Komt al aardig in de buurt!quote:
Jaaaaaaaa!! playlist al gezien? ziet er weer aardig uit.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond weer schudden met de kont
Absoluut, maar vergeet ook Kevin nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Ach zolang Rudy er is is het gezellig
Zeker! Erg druk....moet deze week afquote:
Da's waar... maar Rudy ziet er leuker uitquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut, maar vergeet ook Kevin niet![]()
haaaaaaiquote:
Oeh! even heel hard doorwerken dus... Sterkte/werk ze Michiel ! Overigens met platen zoals Do it again moet het toch wel lekker doorwerken zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker! Erg druk....moet deze week af
die heb ik al twee maanden geboycotquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Op mijn nieuwe job hebben ze trouwens geen radio, dus overdag helaas geen 3FM meer voor mij
wel een opluchting dat ik de verschrikkelijke C & S niet meer hoef aan te horen
uuuhhhm, heb daar nog niet echt zo opgelet om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:43 schreef TheVulture het volgende:
Da's waar... maar Rudy ziet er leuker uit
wil je je adres mailen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:51 schreef purplerose het volgende:
We zitten nu op 542 euro ofzo met dierenactie![]()
Natuurlijk wil ik datquote:
ik denk hetquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik datbetekend dat?
ik kan gaan juichen?
GEFELICITEERD!!!!quote:
quote:
das een eind met de tram vanaf de VUquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
Thnx Maricha, Chatgirl, TheVulture en borisz...
Koffielurkadres zit in A'dam Noord, die leuke containers die je daar hebt
Thnxquote:
We kunnen ook een keer ergens anders koffie drinkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
das een eind met de tram vanaf de VU![]()
AZ erbij en we hebben een mini 3fm meetquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
We kunnen ook een keer ergens anders koffie drinken
wie zal hem aangevraagd hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef -Hans- het volgende:
/laat maar dat komt ook omdat mijn post van net verloren is gegaan door het gekloot van de Fok! servers. Maaruh, van harte MutZ !!![]()
DJ Deleriumplaat heb ik nog gehoord tijdens het hardlopen.
Leuke topictitel btw![]()
Toad studeert er ookquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ erbij en we hebben een mini 3fm meet, die werkt ook in de hoofdstad
![]()
aan sommige beesten heb ik een hekel,quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Michiel en Marichahelden vd dag
Ben een watje als het op dieren aankomt dus zit met volgeschoten oogjes nu![]()
22 sept gaan we dus de spullen en het geld overhandigen, gaat nog een klus worden zonder te jankenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
aan sommige beesten heb ik een hekel,
maar de liefste beesten zijn Poezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |