN stopt bij 3FM. Het programma wordt te vaak gepresenteerd door Coen en Sander, maar haalt niet genoeg luisteraars niveau. Hiernaast is er door muzikale herprofilering geen ruimte meer voor een kneuzenkermis op de zender.
Tot eind dit jaar zal het programma nog te horen zijn op de publieke popzender. De laatste uitzending is op 28 december en tijdens die uitzending wordt de Gouden Greep Kneus uitgereikt.
Het is niet de eerste keer dat een BNN-programma van 3FM moet verdwijnen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Glacier het volgende:
doe maar een programma met Domien ofzo
Doe es lief...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOI einde van de avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kan er niet nóg een bericht volgen? Zoiets als dit:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe es lief...![]()
We weten nu wel dat je dat programma niet al te leuk vind, dus dat hoef je niet dagelijks te herhalen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOI einde van de avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kan er niet nóg een bericht volgen? Zoiets als dit:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
We weten nu wel dat je dat programma niet al te leuk vind, dus dat hoef je niet dagelijks te herhalen.
Risico is inderdaad dat het programma dan te langdradig wordt en dat is natuurlijk ook niet echt de bedoeling. Gezien de huidige programmering zou een luchtig programma het meest logisch zijn. 3voor12XL staat gewoon niet logisch geprogrammeerd, maar ik zou geen beter tijdstip kunnen bedenken ('t is niet mijn muziek..)quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Goed nieuws
[..]
Ik stem tegen
Heb je best kans dat de kracht en charmes van EW een beetje verdwijnt..doe maar een programma met Domien ofzo, of een leuk rockprogramma met Eric Corton..
Als ze de studio vrij willen houden, kunnen ze ook een programma laten komen vanuit een andere studio lijkt me. Ik meen me te herinneren dat de TROS een paar jaar geleden allemaal gloednieuwe radiostudio's in gebruik nam (toen kwamen alle TROS programma's nog niet uit de centrale 3FM studio)..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Willen ze perse de studio leeg houden ivm de voorbereidingen op de Freaknacht dan is een aardig live programma, met bijvoorbeeld Eric Corton of Domien?, wel een aardige optie. Ben benieuwd hoe ze de uren die gaan vrijkomen gaan opvullen, maar het zal ongetwijfeld beter worden dan dat het nu is.
Of ze moeten er een 'hippe' Jump-show voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
, maar het zal ongetwijfeld beter worden dan het nu is.
Pringles met een goed glas wijn?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, een rol Pringles in zeven minuten naar binnen gewerkt.
Nope, dat heb ik vanavond geskipt. Had in die 7 minuten overigens ook geen tijd gehad om die wijn naar binnen te klokkenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Pringles met een goed glas wijn?.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik vanavond geskipt. Had in die 7 minuten overigens ook geen tijd gehad om die wijn naar binnen te klokken.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]. Hmm, ik heb nog hamka's! Maar als ik daar aan begin gaat die zak weer leeg plus de halve fles wijn.
Truschtenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat zijn bed maar eens opzoeken
Ik ga zo slapenquote:Op donderdag 27 september 2007 07:46 schreef Broekie het volgende:
![]()
Goedemorgen. Al een half uur op, maar 'k kan maar niet echt wakker worden... Nouja, zo in de bus/trein maar proberen dan
Gaaf man!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen naar schipholEn dan naar NY, met nog meer starbucks
Heeft ie je auw gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh!
Terug van de tandarts.
Daar mag ik volgende week weer heenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh!
Terug van de tandarts.
Ik had al auw, maar hij kon er niet veel aan doen (behalve een of ander goedje erop smeren)quote:Op donderdag 27 september 2007 10:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heeft ie je auw gedaan? [afbeelding]
Ik moest maar weer es snel een afspraak maken.... was vanmorgen voor 't eerst in 3 jaar weer es bij de tandartsquote:Op donderdag 27 september 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daar mag ik volgende week weer heen. Altijd weer een feest.
Jemig! Ik ga elk half jaarquote:Op donderdag 27 september 2007 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moest maar weer es snel een afspraak maken.... was vanmorgen voor 't eerst in 3 jaar weer es bij de tandarts.
Nou iddquote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Alweer een Wim-momentje.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef cosmick het volgende:
Ik wacht nog even op de eerste leuke plaat van dit uur.
quote:
Ik poets ook heel braaf, maar snoep wel wat. Maar nooit echt last ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik heb ooit een keer overgeslagen en kreeg me toch op mijn donder van de tandarts.
Niet dat het nodig is denk ik, elk half jaar, want ik snoep nooit, poets goed en heb de laatste 20 jaar al geen gaatje gehad.
Met haar gehuilquote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar is mevrouw Sleutels weer.
Helaas staan ze net buiten het zicht van de camera...quote:
Ow man. Dat refrein.quote:
Grrrr!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ow man. Dat refrein.
"Wwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii".
Ik heb wel zo'n ander nummer van Lennox... die vind ik wel erg mooi. Nummer van net, vooral live, vond echt heel vervelend. Gelukkig hebben wij dubbelglas hierquote:
Verder heb je wel een goede smaak gelukkigquote:Op donderdag 27 september 2007 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sorry, cos, maar ik vind dit wel ff een lekker nummer.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verder heb je wel een goede smaak gelukkig.
quote:Had gisteren thuis Cicilia Bartoli opstaan...
best wel vreemd.. ik dacht nog; zit ik in mijn eigen huis?
Lekkerquote:Op donderdag 27 september 2007 17:24 schreef purplerose het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan niet lang blijven maar hai lievjes
Ga vanavond weekendje weg
Huisje in overijssel in zo een wellness park ofzoietsquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef cosmick het volgende:
Of ze moeten er een 'hippe' Jump-show voor in de plaats zetten.
Jaaaaa Elementaal heb ik vroeger ook aardig veel geluisterd, maar toen stond ik ook veel meer open voor dat soort muziek. Qua inhoud was het in elk geval wel een heel aardig programma. 3voor12XL is vooral een hoop stoer geschreeuw en getoeter en andere gekkigheid.quote:Ik heb vroegah veel Job de Wit geluisterd; met zijn Elementaal (VPRO) en ook Luc Jansen (oa WIlde Wereld, Cyber Radio etc). Dat waren toen de enige kanalen om nieuwe muziek te beluisteren. Nu zet je dnbradio.com aan voor verse drum 'n bass... of wefunkradio.com voor 'echte' hiphop.
Lange leve het internet.
Overijssel? Ahquote:Op donderdag 27 september 2007 19:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Huisje in overijssel in zo een wellness park ofzoietsVriendin en dr vent zitten er deze weeke en vroegen of ik weekendje kwam, vriend hebben ze ook uitgenodigd dus die komt me zo ophalen
En morgenavond komen er nog een stel fokkers die ook naar de groningen meet gaan
Jaa okay, dat zou inderdaad ook kunnen (mits het een TROS programma is).quote:Op woensdag 26 september 2007 22:59 schreef Glacier het volgende:
Als ze de studio vrij willen houden, kunnen ze ook een programma laten komen vanuit een andere studio lijkt me. Ik meen me te herinneren dat de TROS een paar jaar geleden allemaal gloednieuwe radiostudio's in gebruik nam (toen kwamen alle TROS programma's nog niet uit de centrale 3FM studio)..
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:
3voor12XL is vooral een hoop stoer geschreeuw en getoeter en andere gekkigheid.
Dat komt omdat je met Marconi-awards geen luisteraars trekt.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
Hebben jullie de luistercijfers al gezien? weinig reden om blij te zijn voor de 3FM-ers.. - 0,5% in de min en 3FM begint nu steeds meer de hete adem van QMusic (wtf) te voelen.![]()
Precies...quote:Op donderdag 27 september 2007 19:14 schreef cosmick het volgende:
. Ja, onbegrijpelijjk. Als ze zich hadden gericht op de wel goede muziek in dat genre, af en toe wat classics tussendoor, leuke dj's uitnodigen.....
Staat mij nog aardig bij dat hij altijd wel veel over een artiest wist te vertellen, maar geinig dat je nog wat van die oude opnames hebt.quote:Maar elementaal ken je dus wel. Ik heb laatst nog wat tapes gedigitaliseerd. Echt harstikke leuk en Job vond ik altijd erg goed.
Q-music ken ik verder niet..quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef dwerg het volgende:
Dat komt omdat je met Marconi-awards geen luisteraars trekt.
Q-music is iets minder saai dan Sky, en er wordt minder geluld dan op 3FM. Vorige week had Giel Beelen uren waarin vijf of zes platen gedraaid werden. Als ik geouwehoer wil horen zet ik Radio 1 wel aan.
Hij kon altijd mooie zinnen maken, die Job. Hij belde mij ook eens op toen ik een vraag had over een bepaalde sample.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Staat mij nog aardig bij dat hij altijd wel veel over een artiest wist te vertellen, maar geinig dat je nog wat van die oude opnames hebt.![]()
Dat was 7.6 % vorig jaar (zag ik volgens mij vanmiddag) en het klopt, nu is er met de Gouden Standaard gemeten. Vorig jaar was dat de Zilveren Standaardquote:Op donderdag 27 september 2007 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is de meting wat betreft de luistercijfers heel erg anders t.o.v. een jaar geleden? Vorig jaar stond 3FM in deze periode op 7.9% en dat is nu nog maar 7.0%. Ik meende dat ze het nu anders meten..
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef dwerg het volgende:
Sander de Heer zit nu weer een week op de plek van Giel, en dat bevalt eigenlijk een stuk beter. Meer vaart in het programma.
Wat ik dan minder vind (en een paar jaar geleden was de top van 3FM daar zwaar op tegen) is dat de dj's tegenwoordig weer graag anoniem mensen bellen. Er was een jaar of twee terug een regel dat de dj's duidelijk moesten zeggen 'met x van 3FM' maar dat is blijkbaar een beetje verwaterd.
Wat voor muziek is dat dan? Op het werk staat wel eens Veronica op en dat is op zijn tijd best aardig.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef borisz het volgende:
Q music is kort door de bocht veel gelul met van Inkel, dan het foute uur en dan de rest van de dag muziek zonder veel gelul.
Hij doet het goed he die Sander? Ik vind eigenlijk ook wel dat hij het best goed doet.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef dwerg het volgende:
Sander de Heer zit nu weer een week op de plek van Giel, en dat bevalt eigenlijk een stuk beter. Meer vaart in het programma.
Wat ik dan minder vind (en een paar jaar geleden was de top van 3FM daar zwaar op tegen) is dat de dj's tegenwoordig weer graag anoniem mensen bellen. Er was een jaar of twee terug een regel dat de dj's duidelijk moesten zeggen 'met x van 3FM' maar dat is blijkbaar een beetje verwaterd.
Oja! de gouden standaard dat was het inderdaad.. 7,6% klopt inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:42 schreef Maricha het volgende:
Dat was 7.6 % vorig jaar (zag ik volgens mij vanmiddag) en het klopt, nu is er met de Gouden Standaard gemeten. Vorig jaar was dat de Zilveren Standaard
Even een schop tegen het apparaat aan schoppen denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik ken die regel niet (en werk nu al ruim 4 jaar bij 3FM) of heb ik ergens een fax gemist?
Soms is dat wel beter, omdat 3FM Media is, en daar wil niet iedereen graag iets aan kwijt.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef dwerg het volgende:
ooh tof ja!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:38 schreef cosmick het volgende:
Hij kon altijd mooie zinnen maken, die Job. Hij belde mij ook eens op toen ik een vraag had over een bepaalde sample.
Volgens mij was dat één van de dingen uit de beginperiode* van Florent Luyckx (schrijf ik dat goed?). Hij wilde een einde maken aan het negatieve geluid en de arrogantie die 3FM uitstraalde. Anoniem bellen viel daar ook onder.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:45 schreef Maricha het volgende:
ik ken die regel niet (en werk nu al ruim 4 jaar bij 3FM) of heb ik ergens een fax gemist?
Volgens mij is jaren geleden uit een onderzoek al eens gebleken dat een hoop mensen dat 'gelul' waarderen. Nou vind ik het ook prima tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:37 schreef borisz het volgende:
Ik vind het niet erg als sochtends veel gelult wordt, maar dat is mijn mening, en ja ik schakel daarom wel eens over naar radio 1.
Hoi Broekiequote:
Succesquote:Op donderdag 27 september 2007 20:39 schreef Broekie het volgende:
Zeg, als het zo rustig blijft vanavond ben ik straks niet aan het kwartetten, maar aan het octatetten
Mwah, 'k praat niet graag tegen mezelf. Die tijd heb ik gehadquote:
Was inderdaad ook mijn reden, maar toen stond het nog 50/50. 'k denk niet dat The Girls nu nog gaat winnen...quote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef MutZ het volgende:
Moeilijke singlestrijd vandaag... Toch maar The Girls, want Reverend And The Makers hebben de afgelopen dagen al genoeg gewonnen
Ik praat ook niet tegen mezelf, ik praat tegen m'n andere persoonlijkhedenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mwah, 'k praat niet graag tegen mezelf. Die tijd heb ik gehad
Mss kunnen we hem requestenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was inderdaad ook mijn reden, maar toen stond het nog 50/50. 'k denk niet dat The Girls nu nog gaat winnen...
Jammer, want ik was best benieuwd naar de rest van het nummer
Zou opzich wel een stunt zijnquote:
Sjah, dat vele "nananana" vind ik wat minder, 't is geen carnavalquote:Op donderdag 27 september 2007 20:44 schreef MutZ het volgende:
Moeilijke singlestrijd vandaag... Toch maar The Girls, want Reverend And The Makers hebben de afgelopen dagen al genoeg gewonnen
Ik heb alleen voor mijn request voor vanavond al een fax gestuurd...quote:
Ik wil me er best aan wagen, maar betwijfel of Michiel er gehoor aan zal geven.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen voor mijn request voor vanavond al een fax gestuurd...
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 27 september 2007 20:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wil me er best aan wagen, maar betwijfel of Michiel er gehoor aan zal geven.
The Feeling?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb ook weer een postduif met request de deur uit gegooid, met een MetMichiel klassieker (en nee, het is geen Nizlopi).
True en True.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Tis btw erg rustig vanavond...
Ja, die van mijquote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dankjewel"
En dan ook nog zo'n kutplaat aanvragen.
Er zit een veel mooiere request in jullie mail, M+M!!!!!
Grrrrr!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, die van mijvandaar dat ze die al gedraaid hebben
Roosjequote:
Het is geen Toppertje of een breezer Ananas hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Grrrrr!
Nouja, nog 40 hele minuten voor die van mij.
Moet ik de ambulance alvast bellen?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Fitness plaat![]()
Rek en strek en gooi die armen maar lekker de lucht in![]()
Haha, dat is nou ook weer niet nodigquote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ik de ambulance alvast bellen?![]()
Zou hierna misschien Purple Rain komen?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat is nou ook weer niet nodig![]()
Yes! Coldplay - Yellow
Zeg, 't is geen "Request Rad" uurtje waarbij hij op de Kleurplaat terecht is gekomen hoor!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou hierna misschien Purple Rain komen?
En daarna Marco Borsato - Rood.
Nopequote:Op donderdag 27 september 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Cosmic => Zit je op het RadioForum?!
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, het waren weer allemaal werkelijk unieke requests die op een ander uur van de dag niet op 3FM voorbijkomen.
Ik luister Cloudbusting dan zelf hier nog maar een keer ... Stel je voor dat er een plaat wordt gedraaid waaraan de hedendaagse 'muzikanten' nog een puntje kunnen zuigenquote:
Jij ook, tot maandag!quote:
Zeker eens.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik luister Cloudbusting dan zelf hier nog maar een keer ... Stel je voor dat er een plaat wordt gedraaid waaraan de hedendaagse 'muzikanten' nog een puntje kunnen zuigen.
Doe eens linkje gevenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Cosmic => Zit je op het RadioForum?! dan heb ik je reply net gelezen over het tijdslot 19:00 - 22:00.Hoe kom je aan die info???
Wat had jij aangevraagd?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef MutZ het volgende:
Ja, die van mijvandaar dat ze die al gedraaid hebben
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=219124#219124 en dan een klein stukje naar boven scrollen.quote:
Goh, jij hier?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:26 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Nog iets spannends gebeurd hier de afgelopen dagen?
Kan jij tegenwoordig ook op Sirolfs account?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:29 schreef MutZ het volgende:
[..]Maar dat heeft Sirolf je al verteld
Dit weekend ga ik m'n persoonlijke spullen verhuizen, ben nu dus volop aan het inpakken... Begin volgende week (mss al dit weekend) ga ik er slapen...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Kan jij tegenwoordig ook op Sirolfs account?
En ben je al een echte Amsterdammer?
Yep!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
Heb je al gemaild voor de meeting?
Nee joh, Radio Guis38.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Guis the Band... Is er al een naam? Komt er een 3 uur durende special op 3FM? (of dan in ieder geval een van de 3v12 themakanalen) 3voorGuisFM of zo...
Welke maatschappij betaald het meest ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, Radio Guis38.
Of was het toch G-music of SlamFGuis?
Vandaag trouwens weer een nieuwe MEE-GAA-HIT. Ben benieuwd wat ze dit keer weer hebben uitgekozen, want de megahits van de afgelopen weken vond ik niet goed of te oud...
Sommige dingen maken dat ruimschoots goedquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:10 schreef cosmick het volgende:
Katie.
Wel enorme zeurmuziek trouwens.
Haha, ja vind ik ook. Saaie nietsigheidquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moby - Porcelain
We hadden het gisteren nog over compleet overschatte artiesten (in het kader van Faithless).
Nu is Moby daar ook een prima voorbeeld van. Wat een zeiknummer is dit.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
We hadden het gisteren nog over compleet overschatte artiesten (in het kader van Faithless).
Nu is Moby daar ook een prima voorbeeld van.
Ik vind 'm zulke voorspelbare muziek maken. Niets bijzonders. In zijn genre zijn er veel leukere artiesten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind Moby zelf een van de beste artiesten ooit, maarja, smaken verschillen hè
Moby is geen overschatte artiest vind ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moby - Porcelain
Nu is Moby daar ook een prima voorbeeld van. Wat een zeiknummer is dit.
Ik had per abuis "ALLEN" ipv van Alien getiktquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:30 schreef Impry het volgende:
Nee, ken ik nietVind er op YouTube zo ook niets van. Heb je linkie?
Leukquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had per abuis "ALLEN" ipv van Alien getikt.
Wat LastFM previews:
http://www.last.fm/music/Ellen+Allien
http://www.last.fm/music/Hot+Chip?q=hot+chip
Staat genoeg op Youtube trouwens. Ze maken van allerlei electronische muziek, ook ambient, electro etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |