Zou je kunnen proberen, maar dan wel groter dan wat Domien meenam tijdens Ekstra weekend, anders kom je niet binnen denk ikquote:Op woensdag 26 september 2007 20:05 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ik ben sowieso al op het Mediapark die dag. Toeval?
Ik zal me ook even aanmelden via de mail, maar de vraag is, val ik onder de groep "vaste forummers"? Ik hang immers pas een maand hier rond
Zal ik proberen me een weg naar binnen te kopen met vlaai?
Ik kan er om 18.27 of 18.57 zijn. Moet nog even kijken welke trein ik neem.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:04 schreef borisz het volgende:
Ik kom drie voor 7 aan op Hilversum Noord waarschijnlijk
Zal wel te maken hebben met Google. Als hij dan later een ander baantje gaat zoeken, komen er allemaal FOK!topics bovendrijven als het bedrijf 'm even Googled (doen ze tegenwoordig bijna allemaal). Niet echt iets waar je mee geassocieerd wil worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Dennisweb het volgende:
Daniel wil niet dat we zn naam helemaal uitnoemen, maar je wordt er lijkt mij alleen maar bekender van.
Maar hoe kom je zo bij dat Dikke Lul FM als naam?!?
Zeker Daniel verzonnen ofzo![]()
Uhm, ik was diegene die vervolgens tijdens die uitzending die normal-size vlaai aan kwam bieden. Komt wel goed dus denk ikquote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zou je kunnen proberen, maar dan wel groter dan wat Domien meenam tijdens Ekstra weekend, anders kom je niet binnen denk ik
Weet ik veel, hahahaha! Het is gewoon echt een geintje, wat nu een beetje uit de hand gelopen is.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Dennisweb het volgende:
Daniel wil niet dat we zn naam helemaal uitnoemen, maar je wordt er lijkt mij alleen maar bekender van.
Maar hoe kom je zo bij dat Dikke Lul FM als naam?!?
Zeker Daniel verzonnen ofzo![]()
Ja, want nu moet je voor Dikke Lul (FM) staan..quote:Op woensdag 26 september 2007 20:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Weet ik veel, hahahaha! Het is gewoon echt een geintje, wat nu een beetje uit de hand gelopen is.
Kom vooral niet te vroeg.....jullie mogen pas na 19.00 uur naar boven (niet lullig bedoeld, maar dan weten jullie het vast!)quote:Op woensdag 26 september 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan er om 18.27 of 18.57 zijn. Moet nog even kijken welke trein ik neem.
Foto's, Foto's! Filmpjes, Filmpjes!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef Broekie het volgende:
Heren en dames die uitgenodigd worden, zelfs als ik niet bij het feestje aanwezig mag zijn kan ik alsnog wel mensen opvangen op het Mediapark of Hilversum Noord. Ben er dan immers toch.
Zal ook niet de eerste keer zijn dat ik mensen aan de andere kant van het park op moet pikken omdat ze de weg niet kunnen vinden, terwijl het toch allemaal zo simpel is
ruilen!quote:
is logischquote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kom vooral niet te vroeg.....jullie mogen pas na 19.00 uur naar boven (niet lullig bedoeld, maar dan weten jullie het vast!)
Ja, en als je 30 sec. te vroeg bent ook beneden blijven staan!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Kom vooral niet te vroeg.....jullie mogen pas na 19.00 uur naar boven (niet lullig bedoeld, maar dan weten jullie het vast!)
Dit in gedachten nemende, blijft mijn aanbod om mensen op te vangen en tijdelijk van koffie/thee te voorzien dus staan. 'k heb dan zelfs 10 computers tot jullie beschikking staan vanaf 17h, daarvoor zitten er nog studenten achter te werkenquote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel plezier ;-)quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dit in gedachten nemende, blijft mijn aanbod om mensen op te vangen en tijdelijk van koffie/thee te voorzien dus staan. 'k heb dan zelfs 10 computers tot jullie beschikking staan vanaf 17h, daarvoor zitten er nog studenten achter te werken
Mijn advies: probeer juist wel op tijd te komen, het zou niet de eerste keer zijn dat er treinen rondom Hilversum grote vertraging hebben...
Dan vermaken we ons wel in het MediaCentrum tot we van Maricha mogen komen
Dan pak ik de trein die aankomt om 18.57 wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Peperbus? Ik dacht zoutvaatje..quote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
- Bordjes 'Peperbus (gebouw 12)' volgen.
En dan zie je het snel genoeg.
Ik ben er niet bij. Helaas.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef Maricha het volgende:
[..]
Deze info krijg je vanzelf, als je een uitnodigingsmail krijgtquote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan pak ik de trein die aankomt om 18.57 wel.
Alhoewel... daar ga ik nog even over filosoferen.
Als er dan mensen zijn die ook in die trein zitten (borisz?) kunnen ze natuurlijk gewoon met me mee lopen. Ik ken de weg!
Voor degenen die het zelf willen doen is het eigenlijk heel simpel:
- Mediapark op vanaf het station
- Grote parkeerdek oversteken (schuin)
- Bordjes 'Peperbus (gebouw 12)' volgen.
En dan zie je het snel genoeg.
hoiquote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij. Helaas.
Stel je voor dat ik te vroeg ben en dan op de trap naar boven C&S tegenkom .........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |