http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=219124#219124 en dan een klein stukje naar boven scrollen.quote:
Goh, jij hier?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:26 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Nog iets spannends gebeurd hier de afgelopen dagen?
Kan jij tegenwoordig ook op Sirolfs account?quote:Op donderdag 27 september 2007 22:29 schreef MutZ het volgende:
[..]Maar dat heeft Sirolf je al verteld
Dit weekend ga ik m'n persoonlijke spullen verhuizen, ben nu dus volop aan het inpakken... Begin volgende week (mss al dit weekend) ga ik er slapen...quote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Kan jij tegenwoordig ook op Sirolfs account?
En ben je al een echte Amsterdammer?
Yep!quote:Op donderdag 27 september 2007 22:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
Heb je al gemaild voor de meeting?
Nee joh, Radio Guis38.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Guis the Band... Is er al een naam? Komt er een 3 uur durende special op 3FM? (of dan in ieder geval een van de 3v12 themakanalen) 3voorGuisFM of zo...
Welke maatschappij betaald het meest ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, Radio Guis38.
Of was het toch G-music of SlamFGuis?
Vandaag trouwens weer een nieuwe MEE-GAA-HIT. Ben benieuwd wat ze dit keer weer hebben uitgekozen, want de megahits van de afgelopen weken vond ik niet goed of te oud...
Sommige dingen maken dat ruimschoots goedquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:10 schreef cosmick het volgende:
Katie.
Wel enorme zeurmuziek trouwens.
Haha, ja vind ik ook. Saaie nietsigheidquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moby - Porcelain
We hadden het gisteren nog over compleet overschatte artiesten (in het kader van Faithless).
Nu is Moby daar ook een prima voorbeeld van. Wat een zeiknummer is dit.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
We hadden het gisteren nog over compleet overschatte artiesten (in het kader van Faithless).
Nu is Moby daar ook een prima voorbeeld van.
Ik vind 'm zulke voorspelbare muziek maken. Niets bijzonders. In zijn genre zijn er veel leukere artiesten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind Moby zelf een van de beste artiesten ooit, maarja, smaken verschillen hè
Moby is geen overschatte artiest vind ikquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moby - Porcelain
Nu is Moby daar ook een prima voorbeeld van. Wat een zeiknummer is dit.
Ik had per abuis "ALLEN" ipv van Alien getiktquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:30 schreef Impry het volgende:
Nee, ken ik nietVind er op YouTube zo ook niets van. Heb je linkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |