quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mm ik heb er the gossip deze week niet inzitten, maar misschien hebben we straks nog wel een paar minuten over...
Heb je de cd al?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Hoop trouwens dat die gasten van The Gossip binnenkort weer eens met nieuw werk komen aanzetten.![]()
volgens mij wel. in ieder geval is het bij de radio gepromoot...maar eigenlijk al een half jaar te laat. ik weet niet of de single echt in de winkel heeft gelegenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Hej Kevin is Standing in the way of control nooit officieel uitgebracht hier in Nederland? Volgens mij is dat het geval, wel jammer...
Ik vind het wel jammer hoe het is gegaan met The Gossip want de plaat is echt heel fijn. 3FM heeft de plaat tenminste nog wat gepromoot (al had 'íe ook wel op de playlist gezet mogen wordenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgens mij wel. in ieder geval is het bij de radio gepromoot...maar eigenlijk al een half jaar te laat. ik weet niet of de single echt in de winkel heeft gelegen
Stond een tijdje terug ook een erg aardig interview met haar in de VARA gids. Aparte dame is het wel, maar wel een dame/wijf met echt een geweldige stem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja erg fijne cd. yr mangled heart is mijn favoriet! en beth is een tof wijf, heb haar een tijdje geleden voor MoveYourAss mogen interviewen.
Leave the Light on is erg mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stond een tijdje terug ook een erg aardig interview met haar in de VARA gids. Aparte dame is het wel, maar wel een dame/wijf met echt een geweldige stem.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
Woeh ben echt helemaal hyper nog ervanDe dieren gaan de badeenden ZO ontzettend gaaf vinden he!
Speeltjes voor in de zwembadjes
Jeremy's vind ik wel een sympathiek bandje. Aangezien je ze veul te weinig hoort op de radio lijkt het mij een goede zet om 'm megahit te maken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf volgens mij maakt Jeremy's - Saturday ook een aardige kans om megahit te worden, wat denk je ervan?
Voor de mensen die alvast willen stemmen, check: http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahit
Moet toch maar eens dat album gaan checken..quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leave the Light on is erg mooi
maar ik vind het qua stem toch wel een erg blatend schaap af en toe
Had al op Hard FI gestemd, maar had achteraf toch liever op de Jeremy's gestemd want dat is toch een beginnend bandje en ze komen ook nog eens uit Nederland en dan heb ik er niet zoveel moeite mee als die veel air play krijgen. Nummer is ook nog fijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:25 schreef Hens het volgende:
Jeremy's vind ik wel een sympathiek bandje. Aangezien je ze veul te weinig hoort op de radio lijkt het mij een goede zet om 'm megahit te maken.
Hij wordt ook al genoemd in de Megahit-jingle deze week. Meestal worden nummers die daarin genoemd worden geen megahit meer. Ik acht die kans dus niet zo groot.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf volgens mij maakt Jeremy's - Saturday ook een aardige kans om megahit te worden, wat denk je ervan?
Voor de mensen die alvast willen stemmen, check: http://www.3fmfan.nl/page/raaddemegahit
You damn right! even niet aangedacht, maar nu je het zegt... Misschien is het nummer ook wel te lang uit om nog Megahit te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:37 schreef Sirolf het volgende:
Hij wordt ook al genoemd in de Megahit-jingle deze week. Meestal worden nummers die daarin genoemd worden geen megahit meer. Ik acht die kans dus niet zo groot.
Oh my god, they killed 'wespen op de appeltaart'! You bastards!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tss....iemand heeft de originele versie van 'wespen op de appeltaart'' uit ons privemapje gehaald, echt niet meer in de computer te vinden. nouja, dan maar de live versie van vorige week
Kate Nash... tsja, van mij hoeft het niet zo nodig, maar er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
Nog een ander leuk, nieuw nummer is trouwens MATCHBOX TWENTY - How Far We've Come.
Kate Nash als megahit zou ik ook best een goede keus vinden.
Die trouwens ook niet verkeerd is!quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tss....iemand heeft de originele versie van 'wespen op de appeltaart'' uit ons privemapje gehaald, echt niet meer in de computer te vinden. nouja, dan maar de live versie van vorige week
zolang die Winfried maar niet achter de knoppen gaat zittenquote:Op woensdag 5 september 2007 01:00 schreef Sirolf het volgende:Kevin & Rudy
Ah, het is invallers-week. Gisternacht ook al een invaller en vannacht weer. Och, 't is weer eens wat anders.
Nee, ik swing mee in stilte.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef cosmick het volgende:
Erg leuk nummer van de Stones.
Ben weer de enige hier die nu enthousiast is over de muziek?
Neu, ik ook niet, maar dat tweede deel betrof de remix van Justice. En die geluiden zijn wel errug cool imo.quote:
Ze meten geen luistercijfers, maar die onderzoeken ze.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Ik blijf wel wakker, maar luister wel via internet maar dat telt neem ik aan ook mee voor de luistercijfers![]()
Hoi Glacierquote:
Yeah, bah.quote:
Ja, als je zegt dat ze in de 40 is geloof je het ookquote:Maar nu Amy WijnhuisOnze jonge zuipert
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, bah.
[..]
Ja, als je zegt dat ze in de 40 is geloof je het ook.
Ja, dit vind ik wel leuke "lekker fout" plaatjes, dit in tegenstelling tot die crap van Rabberingquote:
Ik heb Winamp aanstaan, de hele middag alquote:Op woensdag 5 september 2007 15:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
RabRadio!!!
Paul Rabbering is in het echt zo'n toffe gozer!
Winampquote:Op woensdag 5 september 2007 15:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb Winamp aanstaan, de hele middag al
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 5 september 2007 15:37 schreef MutZ het volgende:
Als je op kamers gaat, wat is dan het eerste wat je gaat kopen voor je uitzet?
Gegarandeerd leuke muziekquote:
allaaaaaaanngggg gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 15:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O ja, stem ook even voor 3FM bij de Radioringen: http://radioring2007.televizierring.nl/
Een Senseo, ik kan echt niet zonderquote:
M'n ma ook nietquote:Op woensdag 5 september 2007 15:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een Senseo, ik kan echt niet zonder
Koffiequote:
quote:
Om vervolgens aan mij op te sturen? Prima planquote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zal ik trouwens stiekum 1 van de badeenden voor mezelf houden?![]()
![]()
![]()
* Glacier denkt aan de collectie schroot mp3s bij MutZquote:
Je onderbreekt mijn kwartet!quote:Op woensdag 5 september 2007 18:47 schreef Toad het volgende:
Laat asjeblieft Tokio Hotel niet de singlestrijd winnen van Editors straks bij MetMichiel.
http://www.metmichiel.nl/page/singlestrijd/
Neequote:Op woensdag 5 september 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zal ik trouwens stiekum 1 van de badeenden voor mezelf houden?![]()
![]()
![]()
al die wanhopige tienermeisjes die geilen op die zanger, dat die meiden niet gewoon zien dat het gastje zwaar homo is is me een raadselquote:Op woensdag 5 september 2007 19:16 schreef Toad het volgende:
Michiel! Maricha!
Jullie luisteraars! Wat doen ze!? Gaat Tokio Hotel straks winnen van Editors?
Is het geen zangeres dan?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
al die wanhopige tienermeisjes die geilen op die zanger, dat die meiden niet gewoon zien dat het gastje zwaar homo is is me een raadsel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |