Oja, dat is inderdaad wel wat verder weg, maar er zullen vast wel pics worden gemaakt door de mensen die gaan!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
Als je met de auto zou gaan, denk ik zo wel.
Enne Hans, ik woon in H-S, dus ik moet een beetje verder wegkomen.
Maak je wel foto's en filmpjes voor me?![]()
quote:Radiostation schrapt plaat van Sean Kingston
Een radiostation in Dublin heeft met onmiddellijke ingang de plaat ‘Beautiful Girls’ van Sean Kingston van de playlist gehaald, zo meldt de ‘Irish Independent’. Dit naar aanleiding van een onderzoek waaruit bleek dat bijna driekwart van de luisteraars de plaat niet meer wenste te willen horen, omdat het refereert aan zelfmoord.
Het radiostation FM104 hield onlangs een onderzoek onder haar luisteraars over de plaat van Sean Kingston. Dit naar aanleiding van het extreem hoge aantal zelfmoordacties onder jongeren in Dublin. 73% Gaf aan de plaat van Sean Kingston niet te kunnen waarderen, waarna de programmaleiding besloot de plaat te schrappen van de playlist.
In de bewuste plaat, gebaseerd op de jaren ’60 hit ‘Stand by me’ van Ben E King, oppert Kingston dat hij zelfmoord gaat plegen als een veel te mooie meid het uit maakt met hem. Momenteel staat ‘Beautiful Girls’ op plek 8 van de Top 40. [RS/Radio.NL]
Ik heb gemaild..en zij ook als het goed isquote:Op woensdag 26 september 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
glacier en mutz komen hopelijk ook he ?
check!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb gemaild..en zij ook als het goed is
Het schijntquote:Op woensdag 26 september 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb gemaild..en zij ook als het goed is
Ik vind het echt een schitterend nummer...quote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens bij muziek..dat het TE mooi is?
Deze van John Mayer heeft dat ook een beetje..ik kan er nu niet goed naar luisteren..
Nog even op de NS site gekeken en de heenreis is niet zo'n probleem want ik kan er al om 18:00 zijn, maar dan heb ik er al meer dan 3 uur aan reistijd opzitten (incl bus etc). Terugreis is wel een probleem want als ik de trein van iets voor 22:00 mis dan zou ik een zwaar probleem hebben. Daarnaast zou ik eigenlijk ook voor donderdag een verlofdag moeten opnemen en dat zal lastig worden..quote:Op woensdag 26 september 2007 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
Als je met de auto zou gaan, denk ik zo wel.
Enne Hans, ik woon in H-S, dus ik moet een beetje verder wegkomen.
Maak je wel foto's en filmpjes voor me?![]()
Ik zeg: MEGAHITquote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef Glacier het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens bij muziek..dat het TE mooi is?
Deze van John Mayer heeft dat ook een beetje..ik kan er nu niet goed naar luisteren..
Te laatquote:Op woensdag 26 september 2007 20:44 schreef MutZ het volgende:
Ohja, tip voor mensen die binnenkort gaan verhuizen: Trek er iets langer voor uit dan krap 3 weken vanaf het moment dat je je sleutel krijgt en er woont. Zeker als je nog zo'n beetje alles moet gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |