Roosjequote:
aahhhhh wat lief (ook namens Michiel)quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Michiel en Marichahelden vd dag
Ben een watje als het op dieren aankomt dus zit met volgeschoten oogjes nu![]()
Nee, maar mijn requestje komt er zo al aan. Je kan natuurlijk niet alles hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, heb je die badeend nou al gewonnen?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar mijn requestje komt er zo al aan. Je kan natuurlijk niet alles hebben.
Vindt het ook gewoon zo supertof van jullie dat er zo positief op gereageerd wordt (van de mensen op fok trouwens ook, het gaat echt heel goed met de actie) Ben blij dat er weer eens wat positiefs is want ik begon bijna te denken dat niemand meer om dieren geeft en dat het niemand interesseert hoeveel het stukje vkees op zn bord geleden heeft. Ik vind als je vlees eet, mag je ook wel wat respect opbrengen voor datgene dat je in leven houdt en heeft gehouden al die miljoenen jaren al.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
aahhhhh wat lief (ook namens Michiel)
dmv Arens, Bart van voren kwam er ik erachterquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Domien heeft de URL van zijn Angrylog aangepast, ding is niet meer te vinden.![]()
Oeeeeh PSB - She's Madonna![]()
*poing*
*poing*
*poing*
*poing*
purplerose
Graag gedaanquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Domien heeft de URL van zijn Angrylog aangepast, ding is niet meer te vinden.![]()
Oeeeeh PSB - She's Madonna![]()
*poing*
*poing*
*poing*
*poing*
purplerose
Nee hoor http://domienverschuuren.nl.angrylog.nl/quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Nog steeds geen probleem hoor, is nog gewoon te bereiken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Maakte schijnbaar een typfout want ik kom er weer gewoon op.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
dmv Arens, Bart van voren kwam er ik erachter![]()
Ditoquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:52 schreef TheVulture het volgende:
ik zie mijn request weer in rook opgaan denk ik
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:56 schreef purplerose het volgende:
Tenacious D roelt![]()
Heb je de film gezien? The pick of destiny
was gezellig, ondanks dat jullie mijn request niet hebben uitgezondenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
Het is inderdaad nog altijd traag als dikke ...... (en dat past dan weer best goed bij de programmanaam van het programma wat je nu hoortquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef -Hans- het volgende:
And We’re Off!![]()
Fok nog altijd te traag.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!!
Haha!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Het is inderdaad nog altijd traag als dikke ...... (en dat past dan weer best goed bij de programmanaam van het programma wat je nu hoort).
Dat was ikquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey vorige week riep er nog iemand 'kan je die robyn geen megahit maken?'....et voila! (al hadden wij daar eigenlijk geen invloed op)
Als de actie voorbij is, komt de beukende Mat weer terug hoorquote:
Vlamingen taking over 3FM Serious radio.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nee, damn ik heb otto jan gemist. ik wil wel een keer erbij zitten als hij presenteert...2 vlamingen in de studio
ik blijf nog wel evenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh sorry 't is gewoon de versie die in de computer zit...
ps: wil iedereen nog wat wakker blijven? anders halen we nooit die betere luistercijfers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |