-Hans-, wat doe je nu?quote:
Dan moet je ook gewoon meedoenquote:
Jaaaa ik realiseer het mij nu ook dat ik de spelbreker ben. Sorry!!!!quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaa ik realiseer het mij nu ook dat ik de spelbreker ben. Sorry!!!!
Naja, om het een beetje goed te maken dan![]()
Nog steeds dezelfde reeks hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 21:55 schreef Broekie het volgende:
Nieuwe reeks:
Doei Michiel en Maricha, tot morgen!![]()
Ik ga ook zo. Maar 'zo' is een relatief begrip. Dus ik zal er wel tegen half 1 in liggenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:57 schreef D.Rose het volgende:
Oja, ik ging zo naar bed zei ik dus, en toen sloot Hans het vorige deel
Ja, omdat jullie niet met mij mee doenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde reeks hoor.
Awwquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, omdat jullie niet met mij mee doen![]()
ik maak er max. nog een uurtje van. Val nu al bijna omquote:Op woensdag 26 september 2007 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Maar 'zo' is een relatief begrip. Dus ik zal er wel tegen half 1 in liggen.
En dat is?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:37 schreef -Hans- het volgende:
MENSEN IK HEB GEWELDIG NIEUWS !!!!!
quote:Hiphop-programma VPRO op 3FM stopt
Het hiphop-programma '3VOOR12XL' van de VPRO stopt bij 3FM. Het programma wordt op vrijdagavond gepresenteerd door Kees de Koning, Andrew Makkinga en Mr. Wix, maar haalt niet genoeg luisteraars. Hiernaast is er door muzikale herprofilering geen ruimte meer voor hiphop op de zender.
Tot eind dit jaar zal het programma nog te horen zijn op de publieke popzender. De laatste uitzending is op 28 december en tijdens die uitzending wordt de Gouden Greep uitgereikt.
Het is niet de eerste keer dat een VPRO-programma van 3FM moet verdwijnen. Het rockprogramma 'Alt.3VOOR12' moest twee jaar geleden al het veld ruimen en vorig jaar werden '3VOOR12FM'-dj's Luc Jansen en Job de Wit ingeruild voor Dennis Weening.
Ik stem voorquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Trek de champagne maar uit de kast want het volgende bericht staat op RadioFreak.nl
[..]
![]()
Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
Goed nieuwsquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
Trek de champagne maar uit de kast want het volgende bericht staat op RadioFreak.nl
[..]
![]()
Ik stem tegenquote:Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
MOOOOOOOOOOOOOI einde van de avondquote:Op woensdag 26 september 2007 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg: stop die uren maar in het Ek-stra weekend. " Extra weekend XL "
quote:Kneuzenprogramma op 3FM stopt
Het kneuzenprogramma 'Coen & Sander Show' van BNN stopt bij 3FM. Het programma wordt te vaak gepresenteerd door Coen en Sander, maar haalt niet genoeg luisteraars niveau. Hiernaast is er door muzikale herprofilering geen ruimte meer voor een kneuzenkermis op de zender.
Tot eind dit jaar zal het programma nog te horen zijn op de publieke popzender. De laatste uitzending is op 28 december en tijdens die uitzending wordt de Gouden Greep Kneus uitgereikt.
Het is niet de eerste keer dat een BNN-programma van 3FM moet verdwijnen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 22:45 schreef Glacier het volgende:
doe maar een programma met Domien ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |