Morning.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Giel had idd een week later op vakantie moeten gaan (want dan zit ik in NY)
Ik wil ook naar NYquote:Op woensdag 26 september 2007 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Giel had idd een week later op vakantie moeten gaan (want dan zit ik in NY)
Je weet R_J, nothing personal. Ik heb er echt he-le-maal niets mee, dat U2. Nooit gehad en zal ook wel nooit komen. Ik vind het allemaal zo voorspelbaar.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef cosmick het volgende:
Heb een filmpje gemonteerd voor mijn werk... en daar Robyn ondergezet. Werkt leuk
.
Te gek man. Ik ben er nog maar een keer geweest (2004).. en dan doe je ook de 'standaard' dingen. We hadden een hotel tegenover Starbucksquote:Op woensdag 26 september 2007 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
New York ga ik heen voor vakantie![]()
9 dagenLekker lang
Wordt voor mij ook de 4e keer dat ik er kom
Ga met een vriend samen, voor hem wordt't de eerste keer, dus een hoop standaarddingen bezoeken en verder naar de bios enzo.
Verder hoorde ik gister dat een vriend van mij uit Los Angeles er ook zit op het moment dat ik er benGoed moment om weer eens af te spreken dacht ik zo
Yeah!!!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: WAAROM komt "radio nowhere" nauwelijks voorbij????quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde ik net een reclame voor de nieuwe cd van Bruce?
Ik heb er ook niks mee, hoewel ik het ook weer 'slecht' vind. Window in the Sky vind ik dan opeens wél weer mooi, net zoals ik Desecration Smile van RHCP dan ook heel mooi vind. RHCP vind ik over het algemeen ook heel weinig aan.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet R_J, nothing personal. Ik heb er echt he-le-maal niets mee, dat U2. Nooit gehad en zal ook wel nooit komen. Ik vind het allemaal zo voorspelbaar.
Snap 't ook nietquote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah!!!! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: WAAROM komt "radio nowhere" nauwelijks voorbij????
quote:Heb dat nummer net onder een ander filmpje gezet..... ben benieuwd wat de klant er van vindt.
quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar wie interesseert het nou een reet dat de zangeres van Everything but the girl vandaag jarig is? Wat een ehtervervuiling is dat toch altijd.
O, zat ik ook in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Starbucks
Ik zit tegenover Times Square dit keer
Maar nu zit ik me ff te verlekkeren op dit
[afbeelding]
HEBBUH![]()
Te modern? Jij hebt wat meer met de 50's en 60's? Ik vind die eind jaren 60, begin jaren 70 altijd wel cool. Eigenlijk ook weer ontzettend lelijk maar gewoon lekker lomp.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
Net iets te modern die Cadillac, maar ik zou geen Nee zeggen hoor13" Dayton velgen eronder zoals hierboven en klaar
Ik zit nu in het Carter Hotel.
De eerste keer dat ik in NY kwam zat ik in Milford Plaza, dat is ertegenover
Volgens mij is er echt niemand die dat nummer trekt.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
Met die Alicia Keys mogen ze ook wel kappen, wat een bagger
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:39 schreef Againzender het volgende:
De uitvoering van Pino d'Angio vind ik toch leuker dan dit....
waardeloze tvp dit
Ik heb inderdaad meer met jaren '40, '50 en '60 bakkenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Te modern? Jij hebt wat meer met de 50's en 60's? Ik vind die eind jaren 60, begin jaren 70 altijd wel cool. Eigenlijk ook weer ontzettend lelijk maar gewoon lekker lomp.
Hier is het bereik nog best goed. Alleen in de binnenstad van Haarlem is het bereik volkomen ruk.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bereik van 3fm is echt te bagger voor woorden hierbinnen... Tijd dat ze 104.1 overnemen!
http://www.dikkelulfm.nl/quote:Radio Nowhere - Door Domien Verschuuren, woensdag 26 september om 11:01
Het leek radiovrienden Chris, Daniel, Ivo, Niels en mij wel leuk: komende zaterdag een avond uit in Amsterdam en van te voren een uurtje freaken op een fictieve radiozender. Wisten wij veel dat dat laatste zo uit de hand zou lopen!
Inmiddels ligt de vormgeving klaar en zijn de items af. Komende zaterdagavond presenteren we vanaf 23.00 uur, voor één keer, een uur lang chaosradio (op een erg twijfelachtige radiozender) - omdat we dat gewoon leuk vinden.
Neemt u ons vooral niet serieus, dat doen we zelf namelijk ook niet.
In Amsterdam is het signaal van 96.8 ook niet echt denderendquote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier is het bereik nog best goed. Alleen in de binnenstad van Haarlem is het bereik volkomen ruk.
Mja, da's het nadeel van de 96.8. De 97.0 is namelijk een zeer populaire piraten-frequentie en daar zit 3FM dus in de randstad vlak naast.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op de snelweg is m' n bereik wel goed, maar zodra ik Rijswijk of Den Haag inrij is het afgelopen!
In Den Haag centrum zit er zelfs een of andere piratenzender naast 3FM en daar komt mijn radiotje uit 1975 niet meer uit hoor
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:15 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Toch echt stukken beter wakker worden, met Sander de Heer zeg
Tikkeltje oubollig, maar vooruit.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken. No Son of Mine
.
yep!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hadden jullie net ook een seconde of twee ruis?
Nee. Ik heb nu wel last van een gigantisch schijtnummer. Weer dat 538 wat stoort denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Broekie het volgende:
Hmm, hadden jullie net ook een seconde of twee ruis?
Rabberings bilmaatje Elstakquote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
wat was de UJDT ?
Één van hen lijkt me niet zo te mogen, dus ik ben bang dat ik een ban heb vóór ik nog ben ingetuned.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.dikkelulfm.nl/
Ik ga luisteren, als ik het niet vergeet tenminste
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Nee, commerciele bagger. Voor zijn pipo-de-clown-house was hij zeker wel goed, ook als dj.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk geen DJ Paul Elstak fan![]()
* -Hans- mag wel graag naar zijn oude platen luisteren
Ik heb het codewoord niet gehoord. Is het 'Hilversum Noord'? Of stiekem toch 'Lutjebroek CS'?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waarom nou weer stations als codewoord?
Stations op z'n Engels?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het codewoord niet gehoord. Is het 'Hilversum Noord'? Of stiekem toch 'Lutjebroek CS'?
stations was niet het codewoordquote:
En als het niet die artiesten zijn dan zijn het wel de Party Animalsquote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef cosmick het volgende:
Nee, commerciele bagger. Voor zijn pipo-de-clown-house was hij zeker wel goed, ook als dj.
Voorts is het altijd Nakatomi en Elstak wat op woensdag voorbij komt. Heeft Rabbering alleen maar "Move The House XXX" ??
Amy Macdonald.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo maar eens een requestje eruit gooien, weet alleen nog niks
Sorry dat ik het spelelement verpest.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
stations was niet het codewoord![]()
Hij loopt nu ook wat te doen met de Voxpro dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:12 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 ziet dat Michiel iets aan het opnemen is aan het omhoogstaande rode schuifje, en het feit dat 'ie zn koptelefoon op heeft.
"MetMichiel is het elke dag feest" misschien?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij loopt nu ook wat te doen met de Voxpro dus dat zou heel goed kunnen.![]()
dit wel een betere reactie, dan wat er eerste stond........quote:Op woensdag 26 september 2007 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het spelelement verpest.
Wat vindt jij trouwens van DJ Tiesto - Suburban Train? Damn, wat een gruwelijke plaat blijft dat toch!! Vooral het stukje waar dan de "spanning" wordt opgebouwd vind ik zo gruwelijk goed. Een van de betere DJ Tiesto platen, imo.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef borisz het volgende:
Ik ga zo maar eens een requestje eruit gooien, weet alleen nog niks
Ja, die staan ook op die cdquote:Op woensdag 26 september 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En als het niet die artiesten zijn dan zijn het wel de Party Animals![]()
Kan je daar niet beter mee wachten tot volgende week? Dan is het 90s request.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:22 schreef borisz het volgende:
Ik ga iets requesten uit de jaren 90 van de vorige eeuw
Was Michiel lang bezig met opnemen? dan zou het natuurlijk best kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"MetMichiel is het elke dag feest" misschien?
* Feivel1 gaat nu even badderen metMichiel op de achtergrond.
Oja, Robin S die kan natuurlijk ook niet ontbreken in het lijstje (met ongetwijfeld nog een paar artiesten).quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, die staan ook op die cd. Samen met Robin S.
* Sirolf staat al vooraan met z'n vlaggetje!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
Is iedereen een beetje wakker?????
Heb zo een leuk berichtje voor jullie....
Heeft het iets met de playboy te maken?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat vindt jij trouwens van DJ Tiesto - Suburban Train? Damn, wat een gruwelijke plaat blijft dat toch!! Vooral het stukje waar dan de "spanning" wordt opgebouwd vind ik zo gruwelijk goed. Een van de betere DJ Tiesto platen, imo.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft het iets met de playboy te maken?![]()
Dat bericht staat al op de FP, Britney komt er niet in namelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft het iets met de playboy te maken?![]()
Nou... ben al vanaf 5:50 wakker dus dat wakker zijn zal wel lukken.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
ja hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 19:23 schreef Maricha het volgende:
Tiesto vind ik ook niet wat trouwens. Niets bijzonders.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Robin S die kan natuurlijk ook niet ontbreken in het lijstje (met ongetwijfeld nog een paar artiesten).
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat bericht staat al op de FP, Britney komt er niet in namelijk.
Zal eerlijk zeggen dat ik weinig problemen heb met zijn show en hij beantwoord ook keurig zijn e-mail.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef cosmick het volgende:
Tiesto vind ik ook niet wat trouwens. Niets bijzonders.
Maar toch lijkt mij Rabbering een goede gast hoor. Hij bedoelt het goed. Heb 'm van het weekend nog wat drift-filmpjes met BMW"s doorgestuurd (die ie overigens allemaal kende, maar goed
).
Nu vind ik het ook niet zo bijzonder, maar het wat oudere werk vind ik nog wel tofquote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef cosmick het volgende:
Tiesto vind ik ook niet wat trouwens. Niets bijzonders.
Enne als je uitgenodigt wordt, dan krijg je vanzelf een mailtje!!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Volgende week, woensdag 3 oktober, willen we de vaste forummers uitnodigen in de studio!
![]()
Omdat jullie zo trouw luisteren en reageren tijdens MetMichiel. Een klein beetje vanwege de 2e verjaardag van MetMichiel maar ook omdat we het gezellig vinden.
Het wordt een normale uitzending, dus geen groot feest of live muziek vanwege de verjaardag. Voor jullie waarschijnlijk ook veel leuker om een normale uitzending mee te maken!
Om je aan te melden: mail even naar michiel@3fm.nl en zet daarin je Fok! Naam + je echte naam.
Let op de ruimte is beperkt, dus reageer snel!
Een aantal zeuren er al bijna een jaar over, dus erg leuk dat jullie het aandurven om ons als zooitje ongeregeld binnen te laten!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:39 schreef Maricha het volgende:
Volgende week, woensdag 3 oktober, willen we de vaste forummers uitnodigen in de studio!
![]()
Omdat jullie zo trouw luisteren en reageren tijdens MetMichiel. Een klein beetje vanwege de 2e verjaardag van MetMichiel maar ook omdat we het gezellig vinden.
Het wordt een normale uitzending, dus geen groot feest of live muziek vanwege de verjaardag. Voor jullie waarschijnlijk ook veel leuker om een normale uitzending mee te maken!
Om je aan te melden: mail even naar michiel@3fm.nl en zet daarin je Fok! Naam + je echte naam.
Let op de ruimte is beperkt, dus reageer snel!
bodygards zijn geregeldquote:Op woensdag 26 september 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een aantal zeuren er al bijna een jaar over, dus erg leuk dat jullie het aandurven om ons als zooitje ongeregeld binnen te laten!![]()
![]()
Er is een station naast het Mediapark 10 minuten vanaf de studio! Station Hilversum Noordquote:Op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke leuk Michiel en Maricha!!! Is het vanaf het station van Hilversum naar de studio nog lang reizen? Moet nml. vanuit Grunn komen en dat is met de trein al 2,5 uur, aldus de NS site.
Zit ook een beetje met werk enzo, het is vrij kort dag om nog wat te regelen.
Je moet station Hilversum Noord hebben, dat ligt bijna OP het mediapark.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke leuk Michiel en Maricha!!! Is het vanaf het station van Hilversum naar de studio nog lang reizen? Moet nml. vanuit Grunn komen en dat is met de trein al 2,5 uur, aldus de NS site.
Zit ook een beetje met werk enzo, het is vrij kort dag om nog wat te regelen.
Ik wens de ander FOK!kers veel plezier toe, ik kom niet, ik woon namelijk heel in Groningen.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
Enne als je uitgenodigt wordt, dan krijg je vanzelf een mailtje!!!!
Hmm, had ik dan wel mogen gaan, had ik alsnog mn fanshirt niet aankunnen doen, omdat je er niet bentquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn. En stiekem vind ik dat bést jammer...
Have fun, guys!
Dat is prima te doen ja!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
Er is een station naast het Mediapark 10 minuten vanaf de studio! Station Hilversum Noord
Dat is wel lekker makkelijk inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Je moet station Hilversum Noord hebben, dat ligt bijna OP het mediapark.
Ik heb het lekker makkelijk, want er gaat een directe trein van Hoofddorp naar Hilversum Noord.
Aan wie?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wil je trouwens aan Daniel vragen of hij morgen z'n webcams ook weer meeneemt?
Daniel (Ik heb met hem afgesproken zijn volledige naam niet meer te noemen) waar je morgen DikkeLulFM mee doet.quote:
1, 5? uhhm, volgens de NS site zou dat voor mij 2,5 uur zijn..quote:Op woensdag 26 september 2007 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wens de ander FOK!kers veel plezier toe, ik kom niet, ik woon namelijk heel in Groningen.
Gezien het feit dat ik 14 ben, en de volgende dag weer naar school moet, en ongeveer zo'n 1,5 uur zou moeten reizen.
Hmm, nee, sorry.
Als je met de auto zou gaan, denk ik zo wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
1, 5? uhhm, volgens de NS site zou dat voor mij 2,5 uur zijn..![]()
Funda reclame
Oh, hahaha! Is niet morgen, is zaterdagavond pas. Ik zal 't 'm vragenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daniel (Ik heb met hem afgesproken zijn volledige naam niet meer te noemen) waar je morgen DikkeLulFM mee doet.
Pics man, pics!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:47 schreef -Hans- het volgende:
oeh, Maricha loopt net de studio binnen. Damn, she's looking good today!
Godpeep, ik ben in de war met de dagen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh, hahaha! Is niet morgen, is zaterdagavond pas. Ik zal 't 'm vragen
Zou je kunnen proberen, maar dan wel groter dan wat Domien meenam tijdens Ekstra weekend, anders kom je niet binnen denk ikquote:Op woensdag 26 september 2007 20:05 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik ben sowieso al op het Mediapark die dag. Toeval?
Ik zal me ook even aanmelden via de mail, maar de vraag is, val ik onder de groep "vaste forummers"? Ik hang immers pas een maand hier rond
Zal ik proberen me een weg naar binnen te kopen met vlaai?
Ik kan er om 18.27 of 18.57 zijn. Moet nog even kijken welke trein ik neem.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:04 schreef borisz het volgende:
Ik kom drie voor 7 aan op Hilversum Noord waarschijnlijk
Zal wel te maken hebben met Google. Als hij dan later een ander baantje gaat zoeken, komen er allemaal FOK!topics bovendrijven als het bedrijf 'm even Googled (doen ze tegenwoordig bijna allemaal). Niet echt iets waar je mee geassocieerd wil worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Dennisweb het volgende:
Daniel wil niet dat we zn naam helemaal uitnoemen, maar je wordt er lijkt mij alleen maar bekender van.
Maar hoe kom je zo bij dat Dikke Lul FM als naam?!?
Zeker Daniel verzonnen ofzo![]()
Uhm, ik was diegene die vervolgens tijdens die uitzending die normal-size vlaai aan kwam bieden. Komt wel goed dus denk ikquote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zou je kunnen proberen, maar dan wel groter dan wat Domien meenam tijdens Ekstra weekend, anders kom je niet binnen denk ik
Weet ik veel, hahahaha! Het is gewoon echt een geintje, wat nu een beetje uit de hand gelopen is.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Dennisweb het volgende:
Daniel wil niet dat we zn naam helemaal uitnoemen, maar je wordt er lijkt mij alleen maar bekender van.
Maar hoe kom je zo bij dat Dikke Lul FM als naam?!?
Zeker Daniel verzonnen ofzo![]()
Ja, want nu moet je voor Dikke Lul (FM) staan..quote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Weet ik veel, hahahaha! Het is gewoon echt een geintje, wat nu een beetje uit de hand gelopen is.
Kom vooral niet te vroeg.....jullie mogen pas na 19.00 uur naar boven (niet lullig bedoeld, maar dan weten jullie het vast!)quote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan er om 18.27 of 18.57 zijn. Moet nog even kijken welke trein ik neem.
Foto's, Foto's! Filmpjes, Filmpjes!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef Broekie het volgende:
Heren en dames die uitgenodigd worden, zelfs als ik niet bij het feestje aanwezig mag zijn kan ik alsnog wel mensen opvangen op het Mediapark of Hilversum Noord. Ben er dan immers toch.
Zal ook niet de eerste keer zijn dat ik mensen aan de andere kant van het park op moet pikken omdat ze de weg niet kunnen vinden, terwijl het toch allemaal zo simpel is
ruilen!quote:
is logischquote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kom vooral niet te vroeg.....jullie mogen pas na 19.00 uur naar boven (niet lullig bedoeld, maar dan weten jullie het vast!)
Ja, en als je 30 sec. te vroeg bent ook beneden blijven staan!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kom vooral niet te vroeg.....jullie mogen pas na 19.00 uur naar boven (niet lullig bedoeld, maar dan weten jullie het vast!)
Dit in gedachten nemende, blijft mijn aanbod om mensen op te vangen en tijdelijk van koffie/thee te voorzien dus staan. 'k heb dan zelfs 10 computers tot jullie beschikking staan vanaf 17h, daarvoor zitten er nog studenten achter te werkenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel plezier ;-)quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dit in gedachten nemende, blijft mijn aanbod om mensen op te vangen en tijdelijk van koffie/thee te voorzien dus staan. 'k heb dan zelfs 10 computers tot jullie beschikking staan vanaf 17h, daarvoor zitten er nog studenten achter te werken
Mijn advies: probeer juist wel op tijd te komen, het zou niet de eerste keer zijn dat er treinen rondom Hilversum grote vertraging hebben...
Dan vermaken we ons wel in het MediaCentrum tot we van Maricha mogen komen
Dan pak ik de trein die aankomt om 18.57 wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Peperbus? Ik dacht zoutvaatje..quote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
- Bordjes 'Peperbus (gebouw 12)' volgen.
En dan zie je het snel genoeg.
Ik ben er niet bij. Helaas.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Deze info krijg je vanzelf, als je een uitnodigingsmail krijgtquote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan pak ik de trein die aankomt om 18.57 wel.
Alhoewel... daar ga ik nog even over filosoferen.
Als er dan mensen zijn die ook in die trein zitten (borisz?) kunnen ze natuurlijk gewoon met me mee lopen. Ik ken de weg!
Voor degenen die het zelf willen doen is het eigenlijk heel simpel:
- Mediapark op vanaf het station
- Grote parkeerdek oversteken (schuin)
- Bordjes 'Peperbus (gebouw 12)' volgen.
En dan zie je het snel genoeg.
hoiquote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij. Helaas.
Stel je voor dat ik te vroeg ben en dan op de trap naar boven C&S tegenkom .........
Had ik wel verwacht, maar ik postte het alvast voor mensen die ongeduldig zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
Deze info krijg je vanzelf, als je een uitnodigingsmail krijgt
Ik zou even een praatje maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij. Helaas.
Stel je voor dat ik te vroeg ben en dan op de trap naar boven C&S tegenkom .........
Of een te goeie hoop.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, maar ik postte het alvast voor mensen die ongeduldig zijn.
Oja, dat is inderdaad wel wat verder weg, maar er zullen vast wel pics worden gemaakt door de mensen die gaan!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
Als je met de auto zou gaan, denk ik zo wel.
Enne Hans, ik woon in H-S, dus ik moet een beetje verder wegkomen.
Maak je wel foto's en filmpjes voor me?![]()
quote:Radiostation schrapt plaat van Sean Kingston
Een radiostation in Dublin heeft met onmiddellijke ingang de plaat ‘Beautiful Girls’ van Sean Kingston van de playlist gehaald, zo meldt de ‘Irish Independent’. Dit naar aanleiding van een onderzoek waaruit bleek dat bijna driekwart van de luisteraars de plaat niet meer wenste te willen horen, omdat het refereert aan zelfmoord.
Het radiostation FM104 hield onlangs een onderzoek onder haar luisteraars over de plaat van Sean Kingston. Dit naar aanleiding van het extreem hoge aantal zelfmoordacties onder jongeren in Dublin. 73% Gaf aan de plaat van Sean Kingston niet te kunnen waarderen, waarna de programmaleiding besloot de plaat te schrappen van de playlist.
In de bewuste plaat, gebaseerd op de jaren ’60 hit ‘Stand by me’ van Ben E King, oppert Kingston dat hij zelfmoord gaat plegen als een veel te mooie meid het uit maakt met hem. Momenteel staat ‘Beautiful Girls’ op plek 8 van de Top 40. [RS/Radio.NL]
Ik heb gemaild..en zij ook als het goed isquote:Op woensdag 26 september 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
glacier en mutz komen hopelijk ook he ?
check!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb gemaild..en zij ook als het goed is
Het schijntquote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb gemaild..en zij ook als het goed is
Ik vind het echt een schitterend nummer...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens bij muziek..dat het TE mooi is?
Deze van John Mayer heeft dat ook een beetje..ik kan er nu niet goed naar luisteren..
Nog even op de NS site gekeken en de heenreis is niet zo'n probleem want ik kan er al om 18:00 zijn, maar dan heb ik er al meer dan 3 uur aan reistijd opzitten (incl bus etc). Terugreis is wel een probleem want als ik de trein van iets voor 22:00 mis dan zou ik een zwaar probleem hebben. Daarnaast zou ik eigenlijk ook voor donderdag een verlofdag moeten opnemen en dat zal lastig worden..quote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
Als je met de auto zou gaan, denk ik zo wel.
Enne Hans, ik woon in H-S, dus ik moet een beetje verder wegkomen.
Maak je wel foto's en filmpjes voor me?![]()
Ik zeg: MEGAHITquote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens bij muziek..dat het TE mooi is?
Deze van John Mayer heeft dat ook een beetje..ik kan er nu niet goed naar luisteren..
Te laatquote:Op woensdag 26 september 2007 20:44 schreef MutZ het volgende:
Ohja, tip voor mensen die binnenkort gaan verhuizen: Trek er iets langer voor uit dan krap 3 weken vanaf het moment dat je je sleutel krijgt en er woont. Zeker als je nog zo'n beetje alles moet gaan kopen
Hoe leuk ik 3FM ook vind....Laten we dat maar niet doenquote:
Fax, ohja, die moet ik ook nog verhuizenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nét een fax, wat toevallig hè?
Maar ik heb tussendoor nog gewoon m'n colleges en projecten lopen... Dus ik ga morgen bijv eerst naar m'n huis, dan naar college, dan weer terug naar m'n huis en dan 's avonds naar m'n ouders, want de kapper komtquote:Op woensdag 26 september 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Te laat
Zo hebben wij het destijds ook gedaan
Niet gezien, maar Coldplay is idd erg goedquote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Coldplay - Clocks !!!!!
Nu al genieten
Iemand trouwens het Coldplay concert gezien wat laatst werd uitgezonden op Nederland 3? Ik vond het best wel goed!
binnen!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
@ Maricha
Zou je kunnen bevestigen dat je mijn mailtje ook ontvangen hebt
Ik bedenk me dat mijn mailtje best kortaf was, maar ik neem aan dat allang duidelijk is hoe graag ik zou willen
Ja, maar dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 26 september 2007 20:43 schreef MutZ het volgende:
Ik vind het echt een schitterend nummer...
Weet niet eens waar het was, maar het was een goede show met erg fijne lichteffecten.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef MutZ het volgende:
Niet gezien, maar Coldplay is idd erg goed
Neem aan dat dat geen reden is om afgewezen te wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ook best een kort mailtje gestuurd..ben ook een poging aan het doen om druk bezig te zijn
Die van mij was ook niet bepaald lang te noemenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ook best een kort mailtje gestuurd..ben ook een poging aan het doen om druk bezig te zijn
Dit slaat helemaal nergens op maar het is ineens opgelost.... Okquote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf => Ik kijk via je webcam pagina, maar ik kan - vreemdgenoeg - niet naar fullscreen beeld switchen. Werkt het bij jou nog wel goed?
Het was geen request ala GreenDay?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet bepaald lang te noemen
Nee, hij was erg kort dit keerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was geen request ala GreenDay?
waarom zouden jullie mailtjes dan lang moeten zijn?? Ik vroeg ook maar om 2 dingenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet bepaald lang te noemen
Die dingen staan er bij mij in, dus het belangrijkste heb jequote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
waarom zouden jullie mailtjes dan lang moeten zijn?? Ik vroeg ook maar om 2 dingen
Komt door Windows Mediaplayer, die doet weleens maf. Rechtklikken op de stream en dan kiezen voor In- en Uitzoomen -> Volledig Scherm lost het probleempje op.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet eens waar het was, maar het was een goede show met erg fijne lichteffecten.
Bones!!!!![]()
![]()
Sirolf => Ik kijk via je webcam pagina, maar ik kan - vreemdgenoeg - niet naar fullscreen beeld switchen. Werkt het bij jou nog wel goed?
Dat is zo ja, maar vaak bedoelen vrouwen iets anders dan ze zeggenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
waarom zouden jullie mailtjes dan lang moeten zijn?? Ik vroeg ook maar om 2 dingen
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is zo ja, maar vaak bedoelen vrouwen iets anders dan ze zeggen
wat zij zegt!quote:
Toevallig, degene die die plaat aanvroeg heet ook Florisquote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Michiel! Michiel! Michiel!
In een ghettoblaster in een telefooncel!
* Sirolf gaat even het halve dorp doorcrossen om een telefooncel te zoeken.
High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat was ik dus, duh...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toevallig, degene die die plaat aanvroeg heet ook Floris
* Glacier mept D.R. ook nog eventjesquote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
Dat is zo ja, maar vaak bedoelen vrouwen iets anders dan ze zeggen
Superplaatquote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Michiel! Michiel! Michiel!
In een ghettoblaster in een telefooncel!
* Sirolf gaat even het halve dorp doorcrossen om een telefooncel te zoeken.
High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Moest dat van MutZ, of heb je nog wat goed te maken?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier mept D.R. ook nog eventjes
Sterker nog, al die opties waren greyed-out!!! te maf gewoonquote:Op woensdag 26 september 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt door Windows Mediaplayer, die doet weleens maf. Rechtklikken op de stream en dan kiezen voor In- en Uitzoomen -> Volledig Scherm lost het probleempje op.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
Moest dat van MutZ, of heb je nog wat goed te maken?
Dan moet ik het maar op een andere keer proberenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:34 schreef D.Rose het volgende:
ow, sorry, wist niet dat je aan het kwartetten was
Idd geweldig nummer..vooral dat eind!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Ah, het was een request van Sirolf... Yeah! vet man![]()
succesquote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar op een andere keer proberen
Jup! 't is een achtbaan plaat, wat Michiel al zei. Helemaal goed gewoon!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
Idd geweldig nummer..vooral dat eind!
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moest dat van MutZ, of heb je nog wat goed te maken?
sorryquote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
D.R., wat doe je nou?
Ik begin mezelf te herhalen
Riemen vast en schreeuwen maar!!!quote:
quote:Yeah! Come on!
Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me!
Motherfucker!
Uggh!
Dan hoop ik toch echt te slapenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef D.Rose het volgende:
Misschien over een uur of 6 weer eens proberen
Schitterende proza op de woensdagavond, verpakt in een flinterdunne sonate uitgevoerd in D-Mineur door het Rage Against The Machine-kwartet.quote:And now you do what they told ya
And now you do what they told ya
But now you do what they told ya
Well now you do what they told ya
Ik heb het nummer al vaker gehoord, maar nog nooit in een achtbaanquote:Op woensdag 26 september 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! 't is een achtbaan plaat, wat Michiel al zei. Helemaal goed gewoon!
Tja, je moet er iets voor over hebbenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch echt te slapen
Met Michiel als dirigentquote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schitterende proza op de woensdagavond, verpakt in een flinterdunne sonate uitgevoerd in D-Mineur door het Rage Against The Machine-kwartet.
Kwartetten scoren is niet echt leuk als het rustig isquote:Op woensdag 26 september 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, je moet er iets voor over hebben
Ik ook niet, maar het gaat om het gevoel bij de plaat. Snap je?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb het nummer al vaker gehoord, maar nog nooit in een achtbaan
Welke Michiel?quote:
Die kerel van 'Welke Michiel?' was nog hier in Maastricht vanmiddag. Ff een schit-te-rend winkelcentrum openenquote:
Ah, je hebt het gevoel dat je avondeten weer omhoog komt?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het gaat om het gevoel bij de plaat. Snap je?
Die lucht !!!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
Ah, je hebt het gevoel dat je avondeten weer omhoog komt?
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ah, je hebt het gevoel dat je avondeten weer omhoog komt?
Ik vind 'm ook wel aardigquote:Op woensdag 26 september 2007 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die lucht !!!
Nee, een veel beter gevoel.![]()
Robyn(blijf ik nog steeds een best tof liedje vinden)
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kerel van 'Welke Michiel?' was nog hier in Maastricht vanmiddag. Ff een schit-te-rend winkelcentrum openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |