Komt al aardig in de buurt!quote:
Jaaaaaaaa!! playlist al gezien? ziet er weer aardig uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond weer schudden met de kont
Absoluut, maar vergeet ook Kevin nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ach zolang Rudy er is is het gezellig
Zeker! Erg druk....moet deze week afquote:
Da's waar... maar Rudy ziet er leuker uitquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut, maar vergeet ook Kevin niet![]()
haaaaaaiquote:
Oeh! even heel hard doorwerken dus... Sterkte/werk ze Michiel ! Overigens met platen zoals Do it again moet het toch wel lekker doorwerken zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker! Erg druk....moet deze week af
die heb ik al twee maanden geboycotquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Op mijn nieuwe job hebben ze trouwens geen radio, dus overdag helaas geen 3FM meer voor mij
wel een opluchting dat ik de verschrikkelijke C & S niet meer hoef aan te horen
uuuhhhm, heb daar nog niet echt zo opgelet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Da's waar... maar Rudy ziet er leuker uit
wil je je adres mailen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:51 schreef purplerose het volgende:
We zitten nu op 542 euro ofzo met dierenactie![]()
Natuurlijk wil ik datquote:
ik denk hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik datbetekend dat?
ik kan gaan juichen?
GEFELICITEERD!!!!quote:
quote:
das een eind met de tram vanaf de VUquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
Thnx Maricha, Chatgirl, TheVulture en borisz...
Koffielurkadres zit in A'dam Noord, die leuke containers die je daar hebt
Thnxquote:
We kunnen ook een keer ergens anders koffie drinkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
das een eind met de tram vanaf de VU![]()
AZ erbij en we hebben een mini 3fm meetquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
We kunnen ook een keer ergens anders koffie drinken
wie zal hem aangevraagd hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
/laat maar dat komt ook omdat mijn post van net verloren is gegaan door het gekloot van de Fok! servers. Maaruh, van harte MutZ !!![]()
DJ Deleriumplaat heb ik nog gehoord tijdens het hardlopen.
Leuke topictitel btw![]()
Toad studeert er ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ erbij en we hebben een mini 3fm meet, die werkt ook in de hoofdstad
![]()
aan sommige beesten heb ik een hekel,quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Michiel en Marichahelden vd dag
Ben een watje als het op dieren aankomt dus zit met volgeschoten oogjes nu![]()
22 sept gaan we dus de spullen en het geld overhandigen, gaat nog een klus worden zonder te jankenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
aan sommige beesten heb ik een hekel,
maar de liefste beesten zijn Poezen![]()
Roosjequote:
aahhhhh wat lief (ook namens Michiel)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Michiel en Marichahelden vd dag
Ben een watje als het op dieren aankomt dus zit met volgeschoten oogjes nu![]()
Nee, maar mijn requestje komt er zo al aan. Je kan natuurlijk niet alles hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, heb je die badeend nou al gewonnen?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar mijn requestje komt er zo al aan. Je kan natuurlijk niet alles hebben.
Vindt het ook gewoon zo supertof van jullie dat er zo positief op gereageerd wordt (van de mensen op fok trouwens ook, het gaat echt heel goed met de actie) Ben blij dat er weer eens wat positiefs is want ik begon bijna te denken dat niemand meer om dieren geeft en dat het niemand interesseert hoeveel het stukje vkees op zn bord geleden heeft. Ik vind als je vlees eet, mag je ook wel wat respect opbrengen voor datgene dat je in leven houdt en heeft gehouden al die miljoenen jaren al.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
aahhhhh wat lief (ook namens Michiel)
dmv Arens, Bart van voren kwam er ik erachterquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Domien heeft de URL van zijn Angrylog aangepast, ding is niet meer te vinden.![]()
Oeeeeh PSB - She's Madonna![]()
*poing*
*poing*
*poing*
*poing*
purplerose
Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Domien heeft de URL van zijn Angrylog aangepast, ding is niet meer te vinden.![]()
Oeeeeh PSB - She's Madonna![]()
*poing*
*poing*
*poing*
*poing*
purplerose
Nee hoor http://domienverschuuren.nl.angrylog.nl/quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds geen probleem hoor, is nog gewoon te bereiken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Maakte schijnbaar een typfout want ik kom er weer gewoon op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
dmv Arens, Bart van voren kwam er ik erachter![]()
Ditoquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
ik zie mijn request weer in rook opgaan denk ik
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Tenacious D roelt![]()
Heb je de film gezien? The pick of destiny
was gezellig, ondanks dat jullie mijn request niet hebben uitgezondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Het is inderdaad nog altijd traag als dikke ...... (en dat past dan weer best goed bij de programmanaam van het programma wat je nu hoortquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
And We’re Off!![]()
Fok nog altijd te traag.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!!
Haha!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Het is inderdaad nog altijd traag als dikke ...... (en dat past dan weer best goed bij de programmanaam van het programma wat je nu hoort).
Dat was ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey vorige week riep er nog iemand 'kan je die robyn geen megahit maken?'....et voila! (al hadden wij daar eigenlijk geen invloed op)
Als de actie voorbij is, komt de beukende Mat weer terug hoorquote:
Vlamingen taking over 3FM Serious radio.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, damn ik heb otto jan gemist. ik wil wel een keer erbij zitten als hij presenteert...2 vlamingen in de studio
ik blijf nog wel evenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh sorry 't is gewoon de versie die in de computer zit...
ps: wil iedereen nog wat wakker blijven? anders halen we nooit die betere luistercijfers!
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mm ik heb er the gossip deze week niet inzitten, maar misschien hebben we straks nog wel een paar minuten over...
Heb je de cd al?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Hoop trouwens dat die gasten van The Gossip binnenkort weer eens met nieuw werk komen aanzetten.![]()
volgens mij wel. in ieder geval is het bij de radio gepromoot...maar eigenlijk al een half jaar te laat. ik weet niet of de single echt in de winkel heeft gelegenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Hej Kevin is Standing in the way of control nooit officieel uitgebracht hier in Nederland? Volgens mij is dat het geval, wel jammer...
Ik vind het wel jammer hoe het is gegaan met The Gossip want de plaat is echt heel fijn. 3FM heeft de plaat tenminste nog wat gepromoot (al had 'íe ook wel op de playlist gezet mogen wordenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgens mij wel. in ieder geval is het bij de radio gepromoot...maar eigenlijk al een half jaar te laat. ik weet niet of de single echt in de winkel heeft gelegen
Stond een tijdje terug ook een erg aardig interview met haar in de VARA gids. Aparte dame is het wel, maar wel een dame/wijf met echt een geweldige stem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja erg fijne cd. yr mangled heart is mijn favoriet! en beth is een tof wijf, heb haar een tijdje geleden voor MoveYourAss mogen interviewen.
Leave the Light on is erg mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond een tijdje terug ook een erg aardig interview met haar in de VARA gids. Aparte dame is het wel, maar wel een dame/wijf met echt een geweldige stem.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
Woeh ben echt helemaal hyper nog ervanDe dieren gaan de badeenden ZO ontzettend gaaf vinden he!
Speeltjes voor in de zwembadjes
Jeremy's vind ik wel een sympathiek bandje. Aangezien je ze veul te weinig hoort op de radio lijkt het mij een goede zet om 'm megahit te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf volgens mij maakt Jeremy's - Saturday ook een aardige kans om megahit te worden, wat denk je ervan?
Voor de mensen die alvast willen stemmen, check: http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahit
Moet toch maar eens dat album gaan checken..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leave the Light on is erg mooi
maar ik vind het qua stem toch wel een erg blatend schaap af en toe
Had al op Hard FI gestemd, maar had achteraf toch liever op de Jeremy's gestemd want dat is toch een beginnend bandje en ze komen ook nog eens uit Nederland en dan heb ik er niet zoveel moeite mee als die veel air play krijgen. Nummer is ook nog fijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Hens het volgende:
Jeremy's vind ik wel een sympathiek bandje. Aangezien je ze veul te weinig hoort op de radio lijkt het mij een goede zet om 'm megahit te maken.
Hij wordt ook al genoemd in de Megahit-jingle deze week. Meestal worden nummers die daarin genoemd worden geen megahit meer. Ik acht die kans dus niet zo groot.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf volgens mij maakt Jeremy's - Saturday ook een aardige kans om megahit te worden, wat denk je ervan?
Voor de mensen die alvast willen stemmen, check: http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahit
You damn right! even niet aangedacht, maar nu je het zegt... Misschien is het nummer ook wel te lang uit om nog Megahit te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Sirolf het volgende:
Hij wordt ook al genoemd in de Megahit-jingle deze week. Meestal worden nummers die daarin genoemd worden geen megahit meer. Ik acht die kans dus niet zo groot.
Oh my god, they killed 'wespen op de appeltaart'! You bastards!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tss....iemand heeft de originele versie van 'wespen op de appeltaart'' uit ons privemapje gehaald, echt niet meer in de computer te vinden. nouja, dan maar de live versie van vorige week
Kate Nash... tsja, van mij hoeft het niet zo nodig, maar er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Nog een ander leuk, nieuw nummer is trouwens MATCHBOX TWENTY - How Far We've Come.
Kate Nash als megahit zou ik ook best een goede keus vinden.
Die trouwens ook niet verkeerd is!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tss....iemand heeft de originele versie van 'wespen op de appeltaart'' uit ons privemapje gehaald, echt niet meer in de computer te vinden. nouja, dan maar de live versie van vorige week
zolang die Winfried maar niet achter de knoppen gaat zittenquote:Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef Sirolf het volgende:Kevin & Rudy
Ah, het is invallers-week. Gisternacht ook al een invaller en vannacht weer. Och, 't is weer eens wat anders.
Nee, ik swing mee in stilte.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef cosmick het volgende:
Erg leuk nummer van de Stones.
Ben weer de enige hier die nu enthousiast is over de muziek?
Neu, ik ook niet, maar dat tweede deel betrof de remix van Justice. En die geluiden zijn wel errug cool imo.quote:
Ze meten geen luistercijfers, maar die onderzoeken ze.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik blijf wel wakker, maar luister wel via internet maar dat telt neem ik aan ook mee voor de luistercijfers![]()
Hoi Glacierquote:
Yeah, bah.quote:
Ja, als je zegt dat ze in de 40 is geloof je het ookquote:Maar nu Amy WijnhuisOnze jonge zuipert
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, bah.
[..]
Ja, als je zegt dat ze in de 40 is geloof je het ook.
Ja, dit vind ik wel leuke "lekker fout" plaatjes, dit in tegenstelling tot die crap van Rabberingquote:
Ik heb Winamp aanstaan, de hele middag alquote:Op woensdag 5 september 2007 15:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
RabRadio!!!
Paul Rabbering is in het echt zo'n toffe gozer!
Winampquote:Op woensdag 5 september 2007 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb Winamp aanstaan, de hele middag al
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:37 schreef MutZ het volgende:
Als je op kamers gaat, wat is dan het eerste wat je gaat kopen voor je uitzet?
Gegarandeerd leuke muziekquote:
allaaaaaaanngggg gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O ja, stem ook even voor 3FM bij de Radioringen: http://radioring2007.televizierring.nl/
Een Senseo, ik kan echt niet zonderquote:
M'n ma ook nietquote:Op woensdag 5 september 2007 15:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een Senseo, ik kan echt niet zonder
Koffiequote:
quote:
Om vervolgens aan mij op te sturen? Prima planquote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zal ik trouwens stiekum 1 van de badeenden voor mezelf houden?![]()
![]()
![]()
* Glacier denkt aan de collectie schroot mp3s bij MutZquote:
Je onderbreekt mijn kwartet!quote:Op woensdag 5 september 2007 18:47 schreef Toad het volgende:
Laat asjeblieft Tokio Hotel niet de singlestrijd winnen van Editors straks bij MetMichiel.
http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Neequote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zal ik trouwens stiekum 1 van de badeenden voor mezelf houden?![]()
![]()
![]()
al die wanhopige tienermeisjes die geilen op die zanger, dat die meiden niet gewoon zien dat het gastje zwaar homo is is me een raadselquote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
Michiel! Maricha!
Jullie luisteraars! Wat doen ze!? Gaat Tokio Hotel straks winnen van Editors?
Is het geen zangeres dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
al die wanhopige tienermeisjes die geilen op die zanger, dat die meiden niet gewoon zien dat het gastje zwaar homo is is me een raadsel
quote:
Ah, nu weet ik weer waarom ik dit jaar weer een agenda gekocht hebquote:Op woensdag 5 september 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
Echt WTF een verbod op leuke schoolagenda's
Ze hebben nu iig weer meer ruimte om te doen waar de agenda voor is, vol kalken met onzin
Oplossing: niet naar Q-music luisteren, dan hoor je het nummer niet zo vaakquote:Op woensdag 5 september 2007 20:39 schreef Noisemaker het volgende:
How to save a lifewaarom draait 3fm dit? ik word al helemaal scheitziek van dat nummer.. (op q-music)
't staat 52 - 48 momenteel voor THquote:Op woensdag 5 september 2007 20:44 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk is het een oneerlijke strijd. Editors is heul veel beter dan TH. Ik vrees alleen het ergste...
Beter dan de hele dag Arrow Jazz, wat ze op mn stage hebben. Het enige voordeel daarvan is dat het zo'n suffe muziek is, dat je automatisch wel doorwerkt in plaats van intensief radio te luisteren.quote:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft net maar even Irene Moors & De Smurfen - Ik Heb Nieuwe Schoenen opgezet
Dat heet nou oldschool.quote:
Erger...quote:
Dat had je vrijdag mooi kunnen vragenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef Broekie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee waar die 20:00:53 voor staat die altijd in grote cijfers op het paneel onder de MD-spelers staat? (Onder het klokje en de countdown dus).
Ben ik in alle verbazing dat ik zomaar ineens in de studio stond dus glad vergeten inderdaad...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had je vrijdag mooi kunnen vragen
Volgens mij is dat een timer/stopwatch. Om gesprekjes e.d. te timen. Hij is gewoon niet op nul gezet...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:05 schreef Broekie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee waar die 20:00:53 voor staat die altijd in grote cijfers op het paneel onder de MD-spelers staat? (Onder het klokje en de countdown dus).
Is ie al een tijdje niet dan, althans, lang genoeg om op te vallen dat er al heel lang hetzelfde staat.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een timer/stopwatch. Om gesprekjes e.d. te timen. Hij is gewoon niet op nul gezet...
Viel me een week geleden inderdaad ook al op.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is ie al een tijdje niet dan, althans, lang genoeg om op te vallen dat er al heel lang hetzelfde staat.
Dank voor de uitleg
De nieuwe, johnny vind ik ook goed t ehore n:Yquote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Mooi liedje van Di-rect, maar dit is dan ook wel een positieve uitzondering op de platen die ze tot op heden hebben gemaakt.
Oja!! die is ook best wel OK (net ff de clip bekeken via Youtube want wist niet precies hoe het liedje klonk).quote:Op woensdag 5 september 2007 21:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
De nieuwe, johnny vind ik ook goed t ehore n:Y
Helemaal mee eens.quote:klaxons moeten we vaker horen
'k kan me alleen enorm ergeren aan "the way I'm are". Taalverloedering!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Timbaland kan ik ook wel waarderenmee rook omdat het niet alleen dom rappen is wat je toch niet verstaat.
Het is zelfs nog erger: 'The Way I Are'...quote:Op woensdag 5 september 2007 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k kan me alleen enorm ergeren aan "the way I'm are". Taalverloedering!
Da's de titel ja, maar hij zingt echt The way I'm are (staat ook zo in de meeste lyrics).quote:Op woensdag 5 september 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is zelfs nog erger: 'The Way I Are'...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
tot morgen! (Hopelijk met Marconi award)
Ik duim absoluut met je mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dank u, en vooral bedankt Maricha om mijn request nog zo laat toch bij Michiel ingepland te krijgenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:![]()
![]()
een held die Badly Drawn Boy aangevraagd heeft
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank u, en vooral bedankt Maricha om mijn request nog zo laat toch bij Michiel ingepland te krijgen
Het is zo'n mooi nummerhelaas kan ik het morgen niet bij Gerard proberen, hij vindt het ook een prachtig nummer.
het is ook zo mooiquote:Op woensdag 5 september 2007 22:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]ik luister hem echt elke dag op m'n speler.
3fm heeft liever sterrenlichtenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:41 schreef Sirolf het volgende:
Muse - Map Of The Problematique is ook een best lekker nummer trouwens.
Is al een paar maanden uit, maar is volgens mij tot nu toe nog niet echt populair geworden in NL...
Dat doen we expres, wist je dat nog niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef DaMook het volgende:
Leuk ik ben er en iedereen is meteen weer weg.
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 6 september 2007 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat doen we expres, wist je dat nog niet?
Ik met de corsoquote:Op donderdag 6 september 2007 00:42 schreef Toad het volgende:
Wel rustig hier de laatste tijd.
Druk met school iedereen?!
ja het leven is weer begonnen, snachts zal ik er niet veel meer zijn.quote:Op donderdag 6 september 2007 00:42 schreef Toad het volgende:
Wel rustig hier de laatste tijd.
Druk met school iedereen?!
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
'Stem je radio af op de rampenzender'...
Verwachten ze dan dat ik 538 opzet ofzo?.
Nee, Skyquote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
nee saai radioquote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
quote:
Ik lust ook wel een bakkiequote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:21 schreef Glacier het volgende:
Astu, koffieSuiker en melk liggen erbij voor de liefhebbers (hoewel je koffie natuurlijk zwart hoort te drinken
) en een stukje vlaai
[afbeelding]
Dank jequote:Op donderdag 6 september 2007 10:21 schreef Glacier het volgende:
Astu, koffieSuiker en melk liggen erbij voor de liefhebbers (hoewel je koffie natuurlijk zwart hoort te drinken
) en een stukje vlaai
[afbeelding]
Tisdat?quote:
Nee, 100%NLquote:Op donderdag 6 september 2007 09:56 schreef JDude het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |