-Hans-, wat doe je nu?quote:
Dan moet je ook gewoon meedoenquote:
Jaaaa ik realiseer het mij nu ook dat ik de spelbreker ben. Sorry!!!!quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaa ik realiseer het mij nu ook dat ik de spelbreker ben. Sorry!!!!
Naja, om het een beetje goed te maken dan![]()
Nog steeds dezelfde reeks hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Broekie het volgende:
Nieuwe reeks:
Doei Michiel en Maricha, tot morgen!![]()
Ik ga ook zo. Maar 'zo' is een relatief begrip. Dus ik zal er wel tegen half 1 in liggenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
Oja, ik ging zo naar bed zei ik dus, en toen sloot Hans het vorige deel
Ja, omdat jullie niet met mij mee doenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde reeks hoor.
Awwquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, omdat jullie niet met mij mee doen![]()
ik maak er max. nog een uurtje van. Val nu al bijna omquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Maar 'zo' is een relatief begrip. Dus ik zal er wel tegen half 1 in liggen.
En dat is?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
MENSEN IK HEB GEWELDIG NIEUWS !!!!!
quote:Hiphop-programma VPRO op 3FM stopt
Het hiphop-programma '3VOOR12XL' van de VPRO stopt bij 3FM. Het programma wordt op vrijdagavond gepresenteerd door Kees de Koning, Andrew Makkinga en Mr. Wix, maar haalt niet genoeg luisteraars. Hiernaast is er door muzikale herprofilering geen ruimte meer voor hiphop op de zender.
Tot eind dit jaar zal het programma nog te horen zijn op de publieke popzender. De laatste uitzending is op 28 december en tijdens die uitzending wordt de Gouden Greep uitgereikt.
Het is niet de eerste keer dat een VPRO-programma van 3FM moet verdwijnen. Het rockprogramma 'Alt.3VOOR12' moest twee jaar geleden al het veld ruimen en vorig jaar werden '3VOOR12FM'-dj's Luc Jansen en Job de Wit ingeruild voor Dennis Weening.
Ik stem voorquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Trek de champagne maar uit de kast want het volgende bericht staat op RadioFreak.nl
[..]
![]()
Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
Goed nieuwsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Trek de champagne maar uit de kast want het volgende bericht staat op RadioFreak.nl
[..]
![]()
Ik stem tegenquote:Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
MOOOOOOOOOOOOOI einde van de avondquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
quote:Kneuzenprogramma op 3FM stopt
Het kneuzenprogramma 'Coen & Sander Show' van BNN stopt bij 3FM. Het programma wordt te vaak gepresenteerd door Coen en Sander, maar haalt niet genoeg luisteraars niveau. Hiernaast is er door muzikale herprofilering geen ruimte meer voor een kneuzenkermis op de zender.
Tot eind dit jaar zal het programma nog te horen zijn op de publieke popzender. De laatste uitzending is op 28 december en tijdens die uitzending wordt de Gouden Greep Kneus uitgereikt.
Het is niet de eerste keer dat een BNN-programma van 3FM moet verdwijnen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Glacier het volgende:
doe maar een programma met Domien ofzo
Doe es lief...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOI einde van de avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kan er niet nóg een bericht volgen? Zoiets als dit:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doe es lief...![]()
We weten nu wel dat je dat programma niet al te leuk vind, dus dat hoef je niet dagelijks te herhalen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
MOOOOOOOOOOOOOI einde van de avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Kan er niet nóg een bericht volgen? Zoiets als dit:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
We weten nu wel dat je dat programma niet al te leuk vind, dus dat hoef je niet dagelijks te herhalen.
Risico is inderdaad dat het programma dan te langdradig wordt en dat is natuurlijk ook niet echt de bedoeling. Gezien de huidige programmering zou een luchtig programma het meest logisch zijn. 3voor12XL staat gewoon niet logisch geprogrammeerd, maar ik zou geen beter tijdstip kunnen bedenken ('t is niet mijn muziek..)quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Goed nieuws
[..]
Ik stem tegen
Heb je best kans dat de kracht en charmes van EW een beetje verdwijnt..doe maar een programma met Domien ofzo, of een leuk rockprogramma met Eric Corton..
Als ze de studio vrij willen houden, kunnen ze ook een programma laten komen vanuit een andere studio lijkt me. Ik meen me te herinneren dat de TROS een paar jaar geleden allemaal gloednieuwe radiostudio's in gebruik nam (toen kwamen alle TROS programma's nog niet uit de centrale 3FM studio)..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Willen ze perse de studio leeg houden ivm de voorbereidingen op de Freaknacht dan is een aardig live programma, met bijvoorbeeld Eric Corton of Domien?, wel een aardige optie. Ben benieuwd hoe ze de uren die gaan vrijkomen gaan opvullen, maar het zal ongetwijfeld beter worden dan dat het nu is.
Of ze moeten er een 'hippe' Jump-show voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 26 september 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
, maar het zal ongetwijfeld beter worden dan het nu is.
Pringles met een goed glas wijn?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, een rol Pringles in zeven minuten naar binnen gewerkt.
Nope, dat heb ik vanavond geskipt. Had in die 7 minuten overigens ook geen tijd gehad om die wijn naar binnen te klokkenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Pringles met een goed glas wijn?.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik vanavond geskipt. Had in die 7 minuten overigens ook geen tijd gehad om die wijn naar binnen te klokken.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:06 schreef cosmick het volgende:
[..]. Hmm, ik heb nog hamka's! Maar als ik daar aan begin gaat die zak weer leeg plus de halve fles wijn.
Truschtenquote:Op woensdag 26 september 2007 23:28 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat zijn bed maar eens opzoeken
Ik ga zo slapenquote:Op donderdag 27 september 2007 07:46 schreef Broekie het volgende:
![]()
Goedemorgen. Al een half uur op, maar 'k kan maar niet echt wakker worden... Nouja, zo in de bus/trein maar proberen dan
Gaaf man!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen naar schipholEn dan naar NY, met nog meer starbucks
Heeft ie je auw gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh!
Terug van de tandarts.
Daar mag ik volgende week weer heenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mogguh!
Terug van de tandarts.
Ik had al auw, maar hij kon er niet veel aan doen (behalve een of ander goedje erop smeren)quote:Op donderdag 27 september 2007 10:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heeft ie je auw gedaan? [afbeelding]
Ik moest maar weer es snel een afspraak maken.... was vanmorgen voor 't eerst in 3 jaar weer es bij de tandartsquote:Op donderdag 27 september 2007 10:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Daar mag ik volgende week weer heen. Altijd weer een feest.
Jemig! Ik ga elk half jaarquote:Op donderdag 27 september 2007 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moest maar weer es snel een afspraak maken.... was vanmorgen voor 't eerst in 3 jaar weer es bij de tandarts.
Nou iddquote:Op donderdag 27 september 2007 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Alweer een Wim-momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |